PROFIL MOTORKY

Honda NHX 110 LEAD (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Olaf.Peterson
Vloženo 27.3.2010
Aktualizováno 6.11.2012
Zobrazeno 6 829x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Honda Lead, 108 ccm, 4 takt, vodník, 6,6 kw, PGM-FI, cbs. Ideální přibližovadlo po Praze.

Motorka koupena od FIRMA:jiromoto (Chotěboř)

První dojmy - Dnes jsem jí koupil, je stará 10 měsíců a má najeto jen 992 km, zkušenosti zatím nic moc, pouze 117 km dlouhá cesta z Chotěboře na Vysočině do Prahy. Po rovině jede 80, do kopce 70 a z kopce 90, takže mimo město je to docela brzda provozu, už se těším, jak ji otestuju v pondělí v pražskym provozu. Tam se Honda bude cítit jako doma.

Recenze

27. 3. 2010 První dojmy
Dnes jsem jí koupil, je stará 10 měsíců a má najeto jen 992 km, zkušenosti zatím nic moc, pouze 117 km dlouhá cesta z Chotěboře na Vysočině do Prahy. Po rovině jede 80, do kopce 70 a z kopce 90, takže mimo město je to docela brzda provozu, už se těším, jak ji otestuju v pondělí v pražskym provozu. Tam se Honda bude cítit jako doma.
CBS (combined brake system) - jedna páčka ovládá jen přední brzdu a druhá obě dvě najednou, ale přední brzdí jen trochu, takže daleko líp brzdí samotná přední brzda.
Co mě taky překvapilo - neexistují vibrace. U jednoválce jsem čekal že to bude vibrovat jako Jawa.

28. 3. 2010 První testovací jízda po Praze
Kratší 120 km vyjížďka po naší metropoli, spotřeba oproti prvnímu dni klesla z 2,9 na 2,5 l na 100 km. Drží tempo i na nejrychlejších silnicích, kde se jezdí 80 km/h. Trasa Vršovice-Michle-Krč-Lhotka-Kamýk-Modřany-Cholupice-Dolní Břežany-Zbraslav-Radotín-Lochkov-Řeporyje-Stodůlky-Řepy-Ruzyně-Liboc-Veleslavín-Střešovice-Hradčany-Malá Strana-Smíchov-Vyšehrad-Podolí-Braník-Komořany-Modřany-Libuš-Písnice-Kunratice-Chodov-Háje-Petrovice-Horní Měcholupy-Hostivař-Štěrboholy-Kyje-Hloubětín-Malešice-Hostivař-Záběhlice-Michle-Vršovice. Čínské pneumatiky Chingshen dobře drží a nekloužou ani na mokrých kočičích hlavách, obezřetnější jsem byl na mokrých kolejích, těch se bojím jako čert kříže, ale taky žádný problém, teplota kolem 10°C. V neděli byl malej provoz, tak jsem nemoh otestovat proplétání v zácpách, po neděli otestuju v plnym provozu.

27. 4. 2010 Po měsíci testování
K dnešnímu dni najeto 4615 km. Jen samá spokojenost. Průměrná spotřeba za první měsíc 2,55 l na 100 km, stylem brzda-plyn, normálně se dá jezdit za 2,3. Žere to olej - 0,2 l na 1000 km, ale neni se čemu divit při mém stylu jízdy. Horší prostupnost terénem (obrubníky, štěrk). Jinak super. Maximálka je 84 km/h tachometrových (stupnice je po 2 km/h). Spousta úložného prostoru, pod sedačku se mi vešel i A4 scanner.

11.6. 2010 Prvních 10.000 km
Dnes pokořena magická hranice 10.000 km. Zatím bez problémů. Spotřeba ku podivu klesla k 2,4 l na 100 km. Zatím drží i zadní pneumatika - má ještě cca 3 mm vzorku. Z tý špíny v Praze se musí každé 4.000 km (jednou za měsíc) vyčistit vzduchový filtr, je tak černej, že to přestane táhnout. Jinak vše funguje jak má.

