Ultralehká mrcha na drátech ve Style edici s velice kontroverzním designem a také s nejsilnějším jednoválcovým motorem, v základu s quickshifterem a stavitelným WP podvozkem!
Motorka koupena od FIRMA:Promoto (Načeradec)
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 650R: - Naháč, zbytečně velká hmotnost, nemá stavitelné tlumiče, nemá Quickshifter
Yamaha XSR 700: - Naháč, pro mě nehezký design- zejména světel
Benelli Leoncino 800: - zatím se bohužel nevyrábí
První dojmy - To je tak, když koukáš po nějakém zajímavém biku a cvrnkne ti do očí 701ková řada pilenů- nejdřív se líbí Vitpilen v modré barvě ale pak spatříš Svartpilena v hnědé barvě- to prostě chceš mít!
Motorku bych doporučil pro - Pro ty jezdce, kterým se líbí tento zajímavý design, pro volnočasové ježdění, do zatáček a rychlé svezení
Doplňky na motorce - Špunty do středu kol, mřížka chladiče, kryt řetězu, bar end zrcátka Hqv, polep displeje, tailbag cycma, rolny zadní kyvky
Průměrná spotřeba - 6.02 l/100km
Recenze
20.1.21. Zajel jsem mrknout na Svartpilena Style naživo do Promota, posadil se a zjistil že, na to jak je velká, je fakt lehká(158 kg) a že bude strašně hravá ! Ani zvuk jsem neslyšel!
21.1.21 Druhý den jsem se jelpodívat na konkurenta v mém výběru(Hondu). Po prohlednutí hned jasno a volal jsem zpět do Husqvarny že ještě ten den přijedu se zálohou!
29.1.21 Po týdnu zpět v Křížově zaplaceno, naloženo do dodávky a první můj start a poprvé slyším živě zvuk! Wau, sednul bych a hned zatáhl- jenže všude sníh! Přivezl jsem domů a ujel jen 200 metrů, a 12 minut! Takže teď čekám na lepší počasí a hlavně na značky!
12.3.21 Prvních 50 km ujeto, moto konečně se značkou a pojistkou, včetně všech doplňků co jsem chtěl! Nyní už jen jezdit!
13.5.21
Dojmy po nějakých 800 km? Sakra velký peklo, hlavně v zatáčkách! Velmi neposedná a jede úžasně! Jinak sakra maličká nádrž- dojezd 150 km maximálně! Je tedy pravdou že zatím žádná "kochací" cesta..
Začátky s quickshifterem- rozporuplné. Ale teď už začínám chápat jak to funguje, nahoru- při plné palbě, a dolů- při nulovém plynu. A funguje to skvěle- ikdyž na 6 občas nezařadí, ale to vychytáme. Podvozek nastavený na to nejjemnější, a brzdy, dle mého dostačující!
A ta tvrdší sedačka? Když se plně věnuješ řízení, zapomeneš že je to špalek.
A důvod koupě Svartpilena? Jednoznačný fun bike do zatáček a na rychlé svezení! Jinak skvělá možnost omezení na A2, tedy 32kW!
Po nějaké době zase přidám mé jízdní zážitky, poznatky, detaily! Určitě sledujte deník , kde přidávám všelijaké úpravy, opravy,... ! Také můžete prohlédnoutmé další přidané motorky sem na web!
Děkuji, a vždy kolama dolů, ať už je to ve stupačkách nebo v sedle!
Já ta pletená kola prostě pořád žeru
Zajímavé je , jak se snoubí podobné vkusy na mašiny.Upřímně jsem koukal na tu Benelku 800. Leoncino taky a pořád jsem zkoumal ,kdy už s tím půjdou do prodeje,.Vymýšlel jsem jak vyměním tu divnou přední lampu a hurá na cesty.A ono ,do dnešního dne nic.Ale vůbec.Sem tam nějaký to promo video na Youtube a
to je asi tak vše. A už mě to napětí nedočkavosti přešlo. Takže zkusím letos i Černou Horu a uvidím jestli se dá na té hasky taky cestovat ,či nikoli. Jinak Swartpilen je super stroj a závidím ti to i když máš to samé.Super stroj... .Ještě jsem zkoušel Fantic Cabalero...samozřejmě člověka odradí ten slabší motor,ale ta ergonomie a ovladatelnost...neskutečný jak se jim to v tomhle ohledu povedlo.
Všem mockrát děkuji! Jinak na Benellku se taky dostane Přece nemůžu pořád jen bláznit na HQV, ale je třeba se také kochat
TOPka, ty drátěné kola chci na svůj cyberpunk
hm, dobrej vkus máš ... jen bych si nebyla jistá dalším využitím cendura . Těším se na deník s úpravama, ila