Korejský nahač-:)).
http://www.bikes.cz/clanek/Korejska-kometa
První dojmy - Kočka jedna korejská nejprve se cukala,ale pak se do mě zamilovala a sloužila mi po celou dobu.-:))
Recenze
K této motorce ještě nemam co bych napsal mam jí teprve dva dny a ještě čekám na značky, které dostanu do týdne.
Zatím jsem na ní najel zhruba 20 km a první dojmy dobrý, tak doufám, že jsem neudělal krok zpátky s Korejcem. Pokud mate nějaké zkušenosti s touhle motorkou kladný i záporný, tak budu rád, když mi je napíšete.
Tak už mám espezetky a vyrazil jsem se projet jenom okolo bydliště a po pár kilometrech sem zastavil na pokec u kámoše a potom jsem to nemohl natočit baterka s tím ani neotočila a když sem jí kupoval tak mi tam dával novou baterku, tak mi nezbývalo nic než to roztlačit.a jel jsem domu a odpoledne sem si koupil novou helmu a boty a jel jsem to risknou že mě to někde nechá najezdil sem 200 km a absolutně bez problému a startuje jako nová.(zatím)-:))
Tak už zase bez problému vyrážím na silnice motorka bez problému dobijí a veškerý problém byl regulátoru dobíjení který stojí 2800,- orig.,dají se sehnat univerzální levnější ale….
Takže jsem hned toho využil a vyjel se projet a byla pohoda někde zastavit a nebát se že nenastartuji .
Takže hodně kilometru bez nehod a někdy na silnicích hoj.
Od té doby motorka šlape jako švýcarské hodinky bez jakýkoliv problému startovaní funguje na sto procent poslední vyjížďka byla ke konci listopadu jezdil sem sěr Mělník byla naprostá bomba už se nemůžu dočkat na novou sezonu až vyrazím možná na novém stroji. Yamaha Fazer 1000
Hyosung
Společnost byla založena v Jižní Koreji v roce 1978, Hyosung byla založena jako společný podnik se Suzuki, který vztah pokračoval i přes 25 let. S výzkumem a vývojem zařízení v současné době v Hamamatsu, Japonsko, Hyosung vozidel se rychle staly synonymem pro výkon a spolehlivost. V současné době jsou k dispozici v 80 trzích po celém světě, Hyosung se stal celosvětovým výrobcem kvalitních "nuceni" motocykly, skútry a ATV. Dva roky tovární záruky, s neomezenými kilometry, je standardem pro všechny motocykly a skútru.
Tak dnes 10.4.2010 jsem nastrojil motorku po novém laku,dal novou baterku očistil a namazal řetěz,natankoval a vyjel na první kilometry a nemá to chybu už se nemůžu dočkat až vyrazím na delší vyjížďku.
Dnes (1.11.2010) jsem vyrazil na vyjížďku byl krásný teplý podzimní den tak sem se jen tak coural po Praze a okolí byla by to krásna projížďka kdyby mi na závěr projížďky neprasklo spojkové lanko naštěstí to bylo v naším městě a k baráku sem to měl zhruba Kilák a půl ani sem netušil jak si máknu motorka má sice nějakých 190 kg ale i to jde znát.Tak sem hnedka zajel koupit nové lanko nebyl problém ho koupit orig. stalo 950 kč. (ne zrovna nejlevnější,ale za to bez problému),tak o víkendu to dám dohromady a snad ještě tuhle sezonu stihnu nějakou tu projížďku.
Dneska 14.1.2011 jsem s korejskou ujel svých posledních 25 km a od té doby bude sloužit doufám dobře jako mě novému majiteli.
Moto dnes prodáno a po víkendu jsi du koupit mého vysněného mazlíka jménem Yamaha Fazer 1000 r.v.2005
http://www.hyosungmoto.cz/
Ahoj kluci jakej olej tam lejete a kolik. díky ,mooc
co dodat korejská klasika v nahači
Moc pěkná dávám 10 budů. Jinak případné díly seženeš na těchto stránkách www.hyosungmoto.cz za perfektní ceny, specializují se jen na Hyosungy
Jak jsi napsal vše je subjektivní
SV Ma své klady,ale i své zápory jezdil jsem na obojích motorkách a dokud se nesvezeš tak nevíš očem mluvíš.
Kurňa chlapi, nezlobte se, ale počet závad co tu uvádíte v prvních 20tis/km jsem neměl za posledních 20 let na kývačce z roku 56. Design je sice velice subjektivní záležitost, ale tvrdit, že je hezčí než SV???