20.11.2010 Konec sezony
Najeto zatím 23.155 km. Už toho asi moc nenajezdim, začíná zima. Maximální rychlost klesla o 10 na 75 km/h tachometrových, takže už asi bude potřeba vyměnit řemen variátoru (výrobce doporučuje 24.000 km). Jinak vše funguje na jedničku. Po aplikaci přípravku Slick50 se spotřeba oleje snížila na polovinu (0,1l/1000 km).

10.3.2011 První závada
po 24.785 km přestalo svítit světlo. Tipoval jsem to na žárovku. Ale chyba byla v přívodním konektoru k žárovce. Shořel na uhel. Přesněji řečeno jedna třetina a to kostra. Oprava: fast-on konektor za 1,60 Kč. Když jsem byl u toho rozebírání a montování, vyměnil jsem i brzdové destičky, ještě by 2 až 3 tisíce vydržely, ale brzdy je lepší mít v cajku.

3.4.2011 Praskl řemen
Maximální rychlost se postupně snižovala až na 68 km/h. A pak to přišlo. V 27.134 km, 3.4.2011 v 22:17 na Jiráskově náměstí praskl řemen. V servisu vyměnili řemen, válečky a variátor (byl taky špatnej). Cena 5.790 Kč a jede se dál.

23.6.2011 Další závada
38.942 km. Vytekl olej z koncového převodu, co je mezi spojkou a zadním kolem. Prasklo gufero a olej vytekl kolem hřídele k řemenu. V servisu jsem nechal vyměnit ještě zadní tlumič, měl taky po sezóně. Jinak vše šlape.

9.9.2011 Výdrž žárovky
47.838 km. Praskla žárovka v hlavním světlometu (přesněji vlákno na potkávací světlo). Takže to vydrželo svítit kolem 2000 hodin.

21.9.2011 Praskl druhý řemen
49.285 km, druhý řemen vydržel o 4989 km míň než ten první (originální díl z Hondy), to je skoro o 20%, takže bych řek, že ty díly šiděj.

27.4.2012 Start třetí sezóny
59.788 km. Vše šlape jak má, jen jsem dnes zjistil, že brzdové obložení zadní brzdy je sjeté na minimum, nové čelisti 708 Kč v Hondě a jede se dál.

28.8.2012 Pomalejší rozjezdy
71.682 km. Rozjezdy se mi zdály pomalejší než dříve. A dnes jsem potkal stejný skútr na semaforu. Já se rozjížděl na plný plyn, on nevím jestli naplno a ujel mi s výrazně větším zrychlením. Takže asi bude potřeba poladit spojka, ale jinak jezdí bez problémů.

30.10.2012 Skútr prodán
74.246 km. Skútr šel po 3 sezonách do světa. Za tu dobu sežral 1826 litrů benzínu za 62.062 Kč, sjel 6 zadních pneumatik a 2 přední, troje brzdové destičky, tři řemeny variátoru s válečky, oddělal 9 zapalovacích svíček, spotřeboval 29 litrů motorového oleje, 2 vzduchové filtry a další maličkosti jako žárovky atd. celkem za 41.800 Kč.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Drakis
Drakis napsal 30.08.12 v 14:43

Tomu říkám 100%.využití skůtru

Olaf.Peterson
Olaf.Peterson napsal 19.06.11 v 12:48

zvýšit výkon by asi nějak šlo, ale rozumnější bude rovnou koupit něco silnějšího, když chceš větší výkon, SH150 třea

Olukaso
Olukaso napsal 01.05.11 v 20:34

Ahoj,taky jsem koupil Leada 110 spokokenost a po přečtení tvých vyjádření to vypada že je vše ok.jen se chci zeptat jestli se neda nejak zvýšit výkon?

nema1563
nema1563 napsal 10.10.10 v 21:58

Dobrá volba mám ho taky a jsme skoro sousedi...tak at to jezdí

Scooter-devil
Scooter-devil napsal 27.03.10 v 20:25

pěkný stroj tak si ho užij

Více komentářů



TOPlist