Malinká, po Brutale mám pocit že je to nějaký scvrklý )
Motorka koupena od FIRMA:AUTOMOTOEVROPA (Vestec)
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: info v recenzi
První dojmy - Zatím čekám na první jízdu. Snad bude brzo jaro. Pak přidám první dojmy.
Doplňky na motorce -
Kola nebudu komentovat, prvně se povozím na originálech a pak sem napíšu dojmy z kol.
Stupačky: zpracovaní pecka, funkčnost pecka. Akorát kluci v ARP evidentně nepočítaji s tím, že by si to dal na motorku nějaký turista co si na motorce nechal katalyzátor.
Recenze
Proč?
Původně jsem chtěl GSX-R1000 na které jsem se svezl loni v létě. Ta motorka mi děsně sedla, všechno suprově sladěný, reakce na plyn, tvar nádrže,stupačky, zvuk, projev motoru, převodovka, všechno na co si vzpomenu. Snad, jen řidítka bych trochu rozevřel. Ale co bylo zklamání, brzdy. Né, že by to nebrzdilo, jen absolutně gumózní pocit na páčce. Z toho jsem byl kyselej hodně. Že Brutala brzdila gumově, když měla původní hadice, prehistorické, ale vypínatelné!!! ABS, mi sice neskutečně vadilo, ale u motorky, kde její návrh sahá pomalu do minulého tisíciletí (první F4 jsem viděl v časopisu v roce 99) to nějak pochopím a smířím se s tím, že to bude stát nějakou korunu abych to vyřešil, ale u motorky za 450t Kč to nějak kousnout nedokážu.
Jelikož nemám dost vlastních zkušeností s motorkama, musím spoléhat na recenze jiných. Tak jsem celý zbytek léta,podzim a první půlku zimy četl a viděl snad všechny srovnávací testy, co jsou na těch internetech a youtubech.
A zaujala mě jedna věc, pokaždé byla na "bedně" Aprilia RSV4. Jedno v jakém roce, jedno kdo dělá recenzi, jedno proti jaké konkurenci. Čekal jsem že RSV4 RF v poslední verzi s litrovým motorem dostane do nové Panigale V4 na prdel, že nová Ducati sfoukne 10let starý návrh motorky jako svíčku. A ono ne.
Tak jsem jí koupil, aniž bych na tom aspoň seděl, natož jel.
Jak velkou iracionální, emocemi (slyšeli jste tu V4!!!) řízenou kokotinu, jsem zase spáchal, to se uvidí jen co bude teplo...
Pokud bude někoho, něco, na mašině zajímat klidně napište do komentářů.
Skvělá volba.
Ty kola tam nedávej hned. Něco najezdi na standardních a poté je vyměň, ať Tě to hřeje o to víc!
Čau dal sem 10 i když bylo těžký dát plnej počet někomu kdo mi jí ve Vestci po třech měsících slintání vyfouknul ale tohle je pecka přeju vše nej.
Nádherná italská kráska Tvl ty kola Tady je srdce na pravém místě . Be a Racer
RSV je pecka , hodně mě zajímá, jaký bude rozdíl v ovladatelnosti mezi standardními a karbonovými koly , vypadají luxusně.
No vono to bude asi nejmenší ale taky nejhezčí SS