Chcelo to na stare kolena trosku zmenu
Motorka koupena od Ducati slovensko - Chalani su super ochotni a napomocni…az kym neprisli problemy s motorkou v zaruke
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson Pan America 1250: Vyrobena v Cine
První dojmy - Rychla, lahka na ovladanie, celkom to brzdi a zataca. Najazdene mam 16 tis km, zatial ok
Motorku bych doporučil pro - Ani neviem.. kto chce kam!?
Doplňky na motorce - Snad kufre.. ved to ma asi vsetko
Recenze
Chodi ako ďas.
Po Kawasaki 1400 GTR, Yamaha ST1200, BMW 1200GS, BMW1250GS prva s retazou… ale inak pecka. Ale chcelo by to o 20 koni viac
Kazda mala nieco do seba.. BMW je blbuvzdorna, ta 1250 aj chodila super. MTS je hrava a vykonna.. ale sve ma prepinanie jazdnych rezimov. Bez ubratia plynu sa neda zmenit nastavenie podvozku, toto ma GS lepsie.. na druhej strane na mna zo zadneho kolesa neprsi.. a este k navigacii.. ten Sygic nie je nic moc, teda stabilita softu je tragicka. Este budem chvilku bojovat, ak sa to nezlepsí, pisem do Ducati.. a trosku sa rozpadaju plasty, ale o tom inokedy
Doplnené 28.7.2022
Problem s plastom sa este zvýraznili.. povolil mi držiak na prednom svetle, ktory drží predný červený plast… neprijemne to chveje za jazdy a cakam, kedy sa to odtrhne..(mozem ukázať foto…)
Komunikacia telefonu s motorkou je kapitola sama o sebe… Sygic funguje velmi zle a nespoľahlivo… spojenie Wifi a Bluethoot spôsobuje, ze sa telefon prehrieva a vypína…komunikacia je nestabilná, kludne vypadne aj pri jazde a navigovani..
Prepínanie jazdných režimov… prepínanie podvozku stale súčasťou balíka s motorovom mapou, nutnosť zatvárať plyn pri zmene režimov.. neznášam to.
No a spotreba… pod 6,5litra bez šance.. dobre, da sa zvládnuť. Ale preco ukazovateľ dojazdu ukazuje take blbosti.. zacina mi to vadiť.. dojazd 50 km a sotva natankujeme 13 litrov.. zbytocne vsetkych otravujem tankovaním..
Zatial vsetko..
Ahoj,
koupil jsem MT V4S Full listopad 2021 , mám najeto do dnes 19.000km a minimálně půl roku jsem se také pral se sygic navigací. Vše jsem ale již vychytal. Telefon samsung špatný - vyzkoušeno , nakonec nejlepší iphone 8 a vyšší řada , a v létě používám chlazení telefonu. Když cestuji s navigací , mám tangbags a v boční přiotevřené kapsičce hozený telefon s chlazením , oboje připojeno na nápájení k motorce. Musíš mít v telefonu vypnuty všechny předchozí akce a aplikace prohlížení a nechat zapnutý pouze Sygic a Ducati connect. Potom vše chodí ok. Samozřejmě se občas nav. blokne , ale fakt minimálně oproti předchozímu stavu. Jinak spotřeba - jezdím plně naložený i s baťůžkem na pohodu např.(Dubrovník a zpět 6,2 l/100) a když jedu pilu sám tak 6,6 l/100. Slícování plastů přední kapoty nic moc. Když jsem dojel na stav 0 L , v nádrži jsem měl ještě 4l , to je asi rezerva , na infotainmentu se ale nic neukáže že my zbývá ještě ty 4L. Tak nevím jak to ti Italové vymysleli s tím objemem nádrže 22l (18+4) ?! Taky jsem častěji tím pádem na benzince než ostatní motorky , protože operujeme pouze s těmi 18L na dojezd. Jinak vše zatím OK. Tak snad ti to pomůže se uvolnit
Zial jazdim vela.. cize každé 2 roky nova motorka.. to je len konštatovanie..
Motorka super, ale hlavně ti sypu body za těch 28500km za rok...
Pre fidoo..
Vrch predného halogén a plast, ktory je nad nim je spojený gumou…. Ta mi odpadla a pod vlivom náporu vetra sa zacal cely predok chvieť. Cakam na riesenie reklamácie… a cakam na to, ako mi pri 50 a viac odletí cely predok aj s pristrojovkou..mozem poslat foto..
Ahoj , jaké plasty máš na mysli ? Piš prosím konkrétně , ať předáš info i ostatním , mě třeba po pádu na bok ze stojánku na padáky začala drnčet motorka pod nádrží při 3.000 ot. , docela vopruz , vše jsem rozebral až na motor , dotáhl a drnčí stále.