
1967 | 1968 | 1969 | 1970 | 1971 | 1972 | 1973 | 1974 | 1975 | 1976 | 1977 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 172 cm3 | ||||||||||
Výkon | 11 kW (15 koní) | ||||||||||
Výkon při otáčkách | 5600 ot/min | ||||||||||
Točivý moment | - | 16.6 Nm | - | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 5100 ot/min | - | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | ||||||||||
Chlazení | Vzduch | ||||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||||||
Počet válců | 1 | ||||||||||
Rozvod | Píst | ||||||||||
Vrtání | 58 mm | ||||||||||
Zdvih | 65 mm | ||||||||||
Kompresní poměr | 8.6 : 1 | ||||||||||
Příprava paliva | Karburátor | ||||||||||
Startér | Nožní | ||||||||||
Počet rychlostí | 4 | ||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||||||
Typ rámu | Trubkový | ||||||||||
Materiál rámu | ocel | ||||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 127 mm | - | 130 mm | - | ||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 103 mm | - | 100 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | buben | ||||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 160 mm | - | ||||||||
Brzdy vzadu | buben | ||||||||||
Přední kolo | 18 " | ||||||||||
Zadní kolo | 18 " | ||||||||||
Rozměr přední pneu | 2.75 x 18 | ||||||||||
Rozměr zadní pneu | 3.00 x 18 | ||||||||||
Rozvor | - | 1295 mm | - | ||||||||
Závlek předního kola | - | 84 mm | - | ||||||||
Světlá výška | - | 120 mm | - | ||||||||
Výška sedla | - | 810 mm | - | ||||||||
Suchá hmotnost | 122 kg | ||||||||||
Pohotovostní hmotnost | 133 kg | ||||||||||
Užitečná hmotnost | - | 160 kg | - | ||||||||
Objem nádrže | 11 l | ||||||||||
Rezerva | - | 2 l | - | ||||||||
Spotřeba | 3.4 l/100 km | 4.2 l/100 km | 3.4 l/100 km | ||||||||
Maximální rychlost | 110 km/h | ||||||||||
První cena | - | 6600 Kč | - | ||||||||
Výměna převodového oleje | - | 10000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
České | Olej do převodovky | 7 | 8.3.2025 22:20 | ||
Veteráni | nová kniha - Motocykly v Československu na fotografiích 1 | 41 | 6.3.2025 07:37 | ||
Veteráni | Technický průkaz | 3 | 18.9.2024 21:03 | ||
České | Výrobní číslo čezeta | 8 | 13.8.2024 16:45 | ||
Veteráni | Originální tlumiče ČZ 477 | 2 | 1.8.2024 15:26 | ||
Veteráni | čz 175/477 nestartuje | 30 | 21.6.2024 17:20 | ||
Zážitky z cest, rady | Dá se vjet motorkou do Vatikánu | 10 | 9.5.2024 07:57 | ||
Veteráni | Prachovka krku řízení | 2 | 10.3.2024 19:20 | ||
Veteráni | CZ 175/477 nemá výkon | 3 | 2.2.2024 12:53 | ||
Veteráni | Navaření držáku na kluzátk | 1 | 30.1.2024 19:53 | ||
Veteráni | Tryskání balotinou Praha a okolí | 6 | 26.1.2024 18:17 | ||
Veteráni | Prachovka kyvné vidlice | 9 | 18.1.2024 13:06 | ||
Veteráni | Dovozová STK - barva moto | 25 | 11.1.2024 15:16 | ||
Veteráni | Nalisování kyvky | 1 | 8.1.2024 16:14 | ||
Veteráni | Ražba čísla na "trubku" | 3 | 6.12.2023 17:58 | ||
Veteráni | Upevnění hustilky | 2 | 1.11.2023 09:43 | ||
Veteráni | CZ 175/477 nemá výkon | 3 | 21.10.2023 15:03 | ||
Veteráni | Baterie | 25 | 5.9.2023 08:47 | ||
Veteráni | Čz 175/477 zkouška lepšího karburátoru | 6 | 10.8.2023 09:56 | ||
Veteráni | Čz 175/477 motor nejde do otáček | 6 | 6.8.2023 00:25 |
-
ČZ 175/477 (1969)
Martínkov, LukasKoudelikMoje první a stále aktuální motorka. Pořídil jsem ji krátce poté, co jsem si udělal řidičák A1 a nem...
-
ČZ 175/477 (1969)
Žďár nad Sázavou 1, tomas21Moje první renovace. Zakoupena v docela špatném stavu, ale zase je v plném lesku.
