Ducati Monster: Pravdivý příběh o tajném vzniku ikony
22.10.2022
22.10.2022
25.03.2021
05.04.2018
12.01.2018
18.10.2017
18.06.2013
1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2000 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 904 cm3 | ||||||
Výkon | 58.4 kW (79.4 koní) | 54.7 kW (74.4 koní) | 48.9 kW (66.5 koní) | 49 kW (66.6 koní) | 57.4 kW (78.1 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 7200 ot/min | 7000 ot/min | 8250 ot/min | |||
Točivý moment | 76 Nm | 83 Nm | 82 Nm | 72 Nm | 78 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 6400 ot/min | 5000 ot/min | 5250 ot/min | 6000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch a Olej | ||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | OHC/desmo | ||||||
Ventilů na válec | 2 | ||||||
Vrtání | 92 mm | - | 92 mm | ||||
Zdvih | 68 mm | - | 68 mm | ||||
Kompresní poměr | 9.2 : 1 | - | 9.2 : 1 | ||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Typ rámu | Příhradový | ||||||
Materiál rámu | chrommolybden | ||||||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 144 mm | - | 144 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | - | 120/70 ZR 17 | ||||
Rozměr zadní pneu | 170/60 ZR 17 | - | 170/60 ZR 17 | ||||
Rozvor | 1430 mm | - | 1430 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 23 ° | |||||
Závlek předního kola | - | 104 mm | |||||
Výška sedla | 770 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 184 kg | 185 kg | 184 kg | 199 kg | 189 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 370 kg | |||||
Objem nádrže | 16 l | - | 16.5 l | ||||
Rezerva | 3.5 l | - | 3.5 l | ||||
Spotřeba | - | 6 l/100 km | 5.3 l/100 km | ||||
Zrychlení | - | 3.7 0-100 km/h | 3.9 0-100 km/h | ||||
Maximální rychlost | 190 km/h | 195 km/h | 185 km/h | 205 km/h | |||
První cena | - | 331331 Kč | 358358 Kč |
Od monstrreno(2010)
Od majus.(2001)
Od majus.(2001)
Od majus.(2001)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Serizeni ventilu Duc M900 | 8 | 9.6.2023 07:22 | ||
Opravy a údržba | Elektroinstalace - průřezy vodičů | 25 | 12.5.2023 19:01 | ||
Opravy a údržba | Lakování karbonu - bubliny | 12 | 15.10.2022 12:09 | ||
Opravy a údržba | Synchro. karburátorů - stále rozladěné | 31 | 21.9.2022 12:44 | ||
Italské | rozdíly v rámech Ducati Monster | 2 | 4.5.2022 06:56 | ||
Opravy a údržba | Ducati Monster - o-kroužky vidlice (showa) | 4 | 26.8.2021 11:54 | ||
Italské | Ducati monster 1994-2004 | 8 | 26.7.2020 14:21 | ||
Opravy a údržba | “Naleptaný” Pinlock | 11 | 25.5.2020 21:30 | ||
Italské | Je to Monster 600 nebo 620 ie | 38 | 1.8.2019 17:19 | ||
Italské | Ducati | 0 | 21.5.2019 22:38 | ||
Opravy a údržba | sháním pružinku mikrospínače brzdy - Monster 900 | 4 | 9.5.2019 19:18 | ||
Italské | Bouračka -předek, rám KO ! oprava ! | 3 | 25.12.2018 21:25 | ||
Italské | Jakou sadu suché spojky? | 34 | 11.9.2018 06:28 | ||
Opravy a údržba | Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru | 31 | 12.5.2018 10:27 | ||
Opravy a údržba | Olejová hadice - Ducati M900 | 2 | 25.4.2018 09:47 | ||
Papírování a nehody | Posouzení hluku technikem STK | 83 | 5.4.2018 20:44 | ||
Italské | Problém s benzínovou pumpou Ducati Monster 900 a jak má správně fungovat | 2 | 22.3.2018 19:10 | ||
Naked bike | Odkial rozvody na Monster 900 98 | 1 | 15.3.2018 06:52 | ||
Italské | Kryty na rozvody | 16 | 14.3.2018 21:21 | ||
Opravy a údržba | Dvousložkový tmel a benzín? | 19 | 24.2.2018 19:16 |
Příšera s nádherným zvukovým i vzhledovým projevem.
ducati je prostě motorka, kterou musíte mít, ale k této touze po ducati si musí každý dozrát. Vášeň,...
konečně jsem dospěl k názoru, že na svezení na našich silnicích jsou i vhodnější motorky než supersp...
Černá proradná potvůrka z Itálie, která neodpouští chyby, to je kultovní bike Ducati Monster 900....
Ducati Monster 900 r.v. (dle znaků) 1996 - koupeno ve špatném stavu- přestavba
Pizza "Alla Diavola" znamená "pikantní" nebo, chcete-li poetickou verzi, "ostrá, jak to umí jen ďábe...
Další kousek historie do garáže
Můj druhý Monster ,zakázkový lakování a sedlo, origo ducatí laďák, chrastění suché spojky.
Malá a ohebná příšerka na "blbnutí".
Monster 900 v klasické červené Ducati rosso, výfuky Termignoni, vysokokompresní písty, BMC filtr, la...
Pizza "Alla Diavola" znamená "pikantní" nebo, chcete-li poetickou verzi, "ostrá, jak to umí jen ďábe...
Další kousek historie do garáže
SR 500 má nového majitele ,netušil jsem že tím zmizím z profilu , v garáži ale stále nějaké staré ka...
Moje úplně první motorka a láska na první svezení. Hrnec na prdel od roku 2017. Prodáno v červenci 2...
