PROFIL MOTORKY

Triumph Bonneville T100 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník intuic
Vloženo 22.11.2020
Aktualizováno 22.11.2020
Zobrazeno 2 614x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Motorka pro všechny a na všechno. Odveze tě do drogerie pro šprcky a posléze do Afriky je spotřebovat.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor (Triumph, Suzuki) (Br - Ochota, motorku mi dovezli skoro 100 km domů a ještě mi poslali vstupenku na Motosalon.

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Je to již můj druhý Triumph Bonneville, tak co byste čekali že napíšu.Prostě vzhledově příjemná, přitom obyčejná mašina, taková Jitka Čvančarová mezi motorkami,která za dvacet let bude furt in.

Motorku bych doporučil pro - Pouze pro muže, ženy a jiná módní pohlaví, pro vysoké i malé, tenké i široké, staré i mladé, bělochy i jiné druhy lidí, heteráky i LGBT.

Doplňky na motorce - Padáky a kryt motoru od SW Motech.

Recenze

Chtěl jsem k Hondičce něco silnějšího na delší vyjížďky a protože japonský naked "nie je moj štýl", cestovní enduro je zbytečně velké a drahé a sportky nebo choppery jsou též mimo, byl jsem v řiti.Naštěstí se objevil inzerát od Brňáků na předváděčku Boníka za bezkonkurenční, byť pro mně nemalé peníze a i když jsem tolik za motorku nikdy nechtěl dát, intuice mi řekla ať do toho jdu...
Takže co o tomto klasickém Angličanovi napsat? Na to že se jedná o skoro litr, tak je výkon poměrně malý, zato to dohání velmi slušným krouťákem, "vodspoudu" to zatahuje jak sviňa, takže předjíždění i ve stoffce není problém. Komfort je i s ohledem na zdvih tlumičů velmi dobrý, jako by soudruzi z Velké Británie Triumph Bonneville dělali přímo pro české a moravské motocyklisty. Na delší trase se sice prdel hlásí o svá lidská práva, ale těch 100-130 km se na jeden zátah zvládnout dá, prdel si může tlamovat jak chce.
A co spotřebička? No, nejsem na benzinkách častým hostem. Dlouhodobá spotřeba se drží kolem 3,5 l/ 100 km(a to jezdím běžně kolem 80-120 km/h), což při nájezdu 3000 km ročně ze mně motoristickou žebrotu neudělá. Pouze při kratších popojížďkách spotřeba stoupá k pěti na sto, ale to zase tak často neprovozuji.
Boník má samozřejmě i pár minusů. Velmi chybí šestka rychlost, ve stoffce ji tam virtuálně furt dávám a velkou, smutnou kapitolou je přístup k řetězu, to velký průser. Občas se stává, že pravý válec víc topí, což je v létě nepříjemné, ale když je chlad, ze záporu je klad. Ostatní mínusy spíš už jen vycházejí z koncepce motorky...
Závěrem, alespoň prozatímním bych chtěl konstatovat, že tenhle bajk mám fakt moc rád a zatím za něj nemám alternativu, obzvlášť v poměru kvalita/cena.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
maree
maree napsal 04.09.23 v 19:33 1b.

.

nexus
nexus napsal 22.08.21 v 15:33 10b.

Nádherná motorka, kterou znám i osobně.

bruttopyr
bruttopyr napsal 21.12.20 v 00:59 10b.

Paráda!
A až budeš spotřebovávat ty pryže v Africe, přihoď sem nějakou fotku!

Geodet
Geodet napsal 29.11.20 v 16:15 10b.

Pěkná

Hellrider
Hellrider napsal 24.11.20 v 07:39 10b.

Krásná práce! Pěkně a trefně napsáno a nádherná motorka. Bonnie je Bonnie, klasik mezi klasikama, džentlmen odrážející osobitost kdysi velkolepýho britskýho motoprůmyslu. Dlouho jsem o něm snil, jen to srdíčko posléze zaplesalo pro Guzzi (a to i díky sušickým chlapcům a děvčatům z Koziček). Tak ať Bonnie dělá radost! Vypadá úžasně.

Více komentářů



TOPlist