bmw_renocar_r_1300_gs_adv



PROFIL MOTORKY

Triumph Speed 400 (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník radkaschw
Vloženo 11.6.2024
Aktualizováno 25.7.2024
Zobrazeno 2 663x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehounká a krásně ovladatelná motorka, s pěkně měkkým odpružením a pohodlným sedlem..

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany)

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Interceptor: Vyšší cena mimo můj rozpočet, tvrdé sedlo..
Royal Enfield Shotgun 650: Vyšší hmotnost 240kg, vyšší cena a nebyla na delší dobu skladem barva, kterou jsem chtěla

První dojmy - První dojmy? Tak určitě super pohodlný posez, a po prvním rozjezdu velké překvapení ze sametově hladkého zapadávání rychlostí..

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny držitele A2, kteří chtějí kvalitní a velmi příjemnou motorku a nechtějí za ní dát “balík”.

Doplňky na motorce - Spodní padací rám, který mi na přání nainstalovali rovnou na prodejně.
Boční malé brašničky objednané z jednoho e-shopu.

Recenze

Vloni jsem si ve svých 49 letech udělala řidičák A2. První motorku jsem si pořídila RE Hunter 350, který je po všech stránkách víceméně skvělý ( a ten zvuk!), ale má pouhých 14 kw…Takže bylo jasné, že jej stejně budu muset po čase vyměnit za něco silnějšího… No a tak jsem se začala poohlížet…nejdříve mi padl do oka nový RE Shotgun 650, je skvělý, ale cena je trošku nad můj rozpočet a hlavně, těch 240kg už je na mě dost. Další tip padl na RE Interceptor 650…také vyšší cena, ale váha už by celkem šla..jenže stále tam bylo nějaké “ale”…jízdní vlastnosti skvělé, spolehlivost také, ale sedlo velmi tvrdé, takže další investice do lepšího sedla ( cca 6000kč)….Pak jsem ještě pokukovala po Hondě 500 CL..a v tom jsem narazila na netu na dvě úplné novinky od Triumphu …Speed 400 a Scrambler 400..Jeli jsme je tedy obě vyzkoušet ( v prodejně Triumph vám je obě půjčí oproti kauci na 3h.)
No a na celé čáře to vyhrál SPEED 400..Moc krásné měkoučké svezení na super ovladatelné motorce. Sice jsem se vubec nemohla rozhodnout mezi modrou a červenou barvou, ale nakonec to vyhrála červená..
A jednu jedinou malou výtku bych měla ( ale syn mě ubezpečil, že jednoválce vodníci to dělají ) a tou je drobné cukání při nižších rychlostech po městě…musí se člověk naučit pracovat s plynem, aby to necukalo, na co jsem u vzduchem chlazeného RE Huntera nebyla zvyklá..ten necukal vůbec a jezdil krásně plynule ve všech zařazených rychlostech. Ale pokud mohu ještě porovnat, tak Speed má mnohem pohodlnější sedačku ( i když jsem tu originál na Hunterovi vyměnila za lepší, tak i tak je na Speedu lepší) a super odpružení, takže výmoly a nerovnosti při jízdě skoro necítíte..Nyní mám najeto 800 km a už se těším, až jej budu moci po 1.garančce pořádně “protáhnout” .

——————————————————————————————
Další info ke dni 27.7.2024

Od koupi motorky ( 22.5.2024 ) najeto 4100 km. 1.garančka proběhla v 1000km skvěle a po úplném zajetí 1600km ( jak mi sdělil prodejce ) si užívám plné možnosti motoru a jízdních vlastností a jsem čím dál víc nadšenější..Cukání, jak jsem psala výše trochu ustalo, ale asi jsem si spíše na něj zvykla…Sedlo je fantastické, ani po celodenním ježdění mě nebolí zadek…( se zády a rameny je to po celém dni krapet horší )…Průměrná spotřeba se pohybuje mezi 2,9-3,2 l/100km.. Dokoupila jsem boční malé brašničky a jednu nahoru na sedlo spolujezdce, kam se parádně vejdou nepromoky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 18.06.24 v 13:36 10b.

Téééda, já vždycky čumím, jak je motorka s váhou 170 kilo úplně pro každého lehká.
Pro mě byla těžká i Jawa 350 od 634 nahoru a s láskou vzpomínám na Strakonickou pomstu s jejími 120 kily.

Asi tu píšou jenom samí kulturisti a vzpěračky.

Jinak cukání není dáno chlazením, jak už tu psali chlapi přede mnou, nýbrž neseřízenými přechodovými mezipásmy v palivových mapách, pokud to dělají VŠECHNY motorky této specfikace. Pokud tomu tak není, je chyba někde v nějakém čidle, které nebude na osciloskopu kreslit tu jedině správnou křivku...
... neboli daň za modernitu...
Jinak motka pěkná, barva hezká, tak ať to jenom jezdí a neotravuje pištěním a hláškami v angličtině, že chce už od včera do servisu.

PSanec
PSanec napsal 17.06.24 v 17:32

Výborná volba.Ty indický napodobeniny jsou taky dobrý. Vím,že se to vyrábí taky v Indii, ale je to pořád Anglán, má velké charisma. Tak si užívej. Jasných 10 bodů.

LukeWalker
LukeWalker napsal 17.06.24 v 09:42 10b.

To je fakt nadherna motorka

Kybergreg
Kybergreg napsal 13.06.24 v 22:44 10b.

Zajímavá pěkná malá motka. Vůbec jsem ji neznal, takže jsem chvíli přemýšlel, jestli Triumph udělal downsizing Tridenta a teda je to tříválec (to by byla pecka!) anebo jestli je to dvouválec. A on je to nakonec jednoválec . A co se týká cukání, tak mě třinda cuká úplně standardně. Za ty roky už to ani nevnímám, člověk se s tím naučí brzy žít a eliminovat to.

MartinXL650V
MartinXL650V napsal 13.06.24 v 22:32 10b.

luxusní moc povedený Triumph

Více komentářů



TOPlist