Kawasaki Z H2 SE: Když chcete i do zatáček
02.05.2022
2020 | 2022 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 998 cm3 | |
Výkon | 147.1 kW | |
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min | |
Točivý moment | 137 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 4 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 76 mm | |
Zdvih | 55 mm | |
Kompresní poměr | 11.2 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Příhradový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 134 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 290 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 190/55ZR17 | |
Rozvor | 1455 mm | |
Úhel hlavy řízení | 24.9 ° | |
Závlek předního kola | 104 mm | |
Světlá výška | 140 mm | |
Výška sedla | 830 mm | |
Pohotovostní hmotnost | 239 kg | |
Objem nádrže | 19 l | |
První cena | 444900 Kč | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 454900 Kč | 509000 Kč |
Poznámka | Kompresor! | - |
Kawasaki Z H2 SE: Když chcete i do zatáč...
Kawasaki ZH2 v krabici!
Kawasaki ZH2 Motosalon model 2020 4K
Novinky Kawasaki 2021 naživo: V hlavní r...
Nová Kawasaki Ninja ZX-10R: Šampión WSBK...
Kawasaki Z H2: Šílený vlkodlak s kompres...
Nová Kawasaki Z H2: 200 koní v naháči s ...
Kawasaki Z H2, třetí upoutávka
Zelená bestie, technologický klenot a jen tak mimochodem aktuálně nejlepší silniční Kawasaki.
Víceméně mašina na pohodu, ale ze začátku jsme si museli na sebe trošku zvykat...
Emoce, extáze, emoce, extáze emoce, emoce, emoce...
Nejlepší mašina, která mě kdy svezla. Je to paráda.
Poměrně solidní monstrum po úpravě
Sice technika stejná jako 2020 ale barva rozhodla tak proto rok 2021
Bestie! K tomuto není třebas více co dodávat.
Vyborna motorka.Cely cas huba od ucha k uchu.
Motocykel je zvyčajne opísaný ako veľmi výkonný
Poměrně solidní monstrum po úpravě
Motocykel je zvyčajne opísaný ako veľmi výkonný
Zelená bestie, technologický klenot a jen tak mimochodem aktuálně nejlepší silniční Kawasaki.
Nejlepší mašina, která mě kdy svezla. Je to paráda.
Víceméně mašina na pohodu, ale ze začátku jsme si museli na sebe trošku zvykat...
Sice technika stejná jako 2020 ale barva rozhodla tak proto rok 2021
Bestie! K tomuto není třebas více co dodávat.
Emoce, extáze, emoce, extáze emoce, emoce, emoce...
Vyborna motorka.Cely cas huba od ucha k uchu.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Spojka | 10.0/10 |
Vibrace | 9.7/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 10.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.7/10 |
Brzdy | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 9.5/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 3.0/10 |
Ceny servisu | 1.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 6.5/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 9.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.0/10 |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Byl jsem ji okouknout a je překvapivě plastová i když jízdně zřejmě výborná, třeba příště… |
Ducati Streetfighter V2 | Za ty prachy málo muziky a vlastně jsem podobnou strojovnu už měl, jen méně pohodlnou… |
BMW S 1000 R | Už už jsem jí byl objednat, konfigurace byla hotová, testovačka vyzkoušená, nakonec převážila chuť vyzkoušet kompresorový doping… |
BMW R 1250 R | ...cena půl míče mi přišlo hodně a sleva 10 litrů by mě nevytrhla. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Streetfighter V4 | Nebyla skladem v ČR a nechtěl jsem ji kupovat na blind, abych se pak dozvěděl, že mi je malá |
Kawasaki Ninja 1000SX | Pohodlnější na cestování Ninja 1000SX |
Kawasaki Z900 | Cena bylo moc vysoká. |
BMW S 1000 R | Silný motor, ale méně sportovní ergonomie a navíc neskutečně ošklivá. |
Honda CB 1000R | Rád bych zůstal ještě chvíli mezi živými :D |