Lehce ovladatelná, pohodlná, výborná jak na dlouhé trasy, tak na projížďky po okrskách.
Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky) - Co se řeklo, to platilo.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo: Byla méně pohodlná než RT.
První dojmy - Neskutečné pohodlí, ochrana proti větru, ovladatelnost, supr motor.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce cestovat hlavně po silnici.
Doplňky na motorce - Padací rám, ochrana nádrže.
Recenze
Tak jako většina motorkářů mého věku tak i já jsem začínal na fechtlovi, přes jawu 250 až ke skútru od Hondy, na kterém jsem ve 30letech havaroval. Naštěstí nic vážného. Ve 40 mě začali svrbět ruce a problém byl na světě, začnu opět jezdit. Hlavně opatrně, volba padla opět na skútr Burgman 400. Po roce ježdění už byl na mě slabý. Co dál, Burgman 650, stroj na dlouhé výlety - Rakousko, Itálie, bohužel jediná nevýhoda - malá kola. Jelikož jsem jezdil čím dál tím víc, bylo rozhodnuto, koupím pořádnou mašinu. Vždy se mě líbily velké cruisery a po krásných hodinách strávených u čtení recenzí jsem se rozhodl pro Triumph Thunderbird 1600 - supr stroj, neskutečná lokomotiva, dokonce zatáčel a brzdil. Bohužel mě na něm po cca 150 kilometrech bolely záda a sedací část těla. Přesto jsem na něm projel Rumunsko a kus Evropy. Na těchto skútrech a motorce jsem najel cca 60 tisíc kilometrů. Volba další motorky byla jasná, hlavě pohodlná, cestovní, silná a trochu větší prostor na zavazadla. Opět neskutečně krásně strávený čas u počítače, čtení, snění a přemýšlení. Po cca třech měsících bylo rozhodnuto BMW 1250RT. Po najetí 8000 km můžu konstatovat, že jsem se nespletl. Motorka má opravdu supr motor, neztrácí výkon ani ve vysokých otáčkách, je pohodlná, po 650 kilometrech žádná větší bolest čehokoliv. Dobře jezdí jak po dálnici, tak se krásně vodí po okrskách. Z výroby je již vybavena vším, co soudruzi z NDR mohou nabídnout. Nejvíc asi oceňuji asistent rozjezdu do kopce a rychlo řazení bez spojky - supr při předjíždění. Dále musím vyzdvihnout ochranu před větrem a deštěm, když prší, je na ní jak ve staré kuchyni. Brzdí excelentně, nepociťujete skoro žádný náznak, že by se potápěla. Spotřeba se pohybuje okolo 5 litrů, do Chorvatska k moři přes hory spotřeba 4,3 litru, taky dobý. Co napsat závěrem - chtěl jsem cesťák, koupil jsem Bavorák a nelituji ani za mák.
Ať to slouží bez problémů,přeju hodně šťastných kilometrů
A mozno nie do Albanska... staci na Slovensko. Tisko zavidim, ale ako pisem... nase cesty potrebuju GS..
Moc pěkný kousek! Ať slouží a záda nebolí