Prostě krásná, hodně chromu,poctivé železo, minimum plastu, dost těžká, splněný klukovský sen o velkém HD.
Motorka koupena od Motocykly Zeman s.r.o. - Férové jednání,velice pěkné zázemí obchodu, záruka na jeté moto z USA.Vyjímky zapsány v TP. Doporučuji, zakoupeny dvě moto s časovým odstupem.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XV 1600 WildStar: Nakonec zvítězila legenda HD.
Triumph America LT: Menší obsah, jiný typ motoru-řádový dvojválec, řetěz.
První dojmy - První jízda byla velice opatrná, pomalu jsem zjišťoval jak fungují brzdy, manipulace na místě byla taky velice obtížná, jiné je přepínání blinkrů. Každou další jízdou to bylo lepší a lepší. Manipulace na místě už není problém, na horších cestách se moto pěkně pohupuje, žádné drkotání nebo rány od tlumičů se zde nekonají, moto sedí jak přibitá. Zátah motoru je impozantní. Spotřeba okolo 5 litrů. Ze začátku se mi zdal zvuk výfuku dostatečný, ale čím vice jezdím cítím, že by to chtělo laďáky. Zvuk originálních výfuků je až moc tlumený.
Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodné pro ty ,kteří nikam nespěchájí mají to jako relax a kochají se z pomalé jízdy přírodou a nasávají vůni okolí.
Doplňky na motorce - Doplňky, zatím jen rámeček SPZ v chromu s orlem.
Recenze
Harley davidson FLSTC Heritage softail classic, rok 2007, obsah 1584, jsem si vybral, protože už jako kluk jsem pokukoval a obdivoval motocykly značky HD.Vlastnil jsem několik motocyklů od stadiona, různé jawy 125, 250, 350, norton ES 2, Yamaha virago 535,Yamaha virago 1100. Jezdil jsem až do roku 2008, potom jsem moto prodal a byla dlouhá pauza .Zhruba čtyři roky jsem brouzdal po netu a vybíral, porovnával a střádal finance. Až letos jsem se rozhodl a koupil HD. Je to krásná motorka dovezená z USA v perfektním stavu, najeto 16000 mil a možná, že se tomu dá i věřit. Hodně chromu včetně přepínačů vše origo HD. Dnes mám najeto asi 1000 mil, tak už nějaké poznatky mám. Manipulace na místě je už lepší a lepší, podvozek je v pohodě, nerovnosti zvládá s přehledem, ovladatelnost za jízdy dobrá, moto sedí jak přibitá, jízda se spolujezdcem je v pohodě, ani nevím, že někoho vezu. Světla jsou tam všechny v led, takže svítivost je výborná. Spotřeba okolo 5,5 litrů, uložný prostor - brašny OK, poruchy zatím žádné. Motorka se cítí nejlépe na asfaltové komunikaci na okreskách při rychlosti do 100 km. Na ježdění po polních a rozbitých cestách to fakt není, je velie těžká asi 340 kg a stabilita se zhoršuje. Na cestování je ideální, zadek nebolí ani po ujetí 100 km včetně spolujezdce. Vibrace jsem čekal velké, ale opak je pravdou, jsou tak akorát jen budu muset vyměnit origo výfuky za laďáky, je mě málo slyšet a je to škoda, motor má nádherný zvuk. Jediná nevýhoda, kterou jsem zaznamenal je při jízdě v horku, kdy při pomalé jízdě mě pálí pravá noha od horkého výfuku. Dá se to eliminovat ježděním v kožených kalhotách, ale zase ve vedru je to opruz. Jinak je to nádherný stroj s propracovanými detaily, perfektním chromováním, obrovským motorem a dvoubarevným lakováním v barvě silver/black cherry.
Hezky napsané, super kára a borec za řídítky. Já koupil “dědictví” r. 2009 ted na vanoce. Před tím jsem mel 8.let Street Boba Twin Cam 96 strikacku bez vyv.hřídele. Ten motor byl bez chyby, ale je mi 50. takze jsem ted šel trochu do klidu a tento HD Heritage take vstřikování. jen s v.hřídelí malicko chci doladit do vintage stylu, ala Panhead 50.léta. Začnu ale az na jare. Tak preji. Hodně dalších paradnich zážitku a km
Krásná mašina
Krásný motocykl a splnění snu . Po přečtení článku o VOGE a některých komentářů obhajujících produkty zrůdného režimu byla Tvá recenze balzámem pro mysl. Díky
Prostě Harley, že? Príma léto s ním přeji!