Dovoz z Itálie(jaro 07).Úpravy:motor 1996,podsedlovka z R1(+leštěný plech),laďák Akrapovič ovál,KN filtr,padáky,Brembo brzdový systém,blinkry/mini zrcátka,leštěný rám+brejle,nový lak(metalíza)-polepy pod lakem,komaxitové šroubky v kapotách.
Recenze
Zkušenosti: Normálka. Fichtly (Jawa 05, Jawa 23 Mustang), CŽ 175 Sport, Kawasaki ER5.
Cesty: Slovensko. Hlavně mi vyhovují místa plné zatáček a pokud možno s malým provozem.
Další info: V zimě jsem si na ni máknul, takže je po "faceliftu". YZF má skvělé jízdní vlastnosti, živý motor (92Kw=125K) a kvalitní podvozek (teda z čistě mé zkušenosti). Je to pravý superbike devadesátých let. Hold není to žádné pírko, jako dnešní litry a jezdec se s ní musí trochu prát. I tak ma výkonu na rozdávání. Kombinacé sání (KN filtr) + otevřeného výfuku (Akrapovič) = dobrý výkon a skvělý zvuk. Také mám na tvrdo otevřenou Exup klapku, což znamená horší nízké otáčky a nakopnutí v rozmezí 3,5-4000ot (je to ozvyku), ale více výkonu ve středním pásmu a nad 10tis je to slušná řezničina.
Tak a je prodaná. Ale byla to srdeční záležitost a super stroj! Na druhou stranu, plánuji obnovu vozového parku.
krásna mašinka,,, a ta barva není nads takový Superbejk : přeji hodně km bez nehod, zdáárko
pěkně vyšlechtěná, dobrá práce
Zdarec. Ano, byli jsme spolu v Jeseníkách a bylo to super. Chystá se zase něco?
Zdar. my jsme byli spolu v těch jeseníkách, že jo? YZF forever.