PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 N (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník StillFlyingMust
Vloženo 23.4.2024
Aktualizováno 23.4.2024
Zobrazeno 927x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


20 Let stará motorka, která už má nejlepší léta za sebou.
Zapomenutá chuděrka po pár bouračkách, které dlouho nedal jakoukoliv něhu.
Takj bych asi popsaal svojí novou motorku.

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Hornet byla moje jasná volba , vždycky jsem ho chtěl, ale potom co jsem si sedl na FZ 6, názor jsem změnil.
Ducati Monster 600: Měl jsem 1 válec, 3 válec, 4 válec, ale nikdy jsem neměl dvou hrnek, Nakonec mne ale odradil zastaralý vzhled a výkon na papíře. Musíms e na tom někdy svézt, ale 6tka s výkonem cca 40 kw, to nebude asi nic moc.

První dojmy - Hned jak se na to sednul, tak když pominu několik nedostatků, které jsou pochopitelné, když motorka několikrát ležela a 2 roky stála někomu v garáži. Tak mne to v podstatě překapilo. Motor (srdce motorky) jel nádherně plynule, měl sílu a nevydával žádné divné zvuky jak jsem čekal. Jezdecká pozice je velice vzpřímená, výška sedla je akurátní a celkově to na mne dělalo dojen takového motárda se 3ma válcema navíc :D

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil ne uplně začátečníkům, protože přece jen už má přes 200 kilo a výkonu je tu spousta. Motor je převzatý skoro 1ku1 z R6 a je to dosti znát.

Doplňky na motorce - Na motorce jsou laďáky od Leo vince (Masakr)
Sportovní tužšíá plně nastavitelný zadní centrální tlumič
Tvrdší péra v předních šavlích.

Recenze

Tuhle motorku jsem si koupil měsíc po koupi své vysněné motorky Yamahy R1.
Okamžitě jsem zjistil, že R1čku prostě nemůžu trápit na městské jízdy, nebo ji tahat do denního provozu směrem do práce a podobně. Za prvé bych se uvařil já a za druhé by to motorce nesvědčilo.

A tak jsem honem rychle začal shánět něco praktického za málo korun.
Byl jsem rozhodnutý pro horneta, už jen z toho důvodu, že ho kdysi měl kamarád a nyní ho má u mě doma i přitelkyně. Inu když jsem viděl inzerát na FZ6 , sice otlučenou a v desolátním stavu za pouhých 40 klacků. Neváhal jsem a hned jsem si pro ní dojel.

Je to opravdu ošklivé káčátko co se stavu týče, některé ovládací prvky zarezlé, všechno ztuhlé, nádrž kitovaná na obou stranách, dodřené plasty, světla, no co čekat za ty peníze když se normálně FZ 6 pohybují okolo 65-80 tis.

Naštěstí motor byl naprosto v pořádku a jezdi nádherně.
Motorce jsem dopřál lásku kterou nutně potřebovala.
Vyměnil jsem brzdové destičky, brzdovou kapalinu, vyčistil škrtící klapky, hodil nový vzduchový filtr, pročistil airbox, vyměnil spojkové lanko, revitalizoval řetěz, namazal všechny pohyblivé části, vyměnil olej,vyčistil svody, přeutáhl každý šroubek na motorce a světe div se, je z ní v celku spolehlivá dobrá motorka.

Vím, že by to chtělo alespoň asi ještě ložiska v kolech a krku řáízení, ale to třeba až časem, zatím to jezdí :D
Ve výsledku jsem si doplatil za servis cca 3 tis na dílech, plus 12 hodin práce a mám plně funkční FZ6 s pořádnou slevou.

Oproti hornetu mě fakt překvapilo jak to jede. Na papíře mají výkon stejný, ale FZ6 jede prostě víc a to hlavně ve středu. Oproti tomu hornet zase víc přidá nahoře.
Za mě je do města více použitelný ten střed, kdy se mohu odlepit od semaforu, nebo si užívat kličkování v
Nevím zda třeba nemám větší rozetu do síly, ale i maximálku to má větši jak hornet. Obecně vzato už to vpyaaadá mnohem lépe.

Oproti hornetu to má už rám jako většina nových motorek, vstřiky, digitální tachometr i otáčkoměr a nemá to staře vypadající kualté světlo co všechny ostatní výrobci té doby na motorky dávaly.

Aktuální nájezd 45 tis (Zaručeně nestočených) :D
Doufám že vydrží a bude sloužit jakožto pracant, polykač kilometrů, či občasný klidný výletník.

Kolama dolu ZDAR!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
StillFlyingMust
StillFlyingMust napsal 06.05.24 v 09:51

Přesně jak píšeš, do města, nebo okolo komína mi to stačí, nízká spotřeba a spolehlivost je to co jsem na děnní ježdění hledal. Dal jsem motorce druhou šanci k životu a budu se ji snažit dávat to co poslední roky neměla :) Díky

_Michal
_Michal napsal 26.04.24 v 20:27 10b.

Fz6 je prostě ze všech cestovně- sportovních motorek nejideálnější volba. Japonec, který nemá žádné dětské nemoci. Stříkačka, malá spotřeba. Prostě ideál. Mám jak kapotovaného (cestovní rychlost klidně 180), tak letos jsem pořídil nekapotovaného, ale jak jsem prvně vyjel za město, po kilometru jsem se ototočil a zpět do garáže pro kapotovaného. Prostě na naháči se víc jak 130 jet nedá. Ale zase ten naháč je takový zábavnější do zatáček, do města. Je prostě takový o dost nebezpečnější.

Vladounreal
Vladounreal napsal 26.04.24 v 09:41 10b.

Ahoj , tak to čtu a je vidět, že to píšeš s nadšením a radostí. Tak ať ti dělá Fazer jen samou radost a jinak dobrá práce draku za 10.

ingott
ingott napsal 25.04.24 v 20:06 10b.

10 bodů za záchranu fajne motorky

StillFlyingMust
StillFlyingMust napsal 24.04.24 v 09:41

Díky moc!

Více komentářů



TOPlist