Velký, težký, pohodlný cestovní koráb s poctivým designem, jako stvořený pro hltání kilometrů ve dvou i sólo. Umí jezdit za 5l/100km, zároveň dokáže probudit všech 106kW/110Nm
První dojmy - Hm... profil vytvořenej někde v roce 2008 bez "povinnejch polí" vše co chci říct, říkám níž a nebo to nechci spisovat teď. Ale nejdnou to nejde. Nejde uložit změna textu, dokud nenapíšu aspleň 3 řádky sem. Proč? Značně domotivující. Spíš to víc lidí odradí zakládat jednoduchý/updatovat starý profily, než by je to donutilo doplňovat :-I
Recenze
Mám jí od podzima 2007, vydělával jsem na ní celý léto za velkou louží a nakonec mi, skoro na den, byla dárkem ke svátku. Je to splnění mýho motorkářskýho snu z dob počínající puberty a fíka po dědovi, který, se mnou v sedle, brázdil lesní a polní cesty Vysočiny. Teda do doby, než se mi Kawa postarala o další v podobě ZR1400 Sézóna se teprve blíží a tak toho v jejím sedle zatím nemám moc najeto. přibližně 3000km. Spokojenost maximální. Lze s ní jezdit v klidu a pohodě a přitom svižně za velice slušnou spotřebu, přitom dokáže i pěkně lítat, když se za ní zatahá. V zatáčkách spíš narážím na svoje osobní limity, než na limity stroje či pneumatik.
Dvávám si jí postupně do kupy, hlavně co se podvozku týče. Motor i přes svůj věk šlape jak hodinky a zdá se, že ještě dlouho bude, ale vlivem českých silnic, značné hmotnosti a výkonu stroje odcházej díly jako gufera ve vidlích (GO letos v únoru) a tlumič záběru na rozetě (teprve bude). Taky nás čeká kyvka - z důvodu boční vůle a snad by to mělo být vše. Podle toho, co se dá kde vyčíst nanetu jsou tohle celkem bežný nemoci ZZR1100. Z úprav čistě kosmetických to bude zcela jistě výměna výfuku. micron 4-1 mi prostě k cesťáku nesedí. Kdybyste měl někdo na výměnu či prodej originály, budu rád, když se ozvete. Časem bych rád i trochu doladil barevný detaily, jako jsou šroubky, čirý nebo tónovaný blinkry+zadek, zatřít šrámy na laku a pod.
Až budu mít trochu klidu ve škole, pustím se do elektronickejch hračiček, který přímo miluju a není jich pro mě nikdy dost. Rád bych viděl na palubovce sdruženej přístroj s jízdníma datama (zařazená rychlost, spotřeba, časy, průměrný rychlosti...), automatickou jednotku pro hlídání servisních intervalů, který dělám pravidelně nepravidelně, s elektronickou servisní knihou a možná i něco na kontrolu aktuálního stavu motoru (tlak, teplota oleje, vody, zatížení motoru...) a určitě kameru místo středovýho zrcátka, což mi na motorkách kolikrát z bezpečnostních důvodů chybí. Když mě chytne rapl, pustím se asi i do podsvětlení.
po dlouhé době update : červenec 2014 - motorka už asi 2 sezóny nejetá. Už se celá na silni vlní jak rozzlobenej had, z šavlí teče olej, od vyběhaný řetězovky je slyšet "křupání" ochozenejch zubů a špatně padnoucího řetězu. Čas na větší údržbu, než výměna náplní, seřízení ventilů, karbeců a promazání řetězu. V bedně díly, hlavně ložiska, futra, gufera, na podvozek, řetězovka a další krámy asi za 15k. Rozebírat jde celkem lehce, "naftová tlaková koupel" ochotně zbavuje i staršího bordelu a práce celkem jde. Spíš jsem zvědavej na sborku a jestli to ještě vůbec někdy pojede současný stav vis foto
no hezký... a furt ji máš? ...se budu těšit že tě někde potkám na cestě...
nadherna
Jeden, ne-li přímo, z prvních "autobusů"... na tom se musí cestovat parádně. A máš ji moc pěknou!
Tak tomu říkám krasavec
Rozhodně dobrá volba
pozor jen na včasné seřizování ventilů sou tam podložky které brzo vezmou za své jak sem sám zjistil
a cena je celkem vysoká a dodací lhůta taky nic moc jinak ať ti to jezdí