Raketa na dvou kolech a opět suzuki,
Motorka koupena od FIRMA:GlobalMoto (Hradec Králové)
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1050 Sport: nesedla mi...celkově
Yamaha Tracer 9 / 900: nesedla mi...celkově
Kawasaki Z 1000 SX: skvělá mašina,problém byli řidítka a pár drobnosti...jinak super
Suzuki DL 1000 V-Strom: nejsem připraven na tenhle styl ,ale jednou to přijde
První dojmy - Tahle mašina je na mou výšku 178 cm a trošku širší ramena, dělaná přesně na míru. Sedí mi jak prdel na hrnec, ruce, posed, nohy, váha, šířka a výška ,nemusím skoro nic řešit jen plexi
Motorku bych doporučil pro - Pro pokročilé jezdce, samozřejmě je to o hlavě, ale tahle raketa vás nutí jet rychle, kdo nevěří tak ať se sveze...
Doplňky na motorce - padáky sw-motech v osách kol a motoru, rolny, tankpady, zadní tlumič K-TECH, orig. polepy v kolech suzuki, tlumič řízení TOBY racing, zabudovaný držák navigace Zumo, boční a zadní držáky kufru...
Recenze
Jak už jsem psal výše, je to SUZUKI, je a bude vždy srdeční záležitost, Najeto má 4079 km, takže jako nová. Něco málo k mašině: MOTOR - na čtyřválec hodně hutný projev, síly má už od spodních otáček, sice nemá tolik krouťáku jako 1250fa, zato ale rychle letí nahoru bez jakéhokoliv zaváhaní, jak říkám raketa... PŘEVODOVKA - kvalty tam padají úplně samy, jednička zlehka, neutrál ten je snad dotykový, dvojka - šestka zlehoučka, takovou převodovku u Suzuki jsem nezažil, velká gratulace do Hamamatsu. SPOJKA - na dva prsty, ve městě spojkování na pohodu a zlehka. ŘÍDÍTKA - výrobcem dané Renthaly širší + 12 stupňový tlumič řízení (TOBY RACING), dobrá zpětná vazba ... POSED - sedí mi přesně ,nohy, prdel, ruce atd. tam žádné změny nebudou, akorád u spolujezdce budu řešit sedlo... PLEXI - bude určitě vyšší, ten origoš není úplně dobrý, dostal jsem k mašině dvě plexi MRA a GIWI, vyzkouším a rozhodnu co bude lepší. PODVOZEK - tam trochu laborují , jelikož origoš tlumič mám v krabici, ale myslím že už jsem našel kompromis jelikož zadek je plně stavitelný kolečkem - (K-TECH) Takže to shrnu : SUZUKI GSX-S1000F mi vyhovuje snad úplně ve všem, je to droga tohle řídit, motor je sportovní, dá se jet v klidu nebo mu zatopit a to vše za 5L na 100,průměr za cca za 500km co už jsem najezdil ,váha velké plus o 50kg lehčí než 1250fa, rovinky, průjezdy a výjezdy zatáčkami, kam se podíváš tam to jede a to bez přemlouvání. Kontrola trakce: tady jsem vyzkoušel jen 3 a 2 , jedna a off ( okruh), to bych chtěl vyzkoušet, jezdím na stupni 2 . Výfuk seriový, tady žádný laďák nebude, jelikož ten chraplák je suprový. Pokračování po sezoně ...
Super barevné provedení, tak spusty zábavných kilaku
děkují je super
Moc pěkná Súza, neokoukaná, parádní barva, užívej km v sedle a vždy šťastný návrat domů.
Krasná motorka. Hodně kilometrů kolama dolů.