Po zkušenosti se scooterem 50 ccm a najetých 30000 km začal uvažovat o vetším stroji se kterým by se nechalo cestovat na větší vzdálenosti a cestovní rychlost je také někde jinde. Koupená nová 13.2.2009
Motorka koupena od FIRMA:MOTOCENTRUM HK (Hradec Králové) - Jen samá pozitiva. Ochotná a příjemná obsluha.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Při prvním svezení jsem si připadal uplně pohodově. Pohodlné sezení ochrana před větrem a nepřízní počasí je super. Jízda v -5 stupních C na 15 km je docela v pohodě. Zavazadlový prostor je velký . Jediná piha na kráse jsou malé kontrolky které za sluníčka nejsou moc vidět.
Doplňky na motorce - Osvětlení podsedadlového prostoru, montáž zásuvky 12V pod sedlo, akustická signalizace blinkrů.
Montáž voltmetru na kontrolu baterie a dobíjení.
Montáž nového bočního stojánku.(Hliník frézovaný a stavitelný)
Recenze
Volba padla na tento scooter z dúvodu velmi krásného pohledu na něj. Najeto 4000 km a zatím úplná spokojenost. Jen chvála. Spotřeba při pohodové jízdě 3,1 l/100km. Jízda po dálnici při rychlosti 140 km/hod 3,8 l/100km. Závady žádné. Servis jsem používal pouze na záruční servisní prohlídky. K 10.4.2012 najeto bez problémů 13000 km. Objevily se potíže se spojkou. Za studena cuká při rozjezdu. Po zahřátí je to OK. Po vyčištění obložení chvíli zabírá hladce a pak se to vrátí do púvodního stavu.K 1.12.2012 najeto 18000km. Originál zadní pneu už je na hranici životnosti. Přes zimu plánuji na sezónu výměnu. Přední je jako nová. Spotřeba je kolem 3,3 l/100km při běžném provozu.
Na 22000 km vyměněna zadní pneu. Kontrola vůle ventilů. OK. Preventivně i řemen variátoru. Přední guma je ještě v pohodě co se týká vzorku, ale při jízdě už nemám dobrý pocit. Zdá se mě že už tolik nedrží a kolem 60km/h se mě klepou řidítka. Brzo ji vyměním. Jinak celkově pohoda. Ke konci roku 2014 najeto 26000 km.
Rok 2016 najeto 30000 km nezačíná šťastně. Motorka stávkuje. Je vadné benzinové čerpadlo. Je to prý častá závada. Řeší se to výměnou samotného dílu za 2300,-Kč. Originál celek stojí prý kolem 8000,-. Náhrada je Čínská a je totožná s origo dílem (můj úsudek). Stává se to zalepením biosložkama z benzínu po dlouhém stání. Eliminovat se to dá natankováním 100 okt. benzínu (zkušenost servisu). Vadné čerpadlo jsem namočil do petroleje a po čase se rozběhlo a funguje- možná. Je v šuplíku pro další použití. Spojka studená stále cuká - neřeším. Po vyčištění chvíli funguje perfektně. Přední guma originál se hlásí o výměnu stále hlasitěji. Jinak pohoda a jedeme dál.
32000 Km - výměna přední gumy DUNLOP SCOOTSMART 1700,- i s montáží. Cukání řidítek v kolem 60 km/h je odstraněno. Ložiska v kole jsou v pohodě jen přimazány.
42300 Km - Jezdí spolehlivě. Servis kontrola brz, výměna chladící kapaliny, kontrola vůle ventilů(vše OK), variátor, baterie je zatím v kondici (je původní 11roků). Jezdím za 3,1 - 3-3 l/100 Km. A tak jedeme dál.
44900 Km - konec roku 2020. Výměna zadní gumy a kontrola variátoru.Vše OK. Celkové naleštění a připravení na start do nové sezony.
47500 Km - konec roku 2021. Kontrola variátoru, promazání ložisek a válečků. Vše OK .
Preventivně vyměněna baterie. (12 roků už je dost). Spojka si konečně sedla a přestala studená cukat. A natankováno Shell V-Power Racing.
Stádečko máš pěkné a jako skůtrista hodnotím jen maxe, ale ať jezdí bez poruch všechny Tvé stroje
pekna 10 b
Parádní a velice praktický skůtr na větších kolech dávám 10b s přáním X-maxSuper kilometrů v sedle
ixmaxe máš suprového, docela ti ho závidím, na kochačky krajinou ideální Přeji ti pohodičku na cestách a vždy ve zdraví návraty dom. za 10 Ahoj Majk
Pěknej stroj,hezký fotky(hlavně detail motoru).Ať slouží