PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1250S Bandit (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sfv
Vloženo 5.4.2022
Aktualizováno 9.4.2024
Zobrazeno 1 357x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velkoobjemový japonský, hodný loupežník a silák!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miloslav Kubálek - Motosalon Beneš - Jako vždy bez problému p.Kortánek.Díky!

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZZR 1400: Byl jsem na dvou bouračkách a bez potřeb. servisu, novější z 2016 už drahá..
Honda CB 1300S: Nebyla nabídka jen pár v Německu.

První dojmy - Pěkný krouťák a úzký řídítka, hned padla do rukou.

Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele a středně zkušené motorkáře.

Doplňky na motorce - Plexi Puig, ukazatel zař.rychlosti, hl.stojan, Dynojet, přísluš. Suzuki zavažíčka, záslepky rámu, tankpad , nástavec na plexi Ali, padáky na víka Ali, prodloužení př. blatníku, krytky nádobek, držák telefonu Ali, reflexní proužky ráfku.

Recenze

Po skoro roce a půl hledání ZZR-1400 jsem radši vzal velkýho Bandita, za ty prachy a technický stav, to se neodmítá.
Chtěl jsem se vozit na vlně točivého momentu dokud to bez omezování lze..
Je to velká, těžká dobře brzdící klasická motorka, ale není pomalá na 3.jede přes 200km/h tacho... Ovladatelnost v zatáčkách utažených není výborná, ale to asi nikdo nečeká,
Brzdy brzdí dobře chtěl bych větší skus a jen prstem (viď Br Stylemo?) ABS reguluje jemně ke konci. Motor je jemný a silný díky PC Dynojet jde bez vibrací od 2500ot/min hned, to je k motoru asi vše je lepší vyzkoušet. Převodovka jako vždy u Suzuki výborná viď (u některých modelů) Hondo ,Bmw...!
Podvozek díky hmotnosti pobere velmi slušně silnice -spíše terén Středočeského kraje má i rezervy ve dvou +60kg..Sedlo je pohodlné a lze se na něm pohybovat dle požadavků ,i tandem si pochvaluje velikost a ,že se neprosedí 70kg.Prostor pod sedlem je jen na nářadí, žárovky a peněženku je prostě malý! Zatím co mám najeto se spotřeba pohybuje od 5,8-6,5 L na 100km.
Vzhledem k objemu je ideální na velké cestování, ale dálnice nemusím takže spíše do hor drtit gumy a zatáčky. Zpracování např. oproti CBF1000 06 je lepší, bytelnější, lak má větší hloubku, CBF má lepší brzdy s ABS(ale hrubší regulaci).Světlo v noci je skoro dostačující to musím vyřešit! Servisně je to jednoduchá motorka a díly neorigo lze sehnat velmi levně. Zrcátka nevibrují, ale je vidět jen v půlce sklíčka, asi koupím rozšíření +2cm. Jinak je to pěkné svezení je cítit taková poctivost. Kapotáž chrání velmi dobře, vyšší plexi jsem ještě doplnil deflektorem a paráda , helma je v klidu.

Co mě trochu štve: sériová hodně úzká řídítka a MEGA výfuk.

Měření přesnosti tachometru v km/h:
Tacho GPS
40 39
50 48
80 75
100 93
113 100
150 138

rychlosti dle tacho !!!

na čtyřku 227km/h
na šestku 246km/h

při 100 motor točí 3300 ot/min
při 130 motor točí 4250 ot/min
při 155 motor točí 5000 ot/min

Servis je klasika japonec, jen měnit kapaliny, filtry ,destičky, kontrola ventilů, a leštění..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 06.04.22 v 12:16 10b.

Jo je to silák Ale myslím, že na dálnicích je ta motorka taky doma. Jen je mi líto placatit pneu.

31081
31081 napsal 06.04.22 v 07:38 10b.

Měl jsem úplně stejnýho Rád na něj vzpomínám,je to moc dobrá mašina se skvělým motorem

ondrej75
ondrej75 napsal 05.04.22 v 19:25 10b.

Pěkná recenze:)

Snekofon
Snekofon napsal 05.04.22 v 19:02 10b.

MotoSalon Benešov mohu také doporučit a výběr stroje byl rozhodně správná volba, tak ať to jezdí

Více komentářů



TOPlist