![Triumph Bonneville T100 Triumph Bonnevi](/upload/images/cache/clanky/2008-07/20100330132027-12618_jpg100x75.jpg)
Triumph Bonneville T100
07.07.2008
21.12.2023
14.08.2023
27.10.2022
15.02.2022
12.11.2021
13.05.2021
23.02.2021
23.09.2020
18.07.2020
05.11.2019
04.10.2016
07.08.2015
01.10.2013
07.07.2012
22.03.2012
09.11.2011
01.07.2008
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2019 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||||
Objem | 865 cm3 | 900 cm3 | ||||||||||
Výkon | 47 kW | 50 kW | 50.7 kW | 40.5 kW | 47.8 kW | |||||||
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 7500 ot/min | 5900 ot/min | 7400 ot/min | ||||||||
Točivý moment | 68 Nm | 69 Nm | 68 Nm | 80 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 5800 ot/min | 3230 ot/min | 3750 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | Vzduch | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHCA | DOHC | OHC | ||||||||
Ventilů na válec | 4 | 2 | 4 | |||||||||
Vrtání | - | 90 mm | 84.6 mm | |||||||||
Zdvih | - | 68 mm | 80 mm | |||||||||
Kompresní poměr | - | 9.2 : 1 | 10.55 : 1 | 11 : 1 | ||||||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | ||||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | Dvojitý kolébkový | - | Dvojitý kolébkový | |||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ocel | ||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | ||||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 106 mm | 120 mm | |||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||||||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | - | 310 mm | |||||||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||||
Přední kolo | 19 " | 18 " | ||||||||||
Zadní kolo | 17 " | |||||||||||
Rozměr přední pneu | 100/90 19 | 100/90 R19 | - | 100/90 | 100/90-R19 | 100/90-19 | 100/90-R18 | 100/90-R18 56H | 100/90-R18 | |||
Rozměr zadní pneu | 130/80 17 | 130/80 R17 | - | 130/80 | 130/80-R17 | 130/80-17 | 150/70-R17 | 150/70 R17 69H | 150/70R17 | |||
Rozvor | 1493 mm | 1500 mm | 1493 mm | 1500 mm | 1450 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | - | 28 ° | 25.5 ° | |||||||||
Závlek předního kola | - | 110 mm | - | 104 mm | ||||||||
Světlá výška | - | 1100 mm | - | |||||||||
Výška sedla | 775 mm | 790 mm | ||||||||||
Suchá hmotnost | - | 205 kg | 213 kg | |||||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 226 kg | - | 226 kg | 235 kg | 231 kg | ||||||
Užitečná hmotnost | - | 441 kg | - | |||||||||
Objem nádrže | 16 l | 16.6 l | 16 l | 14.5 l | ||||||||
Rezerva | - | 3.5 l | - | |||||||||
Množství oleje | - | 4.5 l | 3.2 l | - | ||||||||
Spotřeba | - | 4.7 l/100 km | 3.83 l/100 km | - | 4.1 l/100 km | |||||||
Maximální rychlost | 155 km/h | 185 km/h | - | 172 km/h | - | |||||||
První cena | 293000 Kč | - | ||||||||||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | 16000 Km | |||||||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | 16000 Km | |||||||||
Výměna převodového oleje | - | 10000 Km | - | |||||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | - | |||||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | 20000 Km | - |
Od Saur.us(2013)
Od Saur.us(2012)
Od Steve19(2012)
Od motormichal(2011)
Od Saur.us(2011)
Od Saur.us(2011)
Od Saur.us(2009)
Stealth edice ukazují Triumph Bonneville...
Srbsko 2023
Chrom v malém i velkém množství. Triumph...
Slovinsko 2022
Jen blbni!
Novinky Triumph naživo: V hlavní roli Ti...
Triumph Bonneville T100 2011, koncovky D...
Speed Triple, Trident, Bonneville. Jaké ...
Triumph Bonneville T100 2021
Bonneville 2021. British Icons. Beautifu...
Triumph Bonneville T100 - nácvik uhýbnéh...
nouzové brzdění - trénink
Prodaný 1000 kus v Triumph Praha
Triumph Bobber se představí 19. října
Intermot Triumph: nový Bonneville T100 a...
