
Honda Africa Twin Adventure Sports vs. Moto Guzzi Stelvio: Kamkoli vás asfalt za...
23.10.2024
23.10.2024
12.02.2024
22.01.2024
08.04.2021
14.08.2020
29.06.2020
28.10.2019
04.10.2023
27.08.2021
11.06.2021
10.01.2021
08.10.2020
18.08.2020
24.07.2020
17.06.2020
02.04.2020
20.12.2019
11.10.2019
23.09.2019
2020 | 2024 | 2025 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1084 cm3 | ||
Výkon | 75 kW (102 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | ||
Točivý moment | 105 Nm | 112 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | 5500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | OHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 92 mm | ||
Zdvih | 81.5 mm | ||
Kompresní poměr | 10.1 : 1 | 10.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | ||
Materiál rámu | ocel/lehká slitina | ||
Zdvih předního odpr. | 230 mm | 210 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | 200 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 21 " | 19 " | |
Zadní kolo | 18 " | ||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | 110/80R19 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 | ||
Rozvor | 1575 mm | 1550 mm | |
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | ||
Závlek předního kola | 113 mm | 106 mm | |
Světlá výška | 250 mm | 220 mm | |
Výška sedla | 850 mm | 835 mm | |
Výška sedla max | 870 mm | 855 mm | |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg | 243 kg | |
Užitečná hmotnost | - | 218 kg | |
Objem nádrže | 24.8 l | ||
Množství oleje | 4.8 l | ||
Spotřeba | 4.9 l/100 km | ||
Maximální rychlost | - | 199 km/h | |
První cena | 399900 Kč | - | 457900 Kč |
Poznámka | volitelné snížené sedlo 825 mm, volitelné zvýšené sedlo 895 mm; verze s automatem DCT: spotřeba 4,8 l/100 km, hmotnost 248 kg; za příplatek 50 000 Kč semiaktivní podvozek Showa EERA (navíc 2 kg) | - |
Od TomasTR(2021)
Od TomasTR(2021)
Od Miklasek(2021)
Od jantov(2020)
Od Dušan_Sihelský(2020)
Od Dušan_Sihelský(2020)
Od Dušan_Sihelský(2020)
Od davo777(2020)
Od Dušan_Sihelský(2019)
Průjezd D915 v Turecku
Karanlik Kanyon (Dark Canyon) Kemaliye, ...
Honda Africa Twin Adventure Sports vs. M...
Moto dovolená Balkán 2024 | 4. díl: Dešt...
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo...
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo...
Honda Africa Twin CRF1100L: Rozhovor s P...
Honda Africa Twin CRF1100L: Když to máte...
Honda Africa Twin Adventure Sports a prv...
Testujeme Hondu Africa Twin CRF1100L Afr...
Honda má novou inovovanou Africu Twin
Honda Fest 2023 v Tatrách, to chceš zaží...
Balkánské nejen šotoliny
Kravička v Alpách
Passo dello Stelvio
Nevýhoda DCT převodovky - Honda Africa T...
Moto výlet Cyril a Metoděj
Test - Deflektor bočního větru - Koupit ...
Moto výlet - Lom Vápenka Nová Ves
Moto výlet Archeo park Pavlov aneb Podzi...
Větrný deflektor z Aliexpressu na Honda ...
Moto dovolená Rumunsko 2022 6.díl
Moto dovolená Rumunsko 2022 2.díl
Moto dovolená Rumunsko 2022 1.díl
Nezveřejněný moto výlet z roku 21 - Klaš...
Moto dovolená Balkán 2021 5. díl
Honda Fest 2021: Podvanácté a opět top
Moto dovolená Balkán 2021 4. díl
Moto dovolená Balkán 2021 3. díl
Moto dovolená Balkán 2021 2. díl
Moto dovolená Balkán 2021 1. díl
KTM 890 Adventure vs. Honda CRF1100L Afr...
Moto výlet Orlické hory silnice 311
Honda Africa Twin Adventure Sports
Moto výlet Jižní Morava, aneb jak jsem n...
