Poměrně solidní monstrum po úpravě
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Před úpravou motorka, která je i přes přeplňování poměrně hodná, ovladatelná, ale já ji v sérii nechtěl nechat, proto jsem ji nekupoval
Motorku bych doporučil pro - Originál pro všechny, tento pouze pro mě!
Recenze
K mým stávajícím milenkám (ZXR 750, ZRX 1200 R a ZX-10R) jsem chtěl přeplňovaný motor, Z H2 je nejlevnější způsob jak se k němu dostat. Chtěl jsem ji od začátku předělat, takže mě sériovka moc nezajímala a jaká je v sérii si může každý někde zjistit.
Chtěl jsem změnit výkon, brzdy a design. Spotřeba mě nezajímá, ale pod 8 to nejede ani na volnoběh
Začnu výkonem a vším co s tím je spojené -
větší chladič z H2 a 2 ventilátory (origo má jeden), zároveň je posunutý bod spínání ventilátorů na nižší teplotu.
Race vzduchový filtr Sprint.
Zesílená spojka aby to udržela.
Svody akrap bez katu, koncovka Leo Vince, lambda nezapojená, i když namontovaná pro oko diváka hlavně na STK.
Odstranění všech restrikcí v řídící jednotce - ECU flash, posunutý omezovač na 13.200 ot. Nyní 242 koní na brzdě.
A nějaký hlouposti jako odstranění aktivního uhlí a zaslepení otvorů PAIR valve jsou možná i nezajímavý...
---
A ten zbytek - zadní kyvka H2, kolo zadní SX, zadní tlumič taky H2 (to byl problém sehnat), na zakázku vyrobený kotouček ABS a trakce (mají jiný počet otvorů a jinou velikost), pancéřový hadice, větší kotouče ZX-10R 330 mm, vypnuté ABS - teď to brzdí moc pěkně oproti sérii, sériový řetězový převod H2, tzn. Vmax nyní přes 300 - proto tam mám MRA plexi, možná nevypadá kdovíjak ale funguje báječně, LSL řidítka a páčky, tlumič řízení Hyperpro, blinkry Kellermann, hlasitý odfuk ventilu kompresoru Extreme Creations. Víc mě teď nenapadá.
No a svolávačku na napínák rozvodového řetězu máme taky za sebou...
Jako bonus je moooc fajnovej zvuk toho motoru, velmi návykové, stejně jako tah, ten je nyní brutální, běžně na mě trakce bliká na 5ku, zábavný to stroj.
Kromě úpravy řídící jednotky jsem dělal vše sám, zima byla dlouhá, tak to lépe uteklo.
Jinak motka byla originál černá, v té barvě pro mě extrémně nezajímavá a nudná, nyní je barva Versys 650 2019, na sluníčku vynikne nejlépe.
Bestie!!!
Pěkně udělaná
S takovou garáží musíš být VIP zákazník nějakého kšeftu s pneu. Fichtl parádní.