PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 R (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FiZzeR
Vloženo 26.4.2024
Aktualizováno 6.5.2024
Zobrazeno 2 288x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Taková anti agusta. Náhradní vozidlo/skůtr #2 a jediná motorka, kterou udržuju (přibližně) čistou.

Více fotografii

Motorka koupena od LukeDUKE125 (Braník)

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono V4R: někteří jedinci nevědí, co by za ty olítaný hajtry před smrtí chtěli

První dojmy - Původně jsem si chtěl vzít hypotéku na garsonku v Praze. Když jsem v bance řekl, kolik na to mám, kolik mi je a kolik si chci půjčit, tak se začli hrozně smát. No tak jsem si koupil motorku.

Motorku bych doporučil pro - Těžko říct, nějak to nedokážu zařadit do žádný škatulky.

Doplňky na motorce - Dostal jsem k tomu větší plégo a risery řidítek, pantáta stajl a je to tuze fajn.

Recenze

Stroj si vybral spíš mě. Kdysi už jsem po tom pokukoval, nakonec jsem ale skončil u agusty, už ani nevim proč.
Ta ještě stála v moravistánu s neidentifikovatelnou italskou závadou, já neměl na čem jezdit, a zmínil se kámoš, že mi nechá za dobře tuhle potvoru. Za dobře znamenalo, že potřebuje nějakou práci, ale nakonec jí tolik ani nebylo. Jinač zachovalá a uržovaná motorka, staral se dobře.

Když přeskakuju mezi tímhle a brutálkou, musí to z pohledu vnějšího pozorovatele vypadat, že na motorce sedim poprvý v životě. Je to pravej opak brutálky. Dlouhá jak tejden před vejplatou, na brzdách se nepotápí, motor je takovej německy bezpohlavní, řadička má krok asi dva milimetry a nemá odezvu vařečky v marmeládě, quickshifter řadí bez kopanců a s krásným flusnutím do výfuku, ergonomie dává smysl, může na to napršet, a andělíčci strážníčci jsou v přítomnosti dostatečné, to abych si neudělal bebí. (Nebo naopak udělal, na brzdách v zatáčce mi utíká zadek, stupidní duál, za co!?!) V něčem se to zas až tak neliší, má to po italsku pěknej zvuk i se sériovou bandaskou a hodně italská je i mechanická kulisa motoru, myslel jsem, že po agustě budu otrlej, ale asi né dost - brutálka zní, jako by se měla co nevidět rozpadnout, tohle jako že už se to rozpadlo.
Digitální podvozek je docela zajímací, na rozjebaných středočeských že prej silnicích dokáže na nejměkčí nastavení udržet obratle jakož i zubní plomby přibližně na svým místě, byť za cenu pocitu že jedeš na jawě třistapadesát. Tam kde není asfalt skanzenem komunistického stavitelství zas cvaknutím čudlíku zapnu režim tramvaj, i když občas trochu tápu, kam ty koleje vlastně vedou - přijde mi, jako by se snad do zatáček přitvrzoval předek, občas tak moc nevim kde se na výjezdu vynořím. Brzdy mají proti mačkání gumový kačeny na brutálce nezvykle razantní nástup, ale pak už brzdný účinek moc negraduje, jsou takový... koncernový. To ale může být deskama. Jako na brutálce je brzdová páčka tak daleko, že na ni skoro nedošáhnu ani na nejblíž. Stupačky jsou divně vysoko a mám dost zalomený haksny, nic pro moje nebohý stokrát otočený kotníky, ale ty naštěstí po padesáti kilometrech odumřou, pak už se to dá.
Jinak je to příjemnej strojek na delší štreky, původní záměr byl to po zprovoznění agusty poslat dál, ale ženě se na tom prej dobře sedí. No tak než mě vystěhuje a budu potřebovat tu hypotéku...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JollyJoker
JollyJoker napsal 03.05.24 v 17:37 10b.

Jinak za koment 10b

JollyJoker
JollyJoker napsal 03.05.24 v 17:36

Tak vlastně ani nevím z Tvé recenze, jestli je dobrá, nebo není

Johny89
Johny89 napsal 01.05.24 v 20:09 10b.

pecka! Jedna z favoritek.. Ať to jezdí.

František_L
František_L napsal 29.04.24 v 18:40 10b.

Pán je vtipálek
Trefná recence. Taky po ní pokukuju. Škoda, že už jsou jen ojetý. Ten novej model už prý není takovej sprosťák.

kmex
kmex napsal 29.04.24 v 12:01 10b.

dobře napsáno..

Více komentářů



TOPlist