První vytoužené japonské moto se čtyřdobým motorem.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: Nižší výkon, starší design.
Kawasaki GPZ 500: Špatný stav vybraného kusu
Honda CB 500: Nebyla žádná poblíž zrovna.
První dojmy - Byla zima (únor), ač vyžadovala své investice, tak jsme ji za slušný peníz hodili do dodávky a já z ní nemohl zadním okýnkem při cestě domů spustit oči.
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, na naučení ideální, nezáludná.
Recenze
Už je to vážně dlouho, co jsem ji měl (cca 15 let zpět), ale na to, že se z ní oproti jawám nekouřilo, že vše tak nějak uživatelsky fungovalo, na to se zkrátka nezapomíná:).
Motorka vhodná pro začátečníky, měl jsem škrcenou verzi na 25 kw, kterou jsem nechal posléze otevřít. Moto pak jelo i nad 120 km dále, sice nijak dramaticky,ale jelo. Řadovému dvouválu trvalo déle, než se roztočil.
Motorka byla ideální do města i na pocuky krajinou, vše s krásnou spotřebou do 4 litrů, uměla i za míň. byla lehká, spolehlivá.
Vyjma otevření na plný výkon jsem ji nechal dolakovat vč. závažíček na řidítkách, vyměnil všechny spotřební věci, co byly třeba (řetěz, pneu, desky, olej, atp.).
Vydržela mi cca 2 sezony, kdy jsem došetřil na vysněnou ZR 7:).