Rok '96, K&N vzducháč, pancéřový hadičky,třmeny thunderace (R1)
Recenze
Jak jízda na splašenym hrochovi ,mimo jedničky a dvojky nepoužitelnym pod 3 tisíce ,
s dlouhejma kvaltama, kterýho když vytočíte nad 5, tak sice uhání, ale klepe se tak, že udržet se na něm je někdy těžký a pak ho krotit neni taky žádná sranda. A navíc je prej ošklivej.Jo a řiká se, že spásá i trávu kolem silnic ,ale to neni pravda... Asi si ho nechám
Tak po seřízení totálně rozhozenejch karbeců a ventilovejch vůlí, kdy sací byly prakticky pořád otevřený se motorka chová o moc klidnějc, po městě se nechá ject v pohodě i na dvojku, 3 se chytá tak už od 2 a půl tisíce, zbytek od 3.celkově se chod motoru znatelně vylepšil...
Jinak,vy co máte R-kový třmeny, všimly ste si, že máme (taky sem pořídil) trochu jiný než všechny R1,6,Fazery.Obě strany sou vzadu spojený trubičkou, přívod kapaliny je trochu jinej,schválně koukněte v databázy. je to náhoda?
Čoveče nevim, kdy to je? Teď mám moto v servisu a nevim jak dlouho se to potáhne.Navíc to mám dost daleko...(i když v lednu sem s ní z Brna jel )
Ahoj!
Přijedeš na sraz TRXáků? Viz sekce srazy - jinak mi napiš email na dave.award@atlas.cz či mi zavolej na mobil 606 420 621.
Dave AWARD
není to motorka pro každého,když ji ale přijdeš na chuť,tak nechceš jinou
náhoda... jasný někdy doval. s těma našema klavírama to bude hotovej koncert