Moto výlet Vodní nádrž Mohelno
Ozvučení moto helmy, aneb jak dostat zvu...
Rozhledna Na Podluží a Lednicko Valtické...
Motocyklové příběhy 10. – Jeseníky se ne...
Motocyklové příběhy 9. – kolem Olomouce...
Moto výlet Apollónův chrám Africa twin 1...
Moto výlet rozhledna Kraví hora u Bořetic
Padací rám Africa twin 1100 Heed
Africa twin 1100 Adventure Sports - Inst...
Africa twin 1100 adventure sports - rece...
Helma LS2 FF900
Jakou vybrat Afriku?
Honda africa twin 1100 Android auto
Redakční Honda Africa Twin a poslední ta...
Jak se obléct na cestovní enduro?
Petr Hubáček z Hondy na tandemu s Vláďou...
Moto trip Santon
Moto trip Rozhledna Maják
Cestovní enduro připraveno pro terén: Co...
Honda Adventure Roads potřetí. Jezdci na...
Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda ...
Základní nastavení cestovního endura s r...
Dlouhodobý test Honda CRF1100L ATAS
Velký videotest nové Hondy Africa Twin 2...
Nová Honda CRF1100L Africa Twin Adventur...
Honda představila prototyp True Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Afrika 1100, postřehy a zkušenosti | 777 | Včera 21:10 | ||
Japonské | Apple carplay funguje bez interkomu | 15 | 20.4.2025 22:25 | ||
Výběr moto | Kde si NE-koupit moto: | 51 | 2.4.2025 09:42 | ||
Výběr moto | ATAS vs GS nebo | 57 | 11.3.2025 12:02 | ||
Poradna | orig kufry - zámky | 40 | 15.2.2025 21:38 | ||
Poradna | Nefunkční páčka tempomatu SET- | 14 | 1.2.2025 07:58 | ||
Enduro & funbike | Spotřeba oleje v 6000 km | 48 | 28.1.2025 22:40 | ||
Opravy a údržba | Problem s prvym startom | 41 | 15.1.2025 09:42 | ||
Enduro & funbike | Android Auto - padání komunikace | 8 | 11.12.2024 19:38 | ||
Silniční cestovní | Automat v SUV motocyklu | 24 | 8.10.2024 08:59 | ||
Poradna | Svolávací akce CRF1100 - zastavení motoru | 17 | 10.8.2024 20:47 | ||
Poradna | ATAS 1100 - propojení MT a HF | 1 | 9.8.2024 08:03 | ||
Enduro & funbike | pneu na Africu | 30 | 8.7.2024 10:38 | ||
Silniční cestovní | Propojení android auto | 3 | 17.6.2024 15:54 | ||
Enduro & funbike | Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024 | 59 | 17.6.2024 15:50 | ||
Poradna | zvýšení řídítek | 23 | 1.5.2024 06:26 | ||
Poradna | Studené starty ATAS 1100 | 7 | 26.4.2024 21:36 | ||
Silniční cestovní | Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 | 60 | 8.3.2024 23:39 | ||
Silniční cestovní | Nejnižší cesťák Poraďte | 20 | 12.1.2024 11:08 | ||
Vybavení | Hrazda - Africa Twin 1100 Adventure sports | 15 | 29.12.2023 15:28 |
Honda Africa Twin CRF1100 Adventure Sport Báječná, vysněná, dokonalá, nádherná, univerzální,... TO...
prostě cheetah [číta] - pojmenována po zvířeti žijícím na tomto kontinentě (Afrika) a mající (podle...
Univerzál pro všechny typy povrchů, na české cesty, vlásenky, dálnice i lehký šotolinky .. jako zary...
Africa je pohodovej adventure stroj, kterej překvapí zábavným motorem a skvělým podvozkem.
Jedna z prvních co se dali pořídit, březen 2020. Snad to nerozmlátím. Jedná se o holej ATAS, tedy ma...
Vysoká krásavica s prenikavým pohľadom, energickým zvukom a dobrodružnou dušou.
Veľmi pohodlná univerzálna mašina!