-
ČZ 175/477 (2009)
Malenovice, Ninja73Jedná se o [b]závodní motokáru[/b], rám z minulého století, osazen motorem ČZ 175/477..
-
ČZ 175/477 (1971)
Praha 9-Letňany, VGTČíza s neodpojeným mazáním Posilube, slušně zachovalá, téměř v originálním stavu. R.v. 1971, od rok...
-
ČZ 175/477 (1971)
Roudnice nad Labem, TommyXJČZ 175/477 s PAV 40. Třetí majitel. Krom laku v původním stavu. PAVíka čeká renovace a bude sloužit ...
-
ČZ 175/477 (1972)
Frýdek, KaaamosStroj, co přináší opravdové štěstí! ... zejména, když Tě předtím totálně nase*e. :-)
-
ČZ 175/477 (1972)
České Budějovice 5, Johny1682ČZ 175/477. Moje první motorka a zároveň jediná kterou nikdy neprodám. Strakonická srdcovka v černož...
-
ČZ 175/477 (1976)
Mýto, NecroNickČZ 175/477.7 10,5 kW (15 koní) Jede krásně. r.v. 1976.
-
ČZ 175/477 (1975)
Žiželice, leopoldKdyž jsem měl svou 1. Harlejku a Traila, chyběla mi 1. verze 477, po čase a několika nedopatřeních, ...
-
ČZ 175/477 (1971)
Český Brod, ROURAKonečně mám opravdovou prašifku!
-
ČZ 175/477 (1970)
Dvůr Králové nad Labem, KubejaLíbí se mi původní stav, lehce položená na bok. S malou okresní značkou a platnýma papírama.
-
ČZ 175/477 custom (1972)
Jeseník, podle-ženy-puberťákMoje první nová motorka :-) Já měl snad zelenou, ale fotku nemám, tak je tu jen stažená z netu.
-
ČZ 175/477 (1971)
Lhota, BANDIITAMoje úplně první motorka...Koupená z Morkovic...stále je doma , sice na půdě a v několika krabicích....
-
ČZ 175/477 (1970)
Rudná, Marcel46Strakonická pomsta oproti staré kulaté to sice víc jede ale taky klepe až se vždycky něco uklepe......
-
ČZ 175/477 (1969)
Kalnica, steffandkKúpil si ju otec, je to prvá séria CZ175 477.01, svetlo a prepínač Aprilia, pôvodný stav.
-
ČZ 175/477 (1970)
Příbram I, Josef142Čz 175/477. Kouří modře, jede dobře
-
ČZ 175/477 (1975)
Hrádek nad Nisou, pepin64Originální Harlejka, která se většinou vyvážela, 2.majitel, nájezd cca 3 500km, vše původní mimo pne...
-
ČZ 175/477 (1976)
Malínky, jan25678ČZ 175 typ 477 je motocykl vyráběný v čssr Českými závody motocyklovými ve Strakonicích mezi lety 19...
-
ČZ 175/477 (1975)
Žiželice, leopoldKdyž jsem měl svou 1. Harlejku a Traila, chyběla mi 1. verze 477, po čase a několika nedopatřeních, ...
-
ČZ 175/477 (1969)
Horní Bříza, flexejjawisončz 175 čz 477 .Zakoupeno v roce1994 v žalostném stavu,provedena oprava a přelakování.Po 25 letech p...
-
Výbrus a trampoty s karburátorem
01.02.2025 v 13:55Nudíte se? Nekupujte si medvídka mývala, ale motocykl značky ČZ. Motor jsem v domnění, že je potře...
-
Nekonečný příběh
21.11.2024 v 18:09Poslední zápis do deníku starší více než dva roky? Je to možné? Asi ano, když se jízdy a pozornost t...
-
Toulky Nymburskem a Kolínskem
15.08.2022 v 20:33V sobotu jsem se na Číze trochu toulal po okolí. Z Luštěnic vedlejšími silnicemi do Poděbrad, pak do...
-
Orientační závod fichtlů Tachov u Doks
04.07.2022 v 22:04Od posledního zápisu uteklo dost vody a hodně věcí se událo. Především poskočil stav ujetých kilomet...
-
Výbrus
14.11.2021 v 13:23Po ukončení naší druhé výpravy na ČZ po CZ (sepsáno, ale prozatím nepublikováno v cestopisech) jsem ...
- Porucha motorky
- Výměna šroubu vrchního uchycení zadního tlumiče
- Elektronický regulátor
- Raznice
- Rok výroby podle doplňků
- číslo rámu
- Spadlé tlumiče
- nabíjení telefonu při napětí 6V
- Spojka, řazení
- farebne kombinacie ČZ 175/477 bežova zo sivou
- Rozměr závitu čepu kyvné vidlice
- Teče karburátor
- Výkres motoru
- Pružina stojanu
- Co udělat po získání / zdědění motorky?
