Prostě honda originál Japan!!!
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLE 500: Jede až ve vysokých otáčkách a není vůbec pohodlná. Motor z ER5 patří jen do ER5.
První dojmy - Vzhledem tomu, že už jsem dříve Alpa měl a prodal z důvodu že neba, tak první dojmy tak nějak smíšené. Ale už jsem o něco starší a vyřáděnej, tak že nakonec celková spokojenost. Pan Sóičiró Honda to vymyslel dobře :).
Motorku bych doporučil pro - Pro kliďase na kochačku, na polňačky a třeba i jen pro rohlíky v neděli k Vietnamcům.
Doplňky na motorce - Jen zásuvka. Ještě seženu padáky a držáky kufrů.
Recenze
Tento stroj sem si vybral, protože už mě nebaví pořád se rochat v ostatních motorkách a chci i někam cestovat. Původně jsem chtěl Kawasaki KLE 500, ale když jsem se na tom svezl, tak bych s tím do Chorvatska na Karlovačko nejel. Nehaním tu motorku, ale prostě mi nesedla.
Trocha historie:
Alp je rok 1987 nejeto 45 tis a má i docela nízké VIN. První majitel byl čistokrevný Ital a byl to farář ve vesnici Monselice kousek od Benátek, kde v roce 1978 otevřeli Honda krámek. Tam byl motocykl i servisován. Jestli jezdil na motorce balit holky nebo jezdil jen tak mezi farama už asi nezjistíme.
První majitel v ČR byl pán od Vlašimi, který motorku přivezl. Byl to jen takový nápad říkal a když s ní poprvé za stání upadl mezi vraty do štěrku, zjistil že to není nic pro něj a moto šlo do garáže. Pár let jezdil jen STK a měnil nový olej za nový. Byl zodpovědný :).
Něco o moroce:
Je to první kousek který má ještě vzadu buben a v předu jeden kotouč. Prostě nebrzdí .Tím bych uzavřel zápory motorky. Dopředu dám pancéřovou hadici a zadní brzdu nechám být.
Když jsem motorku dovezl domů do Plzně, hned jsem jí musel vyvrhnout a udělat kontrolu ventilů a rozvodů, karburace a musel jsem vyměnit ložisko v krku řízení. Pánové a dámy, nevěřil jsem jak je ta motorka zachovalá, napínáky rozvodů úplně nahoře, ventily sem trochu povolil a když jsem rozebral karbece myslel jsi, že je na motorku někdo před týdnem vyčistil.
Přední vidle budu dělat až v zimě, zadní centrál je TOP, líbí se mi také, že to má na kyvce všude maznice. Do novějších Alpů to už nedávali.
Moto je poskládané, jede tak jak má. Pár kilometrů už máme a jediné co budu řešit je, výměna CDI za Ignitech. To je jediná slabina těchto strojů.
Krásnej
alpa som mal, mam na neho dobre spomienky, moja prva motorka
Prostě krásná japonka v letech
Asi už se takhle zachovalých kousků najde málo, kolama dolů a ať to jezdí.
Tak na to sem už starej, kupovat ,motorku co jsem měl a "neba"
Ale pěkný stav dovedu ocenit s tím rokem výroby už je to Youngtimer...