Tak je doma, na cesty i necesty
Po dlouhé době motorka od Hondy, která se mi líbila.
Univerzální motorka, příjemný podvozek, výkon dostačující, DCT převodovka
Druhá Africa, uvidím jestli někdy bude i třetí :-)
Splneny sen.., vzdycky se mi Africa libila a cekal na cas kdy si ji poridim… no a je to tady ?
Je to moje druhá Africa. Jako u předchozí napíšu, že ji považuji za všestrannou motorku.
Honda je Honda, Krásna, vysoká, svižná, automat si užívam
Za mě ideální motorka pro jakékoliv dobrodružství, jak už na silinici, tak i mimo ni.
Prostě Honda - jezdí sama :-)
Super motorka pro každého,kdo se nechce omezovat a projet se tam,kde ho zrovna napadne.
Honda Africa je prostě srdcová záležitost. Perfektní na cesty i do terénu.
Pohodlný cesťák s DCT který vzládne i horší cesty
spolehlivý legendární stroj s dojezdem 500km, perfektně padá do zatáček, úžasné zrychlení
Kavala Řecko. Covid se stále řešil, ale na Balkáně nějak na to přišli, že když budou srát turisty ta...
Tak bohužel přišel čas se rozloučit. Jsou potřeba penízky na vlastní bydlení. Krásně jsem se dvě se...
Opět po roce skvělá akce pořádaná Hondou pro své Příznivce.
Červenec 2021 - Cesta po Balkánu. COVID období, i bez očkování se dalo prohánět (jenom Srb dělal pro...
Červen 2020 - cesta Slovensko a po Alpách (A, IT, SLO) [url=https://mapy.cz/s/hadahoruho]Rakousko, ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.7/10 |
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Vibrace | 6.8/10 |
Převodovka | 9.6/10 |
Mechanická hlučnost | 9.6/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 9.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.6/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 8.7/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | 9.6/10 |
Terén | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.4/10 |
Ceny servisu | 7.4/10 |
Servisní síť | 8.2/10 |
Dostupnost dílů | 8.8/10 |
Nabídka doplňků | 8.4/10 |
Servisní intervaly | 9.2/10 |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi Stelvio | Výběrové řízení v mé hlavě vyhrála Africa, více v textu. |
KTM 1290 Super Adventure | Přišla mi \"lagricová\", byť dravost motoru a přímočarost podvozku mě nadchla. |
Harley Davidson RA Pan America 1250 | Zapnutí blinkru doleva je natolik diskomforntní, až jde o život. |
Ducati Multistrada 950 S | Nenadchla mě. Hlavně spojkou. |
Ducati Multistrada V4 / S | Ještě nebyl k mání model Rally s velkou nádrží a nemám rád dojezdovou úzkost. :-) |
BMW R 1250 GS Adventure | Nulová informace od předního kola - když se řítím do škarpy, tak bych to rád věděl. |
BMW R 1200 GS | Nesedla mě |
Harley Davidson Pan America 1250 | Hodně topí. Nevychytané problémy s baterií a startem. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | |
Triumph Tiger 1200 XC | Chtěl jsem zkusit automat. O Africe jsem uvažoval dlouho. |
Suzuki DL 1050 V-Strom DE | Nebyla testovací, tak jsem jí nemohl vyzkoušet. Volali mi ze Suzuki když už jsem měl koupenou Africu. |
KTM 1290 Super Adventure | To pro mě bylo zklamání. Roztřesený, topilo to tak do zadku, že to bylo fakt nepříjemný a to tam už měli tu ochranu svodu. |
Triumph Tiger 900 Rally | Motorka mi hrozně sedla, byla skvělá a užíval jsem si to na ní, ale vibrace okolo 6 000 otáček byly hodně nepříjemné. Hodně jsem o ní uvažoval |
