Motorka na cestování ve dvou. Pro motorkáře bez zkušenosti s velkou motorkou bude prvních pár výzev(u-turn, spolujezdec, pomalá jízda start stop) křtem ohněm.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Velká, mohutná a přesto lehce ovladatelná.
Motorku bych doporučil pro - Kdo chce pohodlně cestovat a to i se spolujezdcem.
Doplňky na motorce - Kufry, padáky.
Recenze
Potřeboval jsem motorku na cestování, jako druhou k Bobberu TFC, který je jednomístný a na delší cesty nepohodlný.
Motorka ze začátku ovládala spíš mě. Musel jsem najít ten správný přístup k jejímu ovládání. Otočit se na malém prostoru bylo ze začátku peklo. Pár hodin na parkovišti a youtube hodně pomohli.
Mám verzi Tiger 1200 GT Explorer, 30 litrů nádrž a i radar s upozorněním na "mrtvý bod" je super.
Pro spolujezdce je vzadu opravdu hodně místa. Zadní kufr s opěrkou je hodně pohodlný.
O technologiích a kvalitě zpracování nemá smysl mluvit, je to Triumph.
Neměl jsem žádné zkušenosti s cestovním endurem resp. s velkou motorkou, kde člověk stojí na špičkách. Musel jsem si najít cestu k motorce, naučit se jak jí ovládat s využitím její váhy a gravitace = netlačit vše vlastní silou. Jakmile je motorka v pohybu, ovládá se až neuvěřitelně jednoduše.
Ahoj,a dekuju za pochvalu. Motorka je super, jen s ni obcas bojuju, chce to jinej styl rizeni nez treba na Bobrovi. Jinak hele neprsi. Mam ty celokovove cerne kufry a jel jsem za hodne velkeho deste a sucho. Normalne bych to reklamoval, kde to kupoval?
Ja to fakt krásna mašina, kamoš pořidil před týdnem GT-PRO a je nadšenej. Jen ho mrzí, že mu chčije do pravého kufru. Při normálním dešti má v kufru vodu. Na dotaz v servisu mu bylo sděleno , že nýtované kufry nejsou vodotěsné a to mě rozsekal. U motorky za cca 600000 si asi někdo dělá prdel. Jak to máš ty ?