Triumph uvedl zcela novou řadu Bonneville
Riding with my Bonnie
Tridays 2014 official video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Triumph Classics | 136 | 15.11.2023 09:41 | ||
Naked bike | Bzučí při brzdění přední brzdou | 66 | 11.6.2023 16:49 | ||
Silniční cestovní | Jak cestou často pícháte | 58 | 12.4.2023 15:10 | ||
Opravy a údržba | Triumph Bonneville T100 - vůle ventlů | 1 | 17.7.2022 15:10 | ||
Pojeď taky | velikonoce - doplnit mozaiku po hranicích ČR | 2 | 29.3.2022 18:10 | ||
Výběr moto | Bonneville T100 vs Interceptor | 15 | 4.3.2022 19:02 | ||
Americké, anglické | Stránky pro vlastníky a obdivovatele legendární Bonnie na Facebooku | 1 | 26.6.2020 08:33 | ||
Pojeď taky | IOM TT 2020 3/6 až 10/6 na Manu | 0 | 28.1.2020 15:08 | ||
Naked bike | zimní dobíjení | 26 | 2.12.2019 10:41 | ||
Opravy a údržba | Uniká brzdovka z nádobky | 4 | 28.4.2019 10:31 | ||
Naked bike | Street 750 vs Bonneville | 5 | 1.8.2017 08:52 | ||
Výběr motorky | Triumph Bonneville | 44 | 21.2.2017 10:43 | ||
Americké, anglické | Triumph cafe racer | 31 | 31.3.2016 10:19 | ||
Naked bike | Triump Bonneville - jaký olej | 6 | 31.3.2016 10:03 | ||
Začínáme | Výběr motorky pro začátečníka - TR Bonneville | 6 | 29.9.2015 21:32 | ||
Výběr motorky | TR Bonneville - Kawa W650 | 20 | 19.7.2015 16:58 | ||
Výběr motorky | Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi | 32 | 3.6.2014 10:52 | ||
Hledám, potřebuji | Zapůjčení motocyklu na den-CB1100,Z800, bonneville | 0 | 28.3.2013 18:45 | ||
Silniční cestovní | pohon remeňom na Bonneville T100 | 12 | 15.7.2012 20:49 | ||
Výběr motorky | Co do budoucna? | 28 | 4.7.2009 02:52 |
To není motorka, to je učebnice motocyklového umění
Pohodová motorka na brouzdání krajinou.
Ma to karbec, nema to karbec???
Triumph i Bonneville jsou myslím Legendy samy o sobě. Klasika jak má být.
Bonnie... Už sama o sobě krásný motocykl! Stvořená je pro toho, kdo spíše než v moderně, vidí krásu ...
Triumph CAFE racer Triumph bonneville je sám o sobě moto pojem. Co teprve, když se trochu upraví, t...
Motorka pro všechny a na všechno. Odveze tě do drogerie pro šprcky a posléze do Afriky je spotřebova...
Bonneville - legendary world fastest motorcycle.
Dunivá klasika, silniční šperk pro letní výlety ve 2.
Krásná klasika, ani moc velká, ani moc těžká, styl, co se mi líbí.
Krásná klasika, ani moc velká, ani moc těžká, styl, co se mi líbí.
Antistresové náradie, prívetivá motorka
To není motorka, to je učebnice motocyklového umění
Ikonický motocykl na krátké i dlouhé vyjížďky.
Krásná klasika v originálním stavu
Motorka pro všechny a na všechno. Odveze tě do drogerie pro šprcky a posléze do Afriky je spotřebova...
Dunivá klasika, silniční šperk pro letní výlety ve 2.
Bonneville je láska na celý život. A když jí zbavíte okovů euronorem, je to i velice rychlý motocykl...
Prostě klasika navazující na dnešní potřeby
Ma to karbec, nema to karbec???
