Nejlepší motorka ve své třídě. Model s aprc je pak to nejlepší, co lze aktuálně koupit a hlavně pochopit :)
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Je snad menší, než japonská šestka. Obavy byly zbytečné.
Recenze
Koupena jako fungl z A-Spiritu.
Motorka je poměrně malá, ale sedne mi jak ulitá takovým způsobem, že jsme vlastně jako jedno tělo. Výkon je fantastický. Palivové mapy jsou OK. Sport se hodí na silnici, protože je 1čka a 2ka trochu upravená a má pozvolnější nástup dole. 3 a výš je to stejné jako Track. Road jsem používal jen v záběhu. Ride-by-wire je super. Kromě mapy se mění i chování heftu jako takového.
Brzdy Brembo jsou zatím to nejlepší, co jsem jel. Účinek dokonalý a nikdy nekončící. Vadnutí je zapovězené slovo. Dávkování naprosto plynulé.
Zvuk je kapitola sama pro sebe a kdo se nikdy na něčem podobném nesvezl, nemá šanci pochopit. To nekonečné rrr rrr rrr se nikdy neomrzí. Je to jak droga - chcete víc a víc a nechcete, aby to končilo.
Co se týká jízdy, tak lepší stroj jsem nesedlal. Průjezdy zatáčkama jsou naprosto stabilní. Stroj je dokonale ovladatelný. Když jsem se letos svezl zase na svojí GSX-R K9 600, tak jsem si uvědomil ten propastný rozdíl ve fungování RSV4. Motorka snad funguje líp, když se s ní jede fakt sportovně a když je člověk zalehlej. Na nějaký pomalý pomrdávky to moc není. Ono to totiž ve finále nebaví ani jezdce ani motorku :)
Verdikt: Všechno je špičkové a cenovka tomu odpovídá.
Okruhy jsme letos moc nestihli:
Brno 2:30.186 a šlo by i míň, kdyby nemrzlo...
Nech ti véčko šlape, budúci kolega
moc peknej zvuk
totální ejakulce. nádhera. škoda že je menší,měl bych hlavu nad předním blatníkem jinak porno.
Tou přilbou si to posral.