Stroj času, co mě omlazuje a vrací do doby před skoro dvaceti lety, kdy jsme jezdili objevný cesty mimo silnice.
Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř - Přístup fajn, moje druhá nová moto od nich a jednu jsem prodal přes jejich bazar - vracím se k nim, takže jsem spokojenej zákazník :-)
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Himalayan: Vysoká váha
Kawasaki KLX230: menší stavba
UM Motorcycles DSR Adventure TT: nakonec jsem zvolil větší motor
První dojmy - čekal jsem od "značkový" motorky víc. Dost drobností mě na ní zklamalo, ale v celkovým součtu je to rozhodně víc radost. Baví mě čím dál víc.
Motorku bych doporučil pro - pro každýho, kdo hledá novej dualsport v týhle objemový kategorii - protože nic jinýho stejně na výběr není :D Taky je skvělá pro spekulanty, jak se ukázalo, kteří ji mohou olítanou prodávat z cenu nový. Jo hoši, to se poznají srdcaři ,-)))
Doplňky na motorce - všechno v deníku
Recenze
jako grafoman využiju možnost rozepsat celou ságu CRF do deníku.
Je to shrnutí po letošní deštivý sezóně.
Motorku mám od března.
Vlastně v době, kdy tradičně probíhají výstavy, kde si člověk sem tam posedí na nějaký krásný nový motorce, jsem letos poseděl jen na tý jedný nový krásný a navíc mojí (to, že nebyla výstava mě ovšem stále sere :D )
Krásná práce
Tady to vypadá na 300 cm3 čisté radosti a zábavy
No já mam ten o generaci novější model po faceliftu z 2017. Ještě z posledních kusů čtyřválců 1,2 16V. Aktuálně navrčeno 80 000 a za tu dobu snad praskla jen jedna žárovka. Nejdřív jsem na to koukal skrz prsty, ale postupně jsem si to auto vlastně oblíbil. V rámci možností jednoduché, spolehlivé.
https://www.spritmon...n/detail/836854.html
Aktuální myslíš teď to nejnovější? Musím říct, že se mi hrozně líbí. Hlavně v tom Stepway vypadá parádně. Akorát cena už taky neni 270 ale 400 v nějaké rozumné výbavě ...
mRKEF: jj, asi na tom něco bude. Ačkoli k autům mám takovej rezervovanej vztah a nehledám tam nic, než spolehlivej provoz mezi budy A a B
No a mezitím jsme jedničkový Sandero (asi nejvděčnejší auto na světě) v zápalu touhy po polepšení si, vyměnil za aktuální Sandero a nebyla to dobrá volba, fakt, že ne... no to je jinej příběh Tohle červený jezdí furt v rodině a furt stejně bezproblémově