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Spojka | 8.6/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 8.7/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Brzdy | 6.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 6.9/10 |
Jízda | |
Sport | 5.2/10 |
Město | 8.4/10 |
Cestování | 7.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.2/10 |
Ceny servisu | 4.3/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 8.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.9/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.5/10 |
Světla | 6.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W 800 | Viděl jsem u Ševčíka v Olomouci tu černou a nemohl jsem mít obě. |
Royal Enfield Interceptor | Zkrátka Indka |
Moto Guzzi V7 Stone | Zkrátka Italka |
Moto Guzzi V7 Classic | Zkrátka Italka |
Triumph Bonneville T120 | T120 - nakonec jsem zjistil, že motorově nám na ty pohodové víkendy T100 bohatě stačí, ale je fakt, že předek (2 kotouče) z T120 by se hodily ... |
Kawasaki W 800 | |
Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | |
Harley Davidson Iron 1200 | HD - rigidní podvozek, všechno vibruje, pro spolujezdce nic moc komfort, z vibrací do stupaček mě brněly nohy; ceny komponentů a pořizovací cena vysoké |
Triumph Bonneville T120 | |
Moto Guzzi V7 Classic | Tak nějak se mi líbila nejmíň |
Kawasaki W 650 | Stály vedle sebe a šáhnul jsem po Triumphu. |
Triumph Thruxton 900 | už se nevyrábí |
Laverda 668 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Legend | Cena |
Royal Enfield Interceptor | Nelibily se mi doutníky a cena o 100k vyšší v podstatě u podobných mašin. |
Moto Guzzi V7 Stone | Ten motor znám, chybí mi u něj o špetku více charakteru + to samé co u T120...pardon... :-) |
Moto Guzzi V7 Special | Na mě trochu přeumělkovaný, řetěz a vyšší cena |
Kawasaki W 800 | Japonec je záruka kvality a predajca Triumph ma svojim prístupom tiež nepresvedčil. |
Triumph Bonneville T120 | Byla to samozřejmě jen otázka peněz, přece jenom T120 je o dost dražší a myslel jsem si, že na kochání by mi T100 měla stačit |
Yamaha BT 1100 Bulldog | V době koupě nebyla žádný za mnou akceptovatelnou cenu. Možná příště |
Royal Enfield Interceptor | Rozhodla cena |
Moto Guzzi V7 Rough | Tak tuto byl můj úplně původní sen před mnoha lety. Krásný, šedesátkový a chromovaný. Ale cena? Ve srovnání s ostatními už o něco vyšší a dle recenzí i chybějící motorový charakter. |
Kawasaki W 800 | Svezení mě nepřesvědčilo |
Royal Enfield Interceptor | Nádherná motorka, na které mne překvapilo množství plastů a samozřejmě i cena ve srovnání s R-E. Po zkušební jízdě jsem si řekl, že to jsou téměř identické motorky co se jízdy posedu i výkonu týče, rozdíl asi jen 7 koní. |
Triumph Bonneville T120 | Výkon, brzdy a výbava v základu |
Moto Guzzi V7 Special | Moto Guzzi je hezčí. |
Moto Guzzi V7 Racer | Racer byl můj dávný sen už od prvního představení. Navíc jsem si nebyl jistý, jestli je skok z třiapuly na Bonneville vhodný. Přeci jen má o dalších 20 kW víc |
Vespa GTS Super 300 | Moc hezká, ani nevím proč jsem nevzal :D nechci řadit a chci kličkovat po nuselském mostě |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Tak na Bonevilla ešte musím dozrieť |
Kawasaki W 800 | Vždy jsem měl slabost pro Triumphy ale na živo mi tam něco chybělo co nedokáži popsat. Prostě jsme si nesedli. |
Aprilia SL 750 Shiver | Cena a posez oproti Guzzi podstatně horší. |
Honda CB 1100/EX | Byl jsem se na jednoho podívat - zrovna dost foukalo a mě se zdálo, že se trochu pere s větrem - bál jsem se že výkon nebude dostatečný... |
Moto Guzzi V7 Classic | Ani jsem se na ní nesvezl, když se objevila tahle Gůza, nechtěl jsem si více komplikovat rozhodování. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | Jareksv | triumph7424_modern-c.pdf | 5.9 MB | |
2018 | Jirtak | modern-classics-str.pdf | 5.9 MB | Uživatelská příručka obsahuje informace o motocyklech Triumph Street Twin, Street Cup, Street Scrambler, Thruxton, Thruxton R, Bonneville T100 a T120. |
2015 | pantata66 | triumph-bonneville-h.pdf | 400 MB | Servisni manual - Triumph Bonneville Haynes Manual covering Bonneville, T100, Speedmaster, America, Thruxton and Scrambler (01-15) |
2013 | HenryS | modern-classics-cz.pdf | 4.3 MB | |
2012 | Steve19 | elektroschema-lege.pdf | 52 KB | překlad legendy k schématu elektro |
2007 | Steve19 | manual.pdf | 2.1 MB | Bonneville&Bonneville T100 America&Speedmaster Thruxton |
2007 | Steve19 | schema-elettrico-ini.pdf | 280 KB | elektroschema |
2007 | Steve19 | triumph-bonneville-t.pdf | 102 KB | utahovací momenty Bonneville |
2001 | Pav7 | triumph-bonneville.pdf | 21 MB | Triumph Bonneville, T100, Speedmaster, America, Thruxton and Scrambler Haynes Service and Repair Manual |
2011 | Saur.us | 11.11.2021 | Stáhnout mp3 |
Staženo:42x Aftermarket koncovky Dunstall 48A3 + tlumivky Highway Hawk |
|
Vložit vlastní zvuk |