
Husqvarna Vitpilen 401 vs. Triumph Speed 400: Stejné pozadí, přitom každá úplně ...
26.06.2024
2024 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 398.15 cm3 |
Výkon | 29.4 kW (40 koní) |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min |
Točivý moment | 37.5 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Počet válců | 1 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 89 mm |
Zdvih | 64 mm |
Kompresní poměr | 12 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 140 mm |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 300 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 110/70R17 |
Rozměr zadní pneu | 150/60R17 |
Rozvor | 1377 mm |
Úhel hlavy řízení | 24.6 ° |
Závlek předního kola | 102 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Pohotovostní hmotnost | 170 kg |
Objem nádrže | 13 l |
První cena | 141000 Kč |
Výměna motorového oleje | 16000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Hledam první motorku po skutru | 19 | 16.8.2024 09:19 |
Skvěle ovladatelný stroj stvořený pro asfalt různé kvality, na kličkování ve městě i na kratší výlet...
Lehounká a krásně ovladatelná motorka, s pěkně měkkým odpružením a pohodlným sedlem..
Velmi obratná do zatáček, výkonově mi stačí, ve městě též valí
Velmi obratná do zatáček, výkonově mi stačí, ve městě též valí
Lehounká a krásně ovladatelná motorka, s pěkně měkkým odpružením a pohodlným sedlem..
Skvěle ovladatelný stroj stvořený pro asfalt různé kvality, na kličkování ve městě i na kratší výlet...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | - |
Spojka | 10.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | - |
Mechanická hlučnost | - |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | - |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | - |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | 3.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | - |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | - |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 600F Hornet | Rok jsem na něm jezdila, byl na mě moc velký a těžký |
Royal Enfield Shotgun 650 | Vyšší hmotnost 240kg, vyšší cena a nebyla na delší dobu skladem barva, kterou jsem chtěla |
Royal Enfield Interceptor | Vyšší cena mimo můj rozpočet, tvrdé sedlo.. |
Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Nesplnil mou podmínku \"mrštnosti\" do města, není na pořadu dne |
Kawasaki Z650RS | V rámci A2 bych nevyužil výkon a připlácel tak zbytečně, navíc má vyšší posez |
Honda CMX500 Rebel | Sedí se na tom jak na záchodě, nevyhovuje mi pneu, noha nalepená na motoru atd. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CL500 | Moc malý i na mně, po nasednutí jsem si připadal jak na dváce |