Syrovej buchárek ve stylu "Šílený Max"
Motorka koupena od FIRMA:Promoto (Načeradec)
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Thruxton 900: Vůbec mi nesednul posez kafáče a celkově těžkopádnej stroj.
Triumph Scrambler: Pohodlnej, překvapivě ovladatelnej, vlastně ani nevim proč...
První dojmy - Úžasně lehká, posez jak na enduru, žádný vlaštovky do ruky. Hned mi sedla.
Doplňky na motorce - Jako první zrcátka, pak orig.boční držák brašny + kožená brašna HD, kožená rolka na každou stranu,malá kapsa pod sedlo, koženej kryt nádrže a ještě pár blbin, všechno je to dělaný do starý jetý kůže za pomoci rašple, drát.kartáče,barvy na kůži atd. :D A kryt předního svetla.Nad laufem jsem taky uvažoval,ale jedinej kterej by motorce sednul je origo Akrapovič,ale na něj zatím neni v prkenici chuť...
Recenze
Někde mi prolítla fotka na netu a já se začal pídit po tom co to vlastně je. A jak jsem to našel, tak nebylo cesty zpět.Už jsem věděl že tohle chci a nikdo mě nepřesvědčí o opaku. První kilometry opatrný oťukávání a pak přišly ostrý zatáčky a pecka! Rohlík na hubě,tohle sem fakt nečekal.Na tohle je Svartpilen stavěnej. Na QuickShifter jsem si chvíli zvykal. Sere mě falešnej neutrál - hlavně při předjíždění.Chce to víc síly při řazení a počítat s tim.Neni to Japonec...
Na delší cestování to asi nebude,ale 300 km za den se s trochu bolavým zadkem dá (sedlo je fakt prkno :D) a spolujezdec ať rovnou zapomene,tohle je mašina pro jednoho! Po necelém roce mi odešla pumpa na spojce,ale opraveno ještě v záruce s odvozem do servisu v rámci roční asistence zdarma při koupi nový motorky.
jedna z mála moderních motorek , co bych si koupil... Je pecka
Neni na kazdym rohu a vypada skvele.
Mě se libi, když někdo vybočuje z davu... A to je přidaná hodnota téhle povedené motorky. Enjoy!
Špica
Třetí fotka je moc krásná! Ten kontrast motorky s Bitovskym hradem je parádní!