Ducati Monster 900 r.v. (dle znaků) 1996 - koupeno ve špatném stavu- přestavba
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - když jsem ji koupil s prasklým rámem na dvou místech, s prasklým motorem ze kterého cákal olej na zadní gumu, prodřenou kyvkou od špatně dotáhlé matky rozety, se zatraceně zestárlými popraskanými pneu, nefunkčním tacho a jel jsem na ní domů (za Brno) z Kralup n. Vltavou, bylo mě divné, že mě nikdo nepředjel. V polovině jsem natankoval benzín do nádrže a olej do motoru, a pak jsem dostal strach pokračovat. Hned jsem ji rozdělal a začal.
Recenze
je to můj čtvrtý Monster. 2x620i.e. 2003 1x800i.e.r.v. 2004- vždycky naprostá spokojenost, nebylo co vytknout až na drhnutí výfukem v zatáčce :)
Dávám to na podvozek legendární Ducati 916.
Komu zatím při stavbě děkuji:
p. Holasz- Přibice- nádherná práce svařování nerezi- úprava svodů a vaření výfuku
DDTuning- Mohelno - nádherná práce čalounění sedla- neskutečný výběr materiálů- já zvolil dva druhy kůže
Ing. Milan Vrána- Brno- výroba štítků (nové nálepky s čísly homologace a v.č. na rám- jak od výrobce)- super cena
p. Kňourek, p. Smirnov- fa. neria a.s.- za jejich trpělivost při svařování hliníku a nerezi
p. Hartman (Miroslavské strojírny)- svařování svodů "pokusu č. 2"
Jarda Dočkal (Miroslavské strojírny) - pomoc při svařování hliníku, svařování svodů pokus č. 4
no už se to blíží, jede to, ale jsem rozřezal svody a pokus č. 2
svody OK, ale
stále to není ono, zvuk stojí za nic, moc to nejede, nyní je na řadě výfuk- po pokusu č. 2 (utlumení) další pokus, tentokrát č. 3- bude delší (snad hlubší zvuk)
tak ani pokus č.3 se mi nezdá. Další pokus, zcela nové svody a 2 výfuky pod sedlo-karbony D100mm l35cm
rozhod jsem se pro origo barvu zlatých kol- pěkně prášková barva jak z roku 1996. Jsem zvědavej jak to bude vypadat
tak myslím zatím konečná proměna, zvuk už se mi celkem libí, i to trochu jede, jen zrcátka dodělat, kdyby měl někdo nějaký návrh, sem s ním, nějak mi došly nápady
až budu mí jednou čas, po třech letech kdy stojí a nejede, dodělám zrcátka, ještě drobné kosmetické úpravy, a pak... se uvidí co s ní udělám
leden 2020: přestože jsem na tom tak jak to bylo už ani nevím kdy přesně (2012?? nebo 2011) dokončeno z rodinných důvodů moc nenajezdil (jestli 200km a 7let stojí), a je stále nepoškozená, rozhodl jsem se pro zásadní radikální změnu. (asi stárnu)
- řídítka D916
- páčky, páka brzdy a řadicí páka a taky blinkry originál díly Ducati (a asi i ty zrcátka)
- transplantace zadku zpět
- lak na všech dílech dle originálu jak v roce 1996-dle modelu (Monster/D916) -Tímto se omlouvám původnímu tvůrci airbrushe (three perrers) kterému jsem to nejprve přebarvil a nyní to zanikne. A taky všem, které tím mým krokem nazlobím.
Luxusní práce! Moc pěkný kousek.
Nádhera!
Tak tomuhle říkám něco umět,smekám. Je dobře že takový šikulové ještě dnes žijí.Mě se teda víc líbí ty bílý kola.
Vše je krásný a to se mi moc ty starší modely nelíbí!
Toto nikdy nepochopí tragédi na sociálních sítích co si umí vyfotit tak akorát jídlo.
Krasna!!Ten letmak ji slusi!
Krásná prááce :)