Neskutečný zážitek dvouválu :-) Parádní zvuk (termignoni), sranda - suchá spojka.
Návrat na moto musel být zase a jedině s monstrem. A když monstra, tak jedině vzducháč se suchou spo...
konečně jsem dospěl k názoru, že na svezení na našich silnicích jsou i vhodnější motorky než supersp...
Malá a ohebná příšerka na "blbnutí".
první model ducati monster 900 trošku předělana :) Kola HD vzzadu šest a čtvrt palce 80 drátu mal...
Ducati monster 900S i.e. rv: 2000
Letos bohužel odešel startér (nj. japonské nekvalitní komponenty v bezvadných italských strojích). N...
Sehnal jsem K&N vzduchový filtr spíš jen pro utišení zvědavosti co to udělá s výkonem motorky. No d...
Myšlenka je že se pokusím dostat z motorky co nejvíc údajů o jízdě. Začalo to analogovým budíkem mě...
Po loňských problémech se směsí kdy jsem nebyl schopný vyladit karburátory tak aby svíčka nebyla bíl...
Koupena krovka na místo spolujezdce. Na mojí moto po koupi nebyla ikdyž ji Ducati dávala snad ke ka...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.1/10 |
Spojka | 7.8/10 |
Vibrace | 6.9/10 |
Převodovka | 7.5/10 |
Mechanická hlučnost | 8.2/10 |
Zvuk | 9.4/10 |
Spolehlivost | 7.6/10 |
Brzdy | 8.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.2/10 |
Těsnost tlumičů | 8.2/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.7/10 |
Město | 6.6/10 |
Cestování | 6.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.9/10 |
Ceny servisu | 5.2/10 |
Servisní síť | 4.8/10 |
Dostupnost dílů | 6.6/10 |
Nabídka doplňků | 8.8/10 |
Servisní intervaly | 6.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.4/10 |
Světla | 6.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster S2R 1000 | zvítězila cena, stav a jelikož jí nemám na daily...chtěl jsem prapůvodní s karburátorem |
Yamaha TDM 850 | |
Suzuki SV 650 | |
Suzuki SV 650S | |
BMW K 100 RT | Moto má potenciál. Viděl jsem v ní krasnou ale náročnou přestavbu a to byl nakonec i důvod proč ji nebrat. |
Honda CB 750 | Moc se mi tyto staré Hondy líbí ale chtěl jsem něco mladšího |
Suzuki SV 650 | Jen 650 a není to špageta |
Ducati 750 SS | |
Aprilia SXV 550 | |
Aprilia Tuono 1000R | |
Kawasaki ZX7R | |
Ducati Monster 750 | přeci jen slabší motor, po 11ce boxeru by to bylo jak kolo |
Aprilia Tuono 1000R | není to Ducati, jinak úžasný stroj, nevešla se do utaženého rozpočtu |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Cagiva Raptor 1000 | Vybíral jsem naháče za rozumný peníze. Suchá spojka mě vždy trochu nervovala. |
Honda CB 900F Hornet | Nenarazil jsem na prodejce, který by prodával stroj o který by bylo řádně postaráno po technické stránce... |
Cagiva Raptor 1000 | Odradil me servis |
Ducati 900 SS | Chtěl jsem zkusit Ducati, ale zároveň mne to aktuálně táhlo ke kapotám. Určitě by to nebyl špatná volba. |
Ducati Monster 750 | Devítistovka prý bohužel nebyla v té době v republice k mání. |
Ducati Monster 600 | V době koupě nebyl na trhu zajimavý kus. |
Cagiva Raptor 1000 | Vykon, cena |
Suzuki TL 1000S | Výkon, nemožnost cestování ve dvou |
Triumph Sprint 955i RS | |
Cagiva Raptor 650 | Raptor se mi přeci jen líbí o něco víc. Měl jsem obavy z koupi tak staré Duc. |
Honda CBF 600S | |
Cagiva Raptor 1000 | V té době drahá a zase tak moc mě nezaujala. Navíc jsem se bál servisu. |
Ducati Monster S4 | Lákala mě stará dobrá 916ccm :-) |
Cagiva Raptor 1000 | |
Ducati Monster 695 | až mě přestane bavit 695ka mám jít kam výš :) |
Ducati Monster S2R | ??? |
Aprilia SL 1000 Falco | celkem drahá a nedostupná v dobrém stavu za rozumný groš |
Yamaha FZ8 N/S | Cena servisu při koupi starší motorky. Ve skutečnosti se mi líbila míň než na fotkách. |
Cagiva Raptor 1000 | Stihla sa predať |
Cagiva Raptor 650 | nedostatek financí - drahé náhradní díly |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2002 | Rado_ | my02_monster_eng.pdf | 3.6 MB | Ducati Monster i.e. 2002 |
2000 | ducač | my00_monster_eng.pdf | 3.8 MB | |
2000 | Kabik | 2000-ducati-mon...wner-manual.zip | 2.1 MB | Owners maual |
2000 | Kabik | m900ie_eu-02.zip | 2.3 MB | Mikrofiše m900 |
1996 | t.prilba | ducati_monster_...vice_manual.zip | 44 MB | ducati Monster 900 95-99 |
1996 | ramesse | rozkres_dilu.zip | 26 MB | rozkres náhradních dílů do Monster 900 do roku 1996 |
1999 | syrrius | 23.02.2018 | Stáhnout m4a |
Staženo:80x Open exhaust FF By Fresco,new 48z dry EVR clutch, Carbs with Dynojet kit st1 before adjustment |
|
1997 | Ro_man | 13.09.2016 | Stáhnout mp3 |
Staženo:132x |
|
Vložit vlastní zvuk |