Scramblera od Ducati jsem už měl, ale chtělo to vyšší verzi.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Ač jsem dva roky jezdil na Full Throttlu, první kilometry ukázali, že tohle je úplně jiný stroj.
Doplňky na motorce - - originál vyhřívané gripy Ducati
- Barkbusters chrániče a blastery
- štítek nad světlem Dart
- držák telefonu SP Connect
- padací rámy SW Motech
- rozšíření stojánku SW Motech
- pás na nádrž Kriega
Recenze
Ducati Scrambler mi skvěle sednul. Nízká váha, úzká stavba, objem motoru 800ccm akorát, jednoduché ovládání, žádná elektronika... Prostě super. Jenže po dvou letech na modelu Full Throttle jsem zjistil, že s mojí výškou 183cm mám problém s bolestí kolen a kyčlí. Motorka na mě byla prostě malá. Naštěstí Ducati dělá Scramblera i na dlouhých nohách. :) Volba padla tedy na výměnu za Desert Sled. Ale chtěl jsem moto nové, a toho roku se dělala jen v modro-stříbrné, což se mi vůbec nelíbí a ke scrambleru to nesedí. Každopádně v roce 2021 byla představena limitovaná verze Desert Sledu ve spolupráci s americkou značkou Fasthouse. Jelikož černo-červenou kombinaci zbožňuji, hned jsem se zamiloval! Ale začátkem roku 2022 už byli samozřejmě všechny stroje z 800 kusů pro celý svět již prodané. Pak se na mě ale usmálo stěstí a v Ostravě se jeden kousek objevil. Vzal jsem si tedy volno, skočil v Praze na vlak a jel se podívat. Majitel moto prodejny si motorku vzal původně pro sebe, ale pak zjistil, že na ní stejně nemá čas, tak jí dal k prodeji. Domluvili jsme se a byla moje.
Odvoz pak probíhal začátkem dubna v dost mizerném počasí, ale nedalo se nic dělat. 400km, většinou v dešti a zimě dali zabrat.
Je to naprosto úžasný stroj. V květnu jsem jel s kamarádem cestu kolem hranic ČR, 1200km za 4 dny a je to ideální stroj na tyto trasy. (na tomto webu je i cestopis) Jen tomu chybělo pár věcí, které jsem už doplnil a teď bude cestování ještě příjemnější.
Motor má sílu, když je potřeba a když není nálada, zvládne i příjemně kochací jízdu. Nicméně je znát, že je to Ducati a má radši sportovnější jízdu. Brzdy Brembo jsou naprosto dostačující. Přední je skvělá, zadní by snesla citlivější dávkování. Ovladatelnost je jak na kole, široká řídítka a velký rejd. Pod sedadlem je místo jen na lékárničku a malé nářadí (uchyceno na sedle). Plus je tam USB, kterou ale nikdy nevyužívám. Jinak sedlo není na delší trasy nějak extra pohodlné. Pro spolujezdce už vůbec ne. Je prostě znát, že tenhle stroj je stavěný na kroucené okresky, kdy se člověk v sedle hýbe.
Mám rád klasiku a zároveň rád trochu cestuji a občas dám nějakou polňačku. Tahle motorka to vše skvěle splňuje. Odveze vás na dlouhý výlet, proveze lesem a když jí zaparkujete v Praze před kavárnou, pořád udělá spoustu parády.
parádní mašina!
Krasavec...
Krásny stroj a borec je frajer skutočný motorkár! Jazdím enduro aj v mraze ale tam proste makáš si zahriaty. Raz som isiel v podobnom počasí a teplote na motorke s polokapotážou asi 200km a bolo to dosť nepríjemné. Ako vravím mal som kapotáž. Bez je to ešte hooodne horšie.
ABSOLÚTNE NÁDHERNÁ motorka... Hlavne prajem všetky šťastné kilometre a veľa príjemných zážitkov
Od srdce napsané, moc pěkný stroj. Výborná volba. Přeji jen super km.