K uniformnímu, i když skvělému Japonci jsem chtěl nekonformního Evropana. Tohle je přesně to, kam jsem se po létech na rychlých strojích chtěl dostat a je otázkou, zdali se k řadovému Japončíkovi někdy vůbec vrátím
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Padla hned do ruky, láska na první pohled...
Recenze
Motor je podle mě jeden z nejlepších, který v Monsterovi může být. Papírové hodnoty výkonu neřeším, pocitově je to naprostý ideál. Táhne to brutálně odspoda a dá se na tom v zalehnutí jet i přes 200. Do zatáček se Monstřík sklápí sám, chvíli mi trvalo, než jsem si zvykl na poměrně jedovaté brzdy Brembo. Mám za sebou výlet na Krym a zpět napříč celou Ukrajinou a mám jasno v tom, že motorku na cestování nepotřebuji, neboť ji už mám. Tvrdost podvozku mi nevadila ani na rozbitých ukrajinských cestách. Spotřeba při ustálené rychlosti 120km/h je pod 5 litrů, když jsem to včera řezal po dálnici Ostrava - Brno (pod 160 to nešlo) tak o 6 litrech si na dálnici mohl nechat zdát i Kocour. S laďáky LeoVince (homologační vložky jsem nechal, ven šly jen ty sítka na konci výfuku u svodu) je sound příjemně hutný, ale neunavující. Tuhle motorku si nechám hodně dlouho, nejen proto že se mi z ní stále sypou šroubky (zvuk suché spojky podle mých spolucestujících na UA) a furt jich tam je tolik, že motorka drží pokupě
Pěknej Monstr Radku.Já se na dvouventilu nikdy nesvezl.Tak až se někdy potkáme vyměním na 20min za 749 ať zavzpomínáš.. 10b Moc pěkná motorka..
Pěkná příšerka.
Jenom jedna připomínka k popisu. Podle fotek tam radiální brzdy opravdu nemáš, pumpa i třmeny jsou klasický axiální.
Super popis, memohu nic jiného než souhlasit. Výborná volba. Hodně šťastných km!!
monster jako cestovatelský stroj, tak to musím dát 10b