PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada V4 / S (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Oňas-WR
Vloženo 14.7.2023
Aktualizováno 18.10.2023
Zobrazeno 3 186x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po tom co mě sundala nepozorná řidička autem na Streetfighteru V4S jsem si do týdne objednal tuhle italskou krasavici. S tím vědomím, že když to má "stejný" podvozek a elektroniku bude to dost podobné a mnohem více účelové.

Více fotografii

Motorka koupena od Profi-moto.cz (Děčín IV-Podmokly) - Již druhá motorka a když itala tak zase od kluků z Profi-moto. Super přístup!!!

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada V4 / S: Nakonec jsem vzal ostřejší verzi Pikes Peak důvody: Kovaná kola, Öhlins podvozek, jednostranná kyvka, lakování.

První dojmy - První dojmy. Překvapilo mě že je to vcelku znatelný rozdíl oproti Multistrádě V4S, to menší kolo je znát. Do teď jsem vyplašený z elektronických vychytávek jako Adaptivní tempomat a hlídání mrtvého úhlu. A nejen já, všímám si i ostatních řidičů jak na to hledí :)

Motorku bych doporučil pro - Každému vyhovuje něco. Takže nevím. Ale rozhodně to doporučuji vyzkoušet každému kdo bude mít možnost!

Doplňky na motorce - Objednal jsem rovnou tourning paket tj:
2x originál boční kufry + červené kryty
central stojan - čistě kvůli servisu řetězu na delších cestách
vyhřívané gripy
Evotech Performance držák se systémem Quad-Lock na mobil

led dynamické blinkry performance
tank pad SW-Motech Micro. Ten magnet na uchycení je pecka to doporučuji!

Nic víc neplánuji je tam vše tak jak bych si představoval. Škoda kazit ty karbonové doplňky.

Recenze

Moto jsem vyzvedl 7.7.2023 s tím že jsem se rovnou předběžně domluvil v servise, že se tam po víkendu otočím na 1. servis po zajetí. (trochu si mysleli že žertuju).


Není nad to si při převzetí vybalit :) Díky kluci z Profi-Moto!

Zajíždění jak už to bývá žádná zábava nebyla, ale musím říct že jízda do 6tis otáčet na této moto nebyla zase až tak otravná a zvládli jsme to spolu za 3 dny.


První koupačka

Středa 12.07.2023 mám po servise najeto 1100 km. Konečně se dalo trochu pustit uzdě a jede to totální nesmysl! Ovládání, obratnost v zatáčkách to je něco nepopsatelného. Vůbec není znát že sedí člověk na "cestovní" motorce. Race mód jde na dvojku na zadní i bez spojky a větší nástup výkonu je tam cca okolo 6 tis a jede to pak pořád. Quickshifter řekl bych lepší jak na Streetfighteru možná jen pocit ale rozhodně tolik neškube. Brzdy tam není o čem diskutovat.


Attersee

Co se týká elektroniky - nastavit se dá úplně vše. Hodně negativních recenzí jsem slyšel na konektivitu s telefonem. Vyzkoušel jsem jak telefonování přes interkom tak i Sygic navigaci a nemohu říct že by to nějak padalo nebo dělalo problém. Pravda, trochu déle se to spojuje potom už v pořádku.

Sedadlo se dá nastavit na dvě polohy já jsem si to při svých 181 cm nechal na té původní vyšší pozici. Pod sedadlem spolujezdce dali taliáni alespoň opravnou sadu na pneu a několik bombiček za to palec nahoru.

Pátek 14.07.2023 najeto přes 1600 km. Absolutní spokojenost nelituji koupě ani trochu.


Stelvio nahoře krásných 5 stupňů.

Negativa:
Jedna věc co by tam opravdu mohla být z výroby je to elektronické víčko na nádrž. Když je moto bezklíčkové nevím proč k nádrži ten klíček potřebuju. Ano dá se dokoupit za 8 tis cca ale...


Stelvio

Další info přidám postupně tohle je jen první dávka po týdnu ježdění. Ani jsem nefotil hlavně jezdit. :)


Cortina d ampezzo

Doplnění zkušeností po 8,5 tis. km.
Od 7.7. najeto 8,5 tis km a 1 sada gum K.O. ale stálo to za to. Tak jak jsem byl z motorky nadšený při převzetí jsem do teď. Vůbec ten pocit nevyprchal, pokaždé když jdu k motorce nemůžu se vynadívat. Ovladatelnost a na jedničku i když nad 220 km/h začne trochu plavat určitě by se hodil tlumič řízení. S ním jsem teda počítal že tam je už od výroby což mě trochu zklamalo. Ale tak není to motorka na které by se jelo pořád 200 km/h+.