- Lehká a zároveň živá motorka, která dokáže pocuchat účes.
- Jednoduchost
- Slušná ovladatelnost
- spolehlivost, možná každodenní zápřah
- Líbí se mi její výborné těžiště a ovladatelnost. Dobrá do města-pěkně se s ní k...
- skvělej stroj na naučení, jednoduché opravy, dostupnost náhradních dílů, pořizov...
- Je to velice spolehlivá motorka, můžete jí vzít na silnici i na polňačku.
- hmotnost
- Pružnost motoru, kvalita, jednoduchost a dostupnost.
- vibrace dávající charakter, spolehlivost
- Originální stav, exportní typ
- jednoduchost, srdeční záležitost, pohodlí i pro spolujezdce
- spolehlivost,
- Není to úplně slábá stránka jako taková, ale mě by se více líbila, kdyby byla dv...
- Nic nevidím (zatím)
- Brzdy
- Oilmaster-u všech co jsem měl,jsem ho nepoužíval a zaslepil.U jednoho kusu nefun...
- Zatím nevím.
- vrtochy stáří, trochu vyšší spotřeba(cc 5l al to se dá čekat)
- Přední tlumiče, světla a nefunkční brzdový spínač.
- krátká jednička dluhá dvojka
- Podvozek, tlumiče.
- vibrace, hnusný blinkry a vlastně celkově design si nezadá s designem zetoru ze ...
- Ve srovnání s moderními stroji snad vše.
- rám, brzdy, hlučnost a vibrace, nesvítí
- ovladatelnost v rychlosti nad 100 km/h
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 6.8/10 |
Spojka | 7.0/10 |
Vibrace | 4.5/10 |
Převodovka | 6.7/10 |
Mechanická hlučnost | 5.5/10 |
Zvuk | 7.7/10 |
Spolehlivost | 8.1/10 |
Brzdy | 6.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.6/10 |
Těsnost tlumičů | 5.9/10 |
Tuhost rámu | 6.4/10 |
Jízda | |
Sport | 6.2/10 |
Město | 6.8/10 |
Cestování | 6.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.4/10 |
Ceny servisu | 7.2/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.7/10 |
Nabídka doplňků | 4.5/10 |
Servisní intervaly | 6.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.2/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.4/10 |
Světla | 4.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 1000F | Mam radeji české stroje |
ČZ 175/487 | |
ČZ 175/487 | Oproti 477 má některé modifikace které mne nenadchly funkcí ani vzhledem |
ČZ 250/471 | Nebyla k sehnání za rozumnou cenu |
ČZ 250/471 | cena. |
Cagiva Planet 125 | Přece jenom mám raději motorku kterou si můžu opravit sám |
ČZ 175/450 | naskytla se moznost čz 175/477 za celkem slusny peniz |
ČZ 125/476 | slabý výkon a vysoké ceny |
ČZ 125/476 | nebyla k sehnání za normální cenu |
Jawa 250/353 Kývačka |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XT 600 E | Rozhodoval jsem se mezi veteránem nebo nějakým jednoduchým endurkem, naskytlo se endurko, a rozhodnutí padlo. |
ČZ 250/455 | Sice taky z šedesátejch let, ale až z úplnýho konce |
ČZ 175/487 | Zrovna se mi naskytla výborná koupě modelu 487 |
ČZ 180/487 | přijatelná nebyla k mání |
ČZ 125/476 | |
ČZ 125/476 | Zrovna nebyla žádná slušná na prodej |
Jawa 350/638 | Vozenie by nebolo také svižné ako teraz :) |
Jawa 350/638 | |
ČZ 180/487 | Tu,co jsem koupil,je modernější |
ČZ 175/487 | Protože byly zrovna k mání 477ky ve špatném technickém i estetickém stavu. Ovšem typ 477 bych si rád pořídil, nejlépe rok výroby 1969 v červeno-šedé s odděleným mazáním Posilube. :-) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1978 | Kuba02 | manual.rar | 5.7 MB | |
1973 | Tommy872 | cz-175476-477.rar | 16 MB | 476-477 |
1969 | Dawes | vykres-olejoznak.jpg | 138 KB | Oměřený od ruky malovaný výkres plexiskla olejoznaku. Nebijte mě, v CADu ještě ani nezačínám a poslední hodinu technického kreslení jsem měl před 12ti roky :-) |