PROFIL MOTORKY

Honda SLR 650 (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jarandl
Vloženo 28.2.2021
Aktualizováno 1.5.2021
Zobrazeno 2 928x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Renovace Hondy SLR 650 - podruhé. Moto bylo pořízené na zabavení v době Covidové, která nás všechny již tak dlouho ve všech směrech omezuje.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Moto bylo kupované s jasným cílem rekonstrukce. Místo prvního povožení tedy začala kompletní demontáž a pořádná makačka se kterou jsem, ale předem samozřejmě počítal. S tím jsem do toho šel, abych si krátil ty dlouhé chvíle od října do března, kdy se toho moc nedá dělat obzvláště v dnešní době. Podobný projekt jsem dělal zhruba před 10 měsíci, s tím rozdílem, že základ byla naprosto pohodová a nedotčená motorka.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro jezdce menší postavy, ženu, nebo toho kdo si jede jízdu užívat a ne závodit.

Doplňky na motorce -

Recenze

Již z předchozí Hondičky vím, že moto je jednoduché konstrukce s minimem elektroniky, ale zato s osvědčeným motorem, který slouží v dalších modelech jako je Dominátor a XR 600/650 a je v podstatě nesmrtelný. Motor nemá sice moc koníků, ale má slušný zátah. Spotřeba je kolem 5-6 litrů podle toho jak moc se tahá. Brzdy jsou od Bremba a na zkrocení SLR postačují. Samozřejmě je nutné brát v potaz stáří koncepce s tím, že s dnešními modely s radiálními brzdami je to neporovnatelné. Je to starší paní, ale na svou dobu určitě dobré moto. Motorka je vhodná na zpevněné cesty , nebo na polnačky. Do tvrdšího terénu bych to radši nezkoušel. Na to jsou tu jiné endurka.
Nyní k renovaci o kterou tu šlo především. Moto bylo kompletně rozebrané a to opravdu do šroubku. Vše kovové a hliníkové bylo otryskáno a nově nalakováno. Proběhla kpl. repase předních vidlic, výměna řetězovky, výměna částečně poškozené elektroinstalace, repase motoru + nový výbrus, repase výfuků, výměna řídítek a klemů, blinkrů, nový potah sedla, výměna zadní plotny plastové plotny za kovovou, výměna plastového krytu řetězu za nerezový, úprava předního blatníku, nové pneu, nová baterie, hefty atd.
Nechtěl jsem dělat žádnou extrémní přestavbu na scramblera, nebo café a tak jsem se držel převážně originál vzhledu tak jako v případě první renovace SLR, kterou jsem zde prezentoval loni v dubnu. Držel jsem se tohoto osvědčeného konceptu s tím, že jsem použil pouze jiný odstín červené.
Minulá přestavba byla velice kladně hodnocena a tak snad i tento kousek bude zařazen a hodnocen jako povedený.
To předchozí SLR již slouží jinému pánovi. Šla do světa, aby mohla přijít na řadu tato současná a mohla projít omlazovací kůrou jinak by skončila někde rozprodaná na díly.

Nově jsem dodělal svody a nainstaloval laděné výfuky. Originály jsou na motu pěkné, ale ten zvuk je jako když jezdíte na sekačce. Nyní to má ten správný "šmrnc" a lidé se ohlížejí a otáčejí již z dálky. Jednobuch musí dobře nejen vypadat, ale hlavně znít.
Originály poslouží na bezproblémové cesty za hranice a na technickou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JardaBar
JardaBar napsal 01.05.21 v 15:15 10b.

parádní práce!!

vojtechposmourny
vojtechposmourny napsal 09.03.21 v 06:39 10b.

Super práce, to se mi moc líbí.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 07.03.21 v 11:21 10b.

no krásná práce, moc hezká mašina, teď má velkou hodnotu, tu už bych neprodával.

jawatar
jawatar napsal 04.03.21 v 16:07 10b.

Naprostá petelice!!!

mr.Hony
mr.Hony napsal 04.03.21 v 15:55 10b.

Pěkná práce, je dobře že se zase starší stroj dostane do takové kondice.

Více komentářů



TOPlist