Triumph Tiger 1200 Rally | Byla to pro mně jasná volba, ale po svezení se nedostavil wow effect. A cena byla taky už dost vysoká. |
BMW R 1250 GS | Honda je prostě srdcovka |
Yamaha Tenere 700 World Raid | atas je atas :-)) |
KTM 1290 Super Adventure | moc vysoká |
Triumph Tiger 1200 GT | moc pěněz |
Yamaha Tenere 700 | |
BMW R 1250 GS Adventure |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NT1100 | Krásná motorka, jen cenově už to bylo mimo můj limit. |
KTM 1290 Super Adventure | |
Triumph Tiger 1200 Rally | Výškově malá motorka. |
Harley Davidson RA Pan America 1250 | |
Indian Sport Chief custom | |
Yamaha Tenere 700 World Raid | Po svezení na Tenere jsem zjistil, že nepotřebuji být tak rychlý a že mi z elektroniky stačí jen ABS. |
Triumph Tiger 1200 | Byla to moje předchozí motorka, kterou jsem měl dva měsíce, než mi jí srovnal couvající kamion. Dobrá motorka, ale Tiger mi přijde vhodnější pro naše cestování ve dvou.j |
BMW R 1250 GS Adventure | Jako motorka lehoučká, přijemná, ale divné vybrace od předního kola a přeci jen výkon 75 kw žádnej šlágr, no a zase ten řetěz. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Prakticky nemožnost zkušební jízdy u místního prodejce. Moje představa o pohodlí a sedle byla kapkuvodlišná od polstrování, které jsem našel na Africe. |
BMW R 1250 GS Adventure | |
Suzuki V-Strom 800DE | Vyšší cena |
Triumph Tiger 1200 Rally | Asi jsem chtěl změnu a nová Afra nenabídla nic moc navíc za ty peníze. |
Triumph Tiger 900 Rally | líbí se mi ale má ji každý a navíc má \"jen 2 válce\" |
Triumph Tiger 900 Rally | není to Triumph :-D |
BMW F 850 GS Adventure | Čekací doba, dražší než BMW f850 |
KTM 1290 Super Adventure | je to lenoch na silnici |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | |
Honda Forza 125 | Moc vysoká pořizovací cena |
Honda NT1100 | Spíše enduro než cesťák, vyšší cena, menší výbava. Ale s NT stejný motor, rám,.. |
Triumph Tiger 1200 XC | Vyšší cena |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2024 | Joe_Black | crf1100_3kmln600_cz_.pdf | 17 MB | UŽIVATELSKÁ PŘÍRUČKA pro Honda CRF1100A, CRF1100A3, CRF1100A4, CRF1100D, CRF1100D3, CRF1100D4, CRF1100DL4 |
2022 | Enny | 8065_uzivatelsky-man.pdf | 16 MB | uživatelský manual |
2021 | Jirkahu71 | inst_mont_honda_crf_.pdf | 2.2 MB | návod k montáži padacích rámú HEED pro ATAS 1100 ---EN/PL |
2020 | mechanikjirik | uzivatelsky-manua.pdf | 16 MB | Uživatelský manuál v Aj |
2020 | mechanikjirik | rozborka-predni-c.pdf | 1.2 MB | montáž chráničů chladiče |
2020 | mechanikjirik | montaz-padaku.pdf | 969 KB | montáž padáků |
2020 | mechanikjirik | montaz-vyhrivan.pdf | 1.8 MB | vyhřívané rukojeti |
2020 | mechanikjirik | centralni-stojan.pdf | 731 KB | centrální stojan |
2020 | janisimo | honda_2020_africa_tw.pdf | 260 MB | CRF1100 All models- Service manual (ENG) 800 pages. |
2020 | LuigiCB1300 | deflektor.pdf | 31 MB | Sken 1:1 deflektor pro CRF 1100 ATAS 2020 a novější .. je třeba to vytisknout na A2 (/na A3 se to nevejde) .. :-) užíjte si výrobu .. nebo objednávejte na https://www.swegotech.com/Forkshield-2020-Honda-Africa-Twin-CRF1100-Adventure-Sports-stop-helmet-win |
2020 | LuigiCB1300 | deflektor_instrukce.pdf | 2.7 MB | Instrukce k montáži deflektoru |
2020 | Masožravec | honda-crf1100_cz_202.pdf | 63 MB | Manuál Honda CRF1100 CZ |