PROFIL MOTORKY

ČZ 175/487 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Alescezeta175
Vloženo 9.2.2010
Aktualizováno 17.10.2017
Zobrazeno 17 434x
HODNOCENÍ PROFILU OD 47 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


ČZ 175 typ 487 jsem si pořídil v létě 2009. Měla kompletně nový lak, později jsem viděl fotografie, jak vypadala předtím a originál lak byl perfektní, velká škoda, že nemá původní. Jinak byla 487ka v originálním stavu krom páčky brzdy

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
ČZ 175/477: Protože byly zrovna k mání 477ky ve špatném technickém i estetickém stavu. Ovšem typ 477 bych si rád pořídil, nejlépe rok výroby 1969 v červeno-šedé s odděleným mazáním Posilube. :-)

První dojmy - Líbil se mi tah motoru, oproti ČZ 175/450 jede lépe ve vyšších obrátkách. Motorka padla krásně do ruky, všechny ovládací prvky po ruce, široká sportovní řídítka, prostě parádní.

Motorku bych doporučil pro - Je to lehký a obratný motocykl, vhodný tedy i pro slabší postavy, takže i pro něžné pohlaví :-D

Recenze

Tak především největším kladem této ČZ je to, že má 18ky kola, takže oproti "kývačce ČZ" je člověk výše a je to přecijen dospělejší stroj. Další výhodou je přední bubnová dvouklíčová brzda, která je celkem účinná a spolu se zadní jednoklíčovou brzdí slušně. Mám nové lepené obložení. Dále - lepší výkon motoru oproti starším motorům 450, ale táhne více od vyšších otáček. Dále si myslím, že i vzhledově je Číza velice pěkná a povedená.

\r
Při dobré a běžné údržbě je tento stroj velmi spolehlivý. Nakonec se mi podařilo dovést ho k tomu, aby nevysadil a sloužil na jedničku.

\r
Možnou nevýhodou může být i to, že zde není zapouzdřený kryt sekundárního řetězu - řetěz by se tolik neopotřebovával ,ale zase je to výhodné v tom, že máme dobrý přístup k napínání řetězu. Ještě bych zmínil jednu z nevýhod. U tohoto modelu 487 je na pravé straně řídítek namontován chcípák. Ten mě zradil, z ničeho nic odešel a já nemohl přijít na závadu, proč nestartuje a svíčka nehází jiskru. Nechal jsem ho na stroji, ale je odpojen.
Myslím si, že spotřeba paliva u tohoto motocyklu je celkem nízká, pokud nejezdíme stále na plný plyn. Taková průměrná mě vyšla asi 3,5l/100km. Dosud nejnižší spotřeba byla 3,3 litru/100km. Jel jsem delší vzdálenost - celkem asi 220km na sraz do Nové Bystřice.

Psáno 23.1.2012: Po úplném zajetí motoru se průměrná spotřeba dostala na přesně 3 litry na 100 kilometrů, což si myslím je výborná spotřeba a dělá ze stroje úžasný a vcelku tedy i levný dopravní prostředek jak v denním životě, tak i pro zábavu (koníček)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jeňula
Jeňula napsal 11.06.16 v 01:13 10b.

Gratuluju! Ta tedy je "eňo ňuňo" vymazlená. A jestli chcete dosáhnout téměř dokonalosti, doporučuju Vám Vape 12V. Ve své ho mám několik let a opravdu se vyplatí. Za tu parádu 10bodů!

JokeJack
JokeJack napsal 07.10.15 v 22:14

Je parádní, mám jen malou kejvu ale 487 ČZ se mi líbí a přemýšlím že jí přihodím do garaže

ChopperCmoud
ChopperCmoud napsal 30.03.15 v 20:18

ChopperCmoud
ChopperCmoud napsal 30.03.15 v 20:18 10b.

JokeJack
JokeJack napsal 24.08.14 v 13:52 10b.

Pěkná mašinka :) Uvažuji o jejím pořízení aby mi nestála kejva sama v garaži

Více komentářů



TOPlist