Cortina d ampezzo

Motor:
Nastavení map a pružnost na RACE mapu je skvělá jede to jako prase, naopak Touring je zase krásný vyhlídkové svezení kdy plyn neškube a moto je v kombinaci s nastaveným středně tvrdým podvozkem příjemné na naše cesty.



Podvozek:
Je zde 5 možností nastavení od žehličky po něco co snad nemá víc jak 20 mm zdvih. Na nejtvrdší možnost podvozku jsem jezdil jen na tripu v Itálii. TZ. Race mapa a Nejtvrdší podvozek aby se moto nebořila ve vracečkách což je dost nepříjemné. A k tomu všemu jsem dal ještě Preload na 1 jezdce s bagáží a byl z toho najednou úplně jiný bike. Neuvěřitelné jak je to tvrdé a řízení najednou přesnější.



Komfort:
Je trochu znát, že je moto laděná do sportovna hlavně oproti klasické MSV4. Trochu více zalomené nohy a jinak řídítka. Ale i dlouhé cesty se to dá v pohodě. Na jeden zátah najeto 600 km pouze 2x 5min na tankování jinak pořád v sedle a v dešti. Prdel trochu bolela ale dalo se to. I spolujezdec si nestěžuje, ale to byli jen vyjížďky tzv. okolo komína.


Zpět doma na Italských cestách.

Hodně lidí si stěžuje na propojení Ducati Connect. Nemůžu říct nic špatného. Spojení Mobil > Moto > Sena 50R naprosto v pohodě vždy se samo spojí. Kontakty a hovory v pořádku ovládání vše přes moto. To samé hudba, na nezáživných cestách fajn věc.
Trochu déle trvá než se spojí to jo ale pak nepadá a vše funguje. Sygic navigaci si platím Premium verzi a za celou cestu v Září cca 2000 km vše OK. Co bych vytknul nejde to moc přiblížit na displayi, tz. když jste v centru ukazují se pitomé názvy ulic a rychlost v nich povolená ale už člověk nevidí jestli je to odbočka po 10 m nebo ta hned za ní. To je ale problém spíše té navigace.



Celkový dojem:
Skvělý bike a nelituji jak změny za Streetfightera V4s tak ani těch peněz co to stojí. Nejsem zarytý Ducatista a ostatní motorky neodsuzuji.. Ale prostě na tom něco je jiného než na ostatních.


Ne vždy vyjde počasí. Na tuhle cestu asi nezapomenu 600 km komplet v dešti jen 2x s pauzou na tankování.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Thriumph_biker
Thriumph_biker napsal 16.04.24 v 13:00 10b.

Pěkná recenze

Oňas-WR
Oňas-WR napsal 03.04.24 v 20:47

fidooo: no co se týká konektivity tak to podle toho co využíváš ty a jak často já vůbec nepoužívám. ? mám za necelý rok najeto 11 tis. A hodně z toho v ČR kde trasu tak nějak trefím nebo si ji zapamatuji :) za ten trip loni po Alpách se zasekla jen jednou. A to při tankování. Jinak vše zadávám v telefonu - trasu si uložím a pak to až pustím když jdu k moto. Nedovedu si představit plánovat trasu na moto ještě když se proklikávám cestami mezi vesnicemi. :)

fidooo
fidooo napsal 03.04.24 v 20:06 10b.

Ahoj,
krásná recenze,
mám najeto 42.000 km za 2,5 roku na MTS V4S, a po těchto kilometrech mi došla trpělivost s konektivitou ducati connect a Sygic navigací. Někdy běží bez problému třeba 14 dní , za měsíc jedu zase do jiné země a seká se každých 10km,a tak třeba měním telefony samsung/iphone atd., kupuju chlazení na telefon, aktualizuji mapy a appku sygic a ducati connect a takto se trápím celých 2,5 roku. Taky jsem si užíval toho, že nemám na motorce několik obrazovek. Ale bohužel po letošním velikonočním tripu po Toskánsku , kde mě opět trápila konektivita těchto dvou appek, kupuji hrazdičku a dám telefon na ni. Zkoušel jsem sygic v autě bez ducati connect a tam fungoval parádně. A bylo to ihned po utrápeném dojetí a naložení moto do dodávky. A z Itošky až do ČR vše v pohodě. Takže je problém v přenosu dat nebo v konektivitě s app Ducati connect, která občas funguje a občas je problematická. Takže by mě zajímalo až najedeš více kilometrů, jaké jsou tvé zkušenosti. Zadávam trasu v mobilu, takže se netrápím joestikem na motorce.Ale to prý je ten problém. Prý je lepší zadávat trasu až v infoteimentu motorky a poté vše funguje. Jak zadáváš trasu? Díky za tvé postřehy.

PolarBearOne
PolarBearOne napsal 13.03.24 v 20:35 10b.

ieiou
ieiou napsal 18.10.23 v 17:25

je to prostě paráda

Více komentářů



TOPlist