Tato motorka byla kupovaná jen s jedním cílem a to přestavba na sidecar.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Můj úplně první dojem byl dost divoký. Při zkušební jízdě při koupi jsem málem nevybral zatáčku. Motorka měla povolené přední i zadní kolo. Navíc nešla přední brzda a motor cukal. Nicméně stála polovinu toho co jiné 634, měl jsem jí kousek od baráku a byla dokonale v původním stavu.
Doplňky na motorce - Instalovaná sajda Velorex 562 a vozík REX562.
Recenze
Tato motorka měla od začátku naprosto jasný cíl.
A to vozit se s dětma po dědině a vymetat srazy.
Koupena byla pro svou nízkou cenu a že byla kousek od baráku.
Je to dovoz z Itálie.
Na první pohled a první jízdu to bylo něco hrozného, nicméně se z toho vyklubal velmi velmi schopný stroj. Veškerá rez byla pouze povrchová. Každý šroub který jsem povoloval měl uvnitř pěkný netknutý závit. Po sundání řetězu na mě koukala téměř nejetá rozeta a vše v bezvadném stavu. To samé platilo i u přední vidlice. Po sundání krytů kluzáků jsem viděl trubky i kluzáky v bezvadném stavu. Úplně původní elektrika kam nesáhla fušerova ruka atd atd.
Po seřízení kladívek, promazání a dotažení všeho co bylo potřeba motorka jela jako čert. Asi nejvíc ze všech 350 co jsem měl a mám. Má to motor 633.3 bez spojkového poloautomatu, bez kontroly neutrálu a s přímazem kliky přes maznici. To co se dávalo ještě na první 634.
Jak jsem ale psal, brzo jsem sehnal i sajdu 562 a mohlo se začít připojovat a legalizovat. V rámci šetření nákladů jsem prozatimně použil sedadlo z Favorita co jsem měl na půdě jako náhradní. A musím říct, že po úpravě na panty a bezpečnostní pás už jí tam nechám. Akorát se časem nechá očalounit do koženky. Děti mají pěkně opřenou hlavu a navíc mi opěrka slouží jako držák plachty.
Po prvním kempingu přes noc ve stanu mi bylo hned jasné, že s úložným prostorem je to bída. Musel jsem na hrbu mít velkou krosnu a to mě fakt štvalo. Děti měly zase krámy na nohách. Na další kempingovou sezonu musím mít 100% vozík.
Jenže Pávy stojí nesmyl...Stál by jak motorka i se sajdou dohromady...
Navíc i sajdy není potřeba výhody ovladatelnosti páva a rozhodl jsem se pro dvoukolák. Snese víc kg a netáhne tolik tažné dolů jako páv.
Jelikož mám kamaráda co má Motex a mohl mi změřit veškeré rozměry, tak jsem se rozhodl pro vlastní výrobu. Navíc když jsem měl ještě jednu plonkovou boudu k sajdě ze které se udělal box.
Na blatníky z laminátu jsem si vyrobil z hliníku formu. Na ohyb trubek jednoduché ohýbačky atd atd.
Při lakování boudy jsem rovnou vzal i zašlou červenou na motorce.
S dětma mám najeto cca 3 tis km a je to paráda. Problém bude, že přiští rok už se mi tam asi nevlezou oba. Ale kdo ví jestli ta moje velká slečna ještě bude chtít jezdit.
Velká paráda
, vozík je dokonalost sama
Ten vozík je parádní
Zlaté české ručičky, tohle cením
paráda!
Nádhera!