Lehká, mrštná, jednoduchá, odolná, černá, nová, Kawasakiovská, moje.
Motorka koupena od FIRMA:G-moto (Praha 10-Strašnice) - Příjemné jednání, ochota, vtřícnost.
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Beta ALP 4.0: Těžší, konec výroby, vyšší cena.
První dojmy - První pocit byl, že sedím na motorce, nikoli v motorce a mám obrovský rozhled. Ovladatelnost je díky nízké hmotnosti a umístění těžiště výborná. Vzhled masky díky světlometu jest diskutabilní, ale z mého pohledu to je pouze detail.
Motorku bych doporučil pro - Pro koho moto není: milovníci rychlosti a chytrých technologií, trhači asfaltu, jezdci s cimprlich sedací částí, trpajzlíci,...bez ohledu na pohlaví.
Doplňky na motorce - Zvýšení řidítek kvůli jízdě ve stupačkách (3cm +)
Sklopná a zvýšená zrcátka (origo se mi nepodařily žádným použitelným způsobem nastavit).
Chrániče páček s hliníkovou výztuhou.
Šusplech, v mém případě šusplast (byl objednán origo, ale ani po měsíci a půl nedorazil, tak jsem si ho vyrobil).
Nosiče bočních vaků (naohýbal a posvařoval sám, stejně jako na KLE).
Tubus na drobnosti v pozici druhého výfuku.
Recenze
Chtěl jsem nějakou nástupkyni za stařičkou kawu KLE, prioritní pro mě byla nižší hmotnost, slušné offroudové schopnosti a i možnost cestování. Bonusem je chlazení vzduchem.
Motor jede pěkně odspodu, 1-5 jsou krátké, šestka je dlouhá a líná a určená hlavně na silniční přesuny. K brzdám nemám připomínky, zásah ABS jsem zatím nezaznamenal.
Podvozek překvapivě tvrdý, KLE je oproti tomu měkkoučký kočár.
Podobně jako u KLE je místo pro spolujezdce použitelné jen v krajní nouzi. Úložný prostor, krom malé skulinky na nářadí pod baterií, žádný, sedlo je napevno a není třeba jej při žádném servisním úkonu sundavat. Ráfky mají přípravu na haltr.
Do 80-90 jede pružně, pak už silně vadne (max jsem nezkoušel, ale 110 jsem na displeji zahlédl).
Překvapen jsem chováním pneu, jak na ropném produktu, tak mimo něj.
Ocelová kyvka je stejná jako u třicet let starého kléčka, možná i pasuje :)
Jednoduchost je vidět i na funkcích displeje-rychlost, palivoměr, trip A,B, total, toť vše. Kontrolka blinkru, dálkových světel, abs, neutrálu a mazání.
Žádné palivové mapy, ukazatele zařazené rychlosti, otáček, jízdní režimy, kontroly trakce a podobné hitparády.
Pro koho moto není: milovníci rychlosti a chytrých technologií,, trhači asfaltu, jezdci s cimprlich sedací částí, trpajzlíci,...
12 000 km: spokojenost trvá. LifePo baterie ubrala na hmotnosti, a to se počítá. Pirelli MT21 Rallycross jsou mnohem lepším obutím než původní pryže. Konečně instalován vypínač ABS, nechápu, proč tam to tlačítko nedali rovnou.
Škoda, že se nedělá víc takových motorek i třeba s větším objemem jako dřív. V jednoduchosti je krása
Perfect, chválim, kiežby som aj ja bol pánom svojho osudu a nie manzelka :))))
Hodně zábavy přeji!!!
pěkný jednoduchý enduro