Příležitostná koupě, které nelituji, i když už je to moje šestá aktuální motorka.
Motorka koupena od od soukromé osoby
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Zvykl jsem si až po cca 300 km spolužití. Je to úplně něco jiného, než moje ostatní stroje. Je relativně lehká (oproti ostatním HD) a pohodlná. I když na Classicu J 650 se sedí pohodlněji. K motoru nemám výhrady, perfektní záběr v širokém rozsahu otáček.
Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k nižší hmotnosti (ve srovnání s ostatními HD) a nízké výšce (např. ve srovnání s HQ Strada) se velmi hodí pro starší a hůře fyzicky vybavené motorkáře.
Doplňky na motorce - Výfuk Remus.
Recenze
Splňuje moje očekávání, včetně těch slabších brzd a nefunkčních zpětných zrcátek. Zdá se mi, že oproti oběma mým 650 (Jawa a Husqvarna) má mírně větší spotřebu, ovšem to není podstatné. Do zatáček se vede trochu hůř, než HQ ale to vcelku nevadí. Po zakoupení jsem nechal provést kompletní výměnu provozních kapalin a filtrů. Se servisem v Praze jsem spokojen. Hodí se na silnice s dobrým povrchem, kde si to spolu užíváme. Do města a do terénu mám jiné "koně".
Nejdřív si představ ideální polohu, kde ho chceš mít a tomu uprav ohyb. Pak za ním tyčku přeřízni rozbrusem, vlož prodlužovací tyčku stejného průměru a znova svař. Abys měl souosost použij kousek vinglu a svěrky nebo skřipce. Svár zabrus a dolešti smirkem. Drát je černý a tak dá li se zrcátko rozebrat, určitě komaxit. nedá li se, tak kvalitní sprej . Já to u svých motorek řešil navlečením černé smršťovací bužírky a nahřátím.Tak ahoj na silnici! R. Stonjek
S těmi zpětnými zrcátky se musí něco udělat.Vůbec nevidím provoz za sebou. Uvažuji o citlivě provedeném prodloužení držáků. Má s tím někdo nějakou zkušenost?