Pérák komunista. Ve znaku na nádrži kolečko, zapuštěná odrazka v blatníku, přední blatník na 4 šrouby, nosič na blatníku bez vzpěr. Asi na první pohled nejviditelnější znaky.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Osvědčený čtvrtlitrový motocykl, krásný ladný design s tuhou konstrukcí. Minimální spotřeba při pohodovém ježdění .
Recenze
Pérovací jawa do třetice. Víc jich už asi nepotřebuju, nebo ještě uvidim. S narůstajícím věkem lezou dosti do ceny a za díly vyžadovány nesmysly, ještě před pár lety se nechali pořídit celkem za rozumný peníz, dnes za vrak vyžadováno klidně i 100. Jsem moc rád, že péráky mám. Srdeční záležitost. Není lepšího motocyklu.
KRASAVEC CI KLIDNĚ OBJEDE ZEMĚKOULI
Nádhernej komouš,v r.1976 bych si to napsat netroufnul!
Jen proč r.1976(přečin proti zájmu socialistického hospodářství),to se na černých burzách skoro zavíralo!!!
Velice dobrodružná doba,ale motorky jsme uměli!!!
Nemám
Měl jsem verzi s druhým sedlem pro spolujezdce. Na svoji dobu top motorka. Téměř vše se dalo spravit doma, jednoduché,spolehlivé , nenáročné.
Nejdelší cesta - Hanušovice - Zemplínská Šírava ve dvou, 1978. Kromě opravy zapalování bez problémů.
Bezva,bezva,bezva !
Moc pěknej kousek.