PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z900 (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Popojedem
Vloženo 29.6.2022
Aktualizováno 29.6.2022
Zobrazeno 589x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Bestseller té doby - zde nebylo za ty peníze co řešit. Adekvátní posun po Raptor 650, CB 600 Hornet, GSX-S 750 a FZ8.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník) - zaškobrtnutí - i přes úhradu týden předem, abych dostal TP, mi byl zaslán naopak o týden později po předání motorky. Moc ochoty prodejce mi pomoci přikurtovat motorku na vozík, což jsem nikdy nedělal, nebylo.

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - Perfektně padne do ruky, líbí se mi nádobky u brzdy i spojky symetricky na řídítkách (místo jen plastové na jedné straně, jak bývá nejčastěji), a s mou výškou parádně nízko sedlo - které se hodí i pro notně menší aerodynamický odpor...

Motorku bych doporučil pro - Strašně velký okruh jezdců, pomalu i v Autoškole použitelná, přitom uspokojí i vyježděné, kteří mohou tahat naplno (jinými slovy 125k je tak akorát).

Doplňky na motorce - I přes zástavbu Akrapovič laděného carbon výfuku (koncovky), koupeného přímo od Kawasaki (jiná nálepka je na něm - hezčí s šedým nápisem Z900), se zvuk takřka nezměnil - hold pitomá nová Euro norma...
I přes tvrzení prodejce, že homologační vložka už nejde vytahovat, jsem nakonec našel video, kde to zvládli. Znamenalo to ale vyvrtat nýty, které když chcete, aby to pak vypadlo pěkně, musíte chtě nechtě koupit originál (a to je 75,- Kč/ks vs. 1,5,- Kč za ty běžné). Zvuk byl trochu lepší, ale už to nebylo, jako třeba u FZ8 také s laděným výfukem této značky. Do kompletních svodů se mi nechtělo investovat.

Quickshifter, který jsem chtěl a od výrobce nebyl v nabídce (a kupodivu nejde ani u "facelift" provedení, které dle mého bylo designově krok do prapodivna).
Naštěstí šel koupit neoriginál aspoň řazení nahoru, ovšem krom vyšší ceny (okolo 8tisíc) byl i použitelný aspoň od 4.000ot./min., v tahu a spíše od 3-ky nahoru. I přes montáž a naladění u dealera K2 (docela dost s tím proto najeli), sem tam zařadil falešný neutrál.

Lak - nelíbila se mi zelená ani červená, a černá byla komplet vč. vidlic, tak jsem si nechal přelakovat plastové části do barvy kevlarových džínů, plus jsem fólií zatmavil zadní světlo. Myslím vkusné a pěkné.
Pokud vás někdy něco takové napadne, pozor na originální nálepky, jsou drahé a ze zeleného provedení i s částmi zelené, takže jsem je musel nechat v reklamce vypoltrovat.

Recenze

Bestseller té doby - zde nebylo za ty peníze co řešit. Adekvátní posun po Raptor 650, CB 600 Hornet, GSX-S 750 a FZ8.

Perfektně padne do ruky, líbí se mi nádobky u brzdy i spojky symetricky na řídítkách (místo jen plastové na jedné straně, jak bývá nejčastěji), a s mou výškou parádně nízko sedlo - které se hodí i pro notně menší aerodynamický odpor... - průměrná cestovní rychlost okolo 180km/h je pohodlná i bez koupě vyššího plexi.

V té době už začínal být běžný Quickshifter, který jsem chtěl a od výrobce nebyl v nabídce (a kupodivu nejde ani u "facelift" provedení, které dle mého bylo designově krok do prapodivna).
Naštěstí šel koupit neoriginál aspoň řazení nahoru, ovšem krom vyšší ceny (okolo 8tisíc) byl i použitelný aspoň od 4.000ot./min., v tahu a spíše od 3-ky nahoru. I přes montáž a naladění u dealera K2 (docela dost s tím proto najeli), sem tam zařadil falešný neutrál.

Podvozek je tužší, ale díky nižšímu sedlu a tudíž váze na zadku : ) šlo v pohodě denně 300km ujet i streetfighter stylem.
Brzdy, i když ne s radiálními třmeny a jen dvou-pístkové, bohatě stačily.
Sportřebu jsem neměřil, ale při tankování plných nádrží mi nepřišlo, že bych tankoval jinak často, než u předešlých motorek.

I přes zástavbu Akrapovič laděného carbon výfuku (koncovky), koupeného přímo od Kawasaki (jiná nálepka je na něm - hezčí s šedým nápisem Z900), se zvuk takřka nezměnil - hold pitomá nová Euro norma...
I přes tvrzení prodejce, že homologační vložka už nejde vytahovat, jsem nakonec našel video, kde to zvládli. Znamenalo to ale vyvrtat nýty, které když chcete, aby to pak vypadlo pěkně, musíte chtě nechtě koupit originál (a to je 75,- Kč/ks vs. 1,5,- Kč za ty běžné). Zvuk byl trochu lepší, ale už to nebylo, jako třeba u FZ8 také s laděným výfukem této značky. Do kompletních svodů se mi nechtělo investovat.

Shrnutí - kvalitně udělaná motorka s perfektním poměrem cena/výkon. I bez moderních elektronických asistentů jsem se nikdy nedostal do krizové situace, možná i díky naprosto perfektně dávkovatelnému plynu/výkonu.

P.S.: při prodeji jeden z poptávajících přijel s komplet kombinézou, a hodinu a půl "zkoušel". Po jízdě s bláboly, že to musí zvážit odjel, a pak jsem si všiml, že i gumoval někde na štěrku (plast pod sedlem doškrábaný). I když už mám spoustu prodejů za sebou, toto jsem nečekal. Dávejte si na takové pozor... (krom zálohy před zapůjčením i jasně stanovený čas a na ověření, zda není bouraná, bohatě stačí bunda, helma a rukavice).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist