renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1975)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ondrero
Vloženo 4.11.2024
Aktualizováno 4.11.2024
Zobrazeno 5 074x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tato motorka byla kupovaná jen s jedním cílem a to přestavba na sidecar.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Můj úplně první dojem byl dost divoký. Při zkušební jízdě při koupi jsem málem nevybral zatáčku. Motorka měla povolené přední i zadní kolo. Navíc nešla přední brzda a motor cukal. Nicméně stála polovinu toho co jiné 634, měl jsem jí kousek od baráku a byla dokonale v původním stavu.

Doplňky na motorce - Instalovaná sajda Velorex 562 a vozík REX562.

Recenze

Tato motorka měla od začátku naprosto jasný cíl.
A to vozit se s dětma po dědině a vymetat srazy.
Koupena byla pro svou nízkou cenu a že byla kousek od baráku.
Je to dovoz z Itálie.
Na první pohled a první jízdu to bylo něco hrozného, nicméně se z toho vyklubal velmi velmi schopný stroj. Veškerá rez byla pouze povrchová. Každý šroub který jsem povoloval měl uvnitř pěkný netknutý závit. Po sundání řetězu na mě koukala téměř nejetá rozeta a vše v bezvadném stavu. To samé platilo i u přední vidlice. Po sundání krytů kluzáků jsem viděl trubky i kluzáky v bezvadném stavu. Úplně původní elektrika kam nesáhla fušerova ruka atd atd.
Po seřízení kladívek, promazání a dotažení všeho co bylo potřeba motorka jela jako čert. Asi nejvíc ze všech 350 co jsem měl a mám. Má to motor 633.3 bez spojkového poloautomatu, bez kontroly neutrálu a s přímazem kliky přes maznici. To co se dávalo ještě na první 634.
Jak jsem ale psal, brzo jsem sehnal i sajdu 562 a mohlo se začít připojovat a legalizovat. V rámci šetření nákladů jsem prozatimně použil sedadlo z Favorita co jsem měl na půdě jako náhradní. A musím říct, že po úpravě na panty a bezpečnostní pás už jí tam nechám. Akorát se časem nechá očalounit do koženky. Děti mají pěkně opřenou hlavu a navíc mi opěrka slouží jako držák plachty.
Po prvním kempingu přes noc ve stanu mi bylo hned jasné, že s úložným prostorem je to bída. Musel jsem na hrbu mít velkou krosnu a to mě fakt štvalo. Děti měly zase krámy na nohách. Na další kempingovou sezonu musím mít 100% vozík.
Jenže Pávy stojí nesmyl...Stál by jak motorka i se sajdou dohromady...
Navíc i sajdy není potřeba výhody ovladatelnosti páva a rozhodl jsem se pro dvoukolák. Snese víc kg a netáhne tolik tažné dolů jako páv.
Jelikož mám kamaráda co má Motex a mohl mi změřit veškeré rozměry, tak jsem se rozhodl pro vlastní výrobu. Navíc když jsem měl ještě jednu plonkovou boudu k sajdě ze které se udělal box.
Na blatníky z laminátu jsem si vyrobil z hliníku formu. Na ohyb trubek jednoduché ohýbačky atd atd.
Při lakování boudy jsem rovnou vzal i zašlou červenou na motorce.
S dětma mám najeto cca 3 tis km a je to paráda. Problém bude, že přiští rok už se mi tam asi nevlezou oba. Ale kdo ví jestli ta moje velká slečna ještě bude chtít jezdit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dr.fík
Dr.fík napsal 11.11.24 v 17:40 10b.

Velká paráda , vozík je dokonalost sama

Joa
Joa napsal 11.11.24 v 09:51 10b.

To je nádhera a smekám před tvým umem jak se pracuje se zlatýma českýma ručičkama. Vozík je fakt excelentní, líbí se mi daleko víc než origo PAV!! Máš můj veliký obdiv a hluboce s poklonou smekám!!!

Lucasbiker
Lucasbiker napsal 08.11.24 v 17:24 10b.

Ten vozík je parádní Zlaté české ručičky, tohle cením

Dolin
Dolin napsal 08.11.24 v 13:24 10b.

paráda!

ImiskaI
ImiskaI napsal 08.11.24 v 06:56 10b.

Nádhera!

Více komentářů



TOPlist