PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Drop_in
Vloženo 18.8.2020
Aktualizováno Včera v 17:49
Zobrazeno 1 605x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


User-Friendly, vykonny, univerzalny a zabavny bike, ktory nedesi.

Více fotografii

Motorka koupena od Honda Import

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: Lepsia servisna siet Hondy oproti Triumph.
KTM 990 SuperDuke: Dielenske spracovanie Hondy ma oproti KTM oslovilo viac.

První dojmy - Lahko ovladatelna motorka s dobrou ergonomiou a kultivovanym motorom bez vibracii. Po par minutah sa jazdec citi akoby na nej jazdil niekolku sezonu.

Motorku bych doporučil pro - Kto ma rad sportove zvezenie, vykon v nizsom pasme otacok oproti kategorii supersport a vzpriameny posed. Nevyhoda naporu vetra pomaha lepsie vnimat rychlost.

Doplňky na motorce - Tlmic riadenia Hyperpro

Recenze

Motorka od vyroby mala vsetko co uzivatel potrebuje. Komplet nastavitelny podvozok, nastavitelne obe packy, radialne brzdy dokonca prijemnu hydraulicku spojku... Chybali iba opletene brzdove hadice. Sprvoti som mal trochu obavu ci som sa dobre rozhodol (podla testov: z poddimenzovanej kombinacie ram z Hornet 600 so zadnou mono kyvkou z VFR 800, kratkym rozvorom a motorom z Fireblade 998ccm. Udajne sa vlni, je neista a pod. To sa ukazalo, ako neopodstatnene a nic z toho sa mne nepotvrdilo. Ja vsak nie som jazdec, ktory by vedel dosiahnut na limit moto. Najvacsie plus som vnimal univerzalnost, zaroven vsak zabavnost, dobru ovladatelnost a pruznost motora, ktory vedel odpustit aj jazdecku chybu. Prevodovka bola presna, ticha a dobre odstupnovana i ked obcas som tam hladal aj 7stupen. Ukazovatel zaradenej rychlosti by dobry pocit z moto iba umocnil. Celkove solidne dielenske spracovanie. Jazdne vlastnosti vdaka podvozku boli vynikajuce. V specifickych situaciach a pri bocnom vetre sa javila trochu nervozna, ale to vyriesil tlmic riadenia. Podvozok nastavili novinari, kedze islo o demo importera (video v komente) tak som nemusel nic doladovat. Ani po case ked som sa zlepsil, mala stale navrch. Po case by som prijal ostrejsie brzdy, tie bolo citit aj so spolujazdcom. Prijemne ma prekvapila aerodynamika do 130 fungovala prikladne. Poruch moc nebolo, menili mi na zaruku zadne svetlo polovica prestala svietit, potom som mal jednu zvolavaciu akciu, kde dotiahli brzdovy valec miesto 30Nm na 35Nm. Uvolnil sa mi krk riadenia, ten som musel dotahovat asi tri krat a zakazdym kupit zaistovaciu podlozku, na ktorej sa pri naslednom dotahovani zlomil poistny jazycek - myslim, ze to stalo okolo 2,50€. Potom som dokupoval ostne na stupackach, tie bez vacsej namahy nebolo problem ohnut v naklonoch. Po cca16 tis km zacali slizit predne tlmice. Prisudzujem to spolu s uvolnujucim sa krkom riadenia tendencii dvihat predok pri akceleracii. Nic viac motorka nepytala. Pacilo sa mi, ze moto bola lahka na udrzbu a aj sevis, ktory nebol financne narocny. Nemala antihoping ani ABS. Asi tri krat som cestoval za mokra a dalo sa. Bola odladena, takze stacilo citlivejsie narabanie s plynom. So spolujazdcom by motor zniesol trochu viac vykonu, ale uz by to asi nebol taky homogenny celok. Motor pochadza z SC57, ktora ma v serii urcite nad 150koni, takze ma dobry zaklad a teda obrovsky potencial na zvysenie vykonu. Len po vymene full exhaust system od Arrow s pribalenym chipom stupol vykon na 139koni. A vdaka spolocnemu rodokmenu s CBR je v ponuke vela moznosti, dokonca priamo od HRC a prekvapivo aj konkretne pre SC60. (to len tak okrajovo pre zaujimavost, ak niekto rozmysla o upgrade skuste www.alphatechnik.de, tam si pamatam obrovsky sortiment). Na forach boli tipci co mali 190 koni. Pisu, ze je v serii pruznejsia ako Fireblade co sa opat nepotvrdilo, v porovnani s Yamahou R1 rok 2006 pri rozjazdoch CB nestihalo a ani ked sme skusali elasticitu. (2stupen 50 km/h plny plyn a R1 ma nechala o jednu dlzku). To je asi tak vsetko z mojej skusenosti s moto. Moto doporucujem, kludne by som ju kupil znova, ale uz facelift model 2011 a novsi - opat bez ABS. Novsi model ma udajne zosilenu vidlicu a riadidla. Na ABS verzii ABS spolupracuje s dualnym systemom prevzatym z Blackbird, pouziva 3 piestikove axialne brzdove strmene a moto ma vyssiu hmotnost. Nasledne upravy nie su mozne. Pre model bez ABS je v ponuke kit od Beringer bud full option: kotuce, brzdice, pumpa alebo samostatne komponenty podla preferencii uzivatela. Nikdy som na CB necestoval dlhu trasu, ale 380km za den nebol problem. Z mojho pohladu je to prijemne odladeny balicek. Spotreba okolo 6 litrov. Tankoval som 95 natural, vtedy bezal motor najhladsie. Pneu som menil cca kazdych 5tis km Bridgestone BT15, zadna pneu ma 180mm podla vyrobcu napomaha lepsej ovladatelnosti a uzivatelsky priaznivejsia cena oproti 190mm. Vzhlad musi posudit kazdy sam, design je vec nazoru. Mna uchvatila! Najma v DragonGreen farbe. Z minusov by som spomenul asi iba detail, ze mohla mat na zadnom kolese blatnik, vsetky necistoty skoncili na tlmici s pruzinou nasledkom coho zacali uchyty hrdzaviet a plastovy kryt retaze, ktory sa vykrutil a kazil dojem. To bol vsak detail.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Drop_in
Drop_in napsal 18.08.20 v 16:15



Chalani co nastavili podvozok.

Více komentářů



TOPlist