Byla jsi má první a jsem rád, že jsem tě měl. Budu na tebe stále vzpomínat...
První dojmy - Hned jak jsem jí osedlal, tak jsem věděl, že bude má a bude nám to spolu pěkně klapat.
Motorku bych doporučil pro - TDRko bych doporučil statnějším chlapům, protože je docela vysoká a těžká.
Recenze
Skvělá motorka pro začínající jezdce. Nevypadá vůbec jako 125, spíše vzhled nějakého šestikila. Její váha je sice něco okolo 130kg, ale není se čemu divit u tak velké motorky. Výkon je 11 KW, takže jede něco okolo 110-120 km/h. Já jezdím 80-100 km/h a jsem spokojený. Spotřeba při mé Eko jízdě je odhadem 4-5 litrů, takže to není zase nějaký velký žrout a dojezd na plnou nádrž je asi 250-300km. Mám odpojený Oilmaster, protože tomu moc nevěřím a raději se zdržím na benzínce o 3 minuty déle, namíchám si směs a mám jistotu, že mažu a jedu. Používám už rok švýcarský olej PANOLIN 2T plnou syntetiku a jiný olej bych už do TDRka nedával. Je to pohodová mašina jak na asfalt, tak i do lehčího terénu. Zatáčky zvládá bezproblémově a nemá sebemenší problém i s většími náklony. Mám na ní naježděno zhruba 10000km a i přes všechny ty závady a problémy díky špatnému chování minulého majitele jsem s ní nadmíru spokojen.
Tak se konečně dočkala kočanda moja. Přes zimu jsem sháněl náhradní díly, aby jsem ji uvedl do původního stavu. Sehnal jsem origo stupačky, blinkry, přední masku s plexi. ještě ji trochu poštelovat a bude to zase parádní motka.
Stalo se co se stalo, bohužel jsem zadržel motor. Takže mašina je teď v motoservise v Sedlištích a čekám kdy bude zase hotová. Vypadá to, že oprava bude hodně mastná, ale už mi to nějak moc nevadí. Nakonec jsem se rozhodl, že tu svou první motorku neprodám, protože ji mám natolik rád, že se jí nedokážu zbavit. Dodělám ještě pár úprav a snad zase bude vypadat k světu. No sezóna 2011 pro mě teda moc dobře nezačala, tak to snad ještě doženu.
TDRko mělo dělanou repasi motoru v roce 2011 kvůli mé blbosti, poté se stala další nemilá věc a v roce 2012 jsem přidržel znovu. Tentokrát to bylo z důvodů únavy materiály a vysypalo se mi kousek od benzínky ojniční ložisko a bylo vymalováno. Naštěstí se to dalo rychle a celkem levně opravit a za cca 3 měsíce od srpna jsem najezdil přes 4000km, což je na mě docela slušný.
Ještě sám nevím jestli půjde TDRko z domu nebo bude stát vedle nějaký silnější mašiny. Mám k ní už takový silnější citový vztah a nechce se mi jí prodávat a už vůbec ne nějakému zmetkovi, který by na sral tak jako minulý majitel, ale když se najde slušný, spolehlivý motorkář, začal bych o prodeji uvažovat. Prostě je to moje první motorka a nemůžu se jí jen tak lehce zbavit.
Duben 2013- Ze Soběšovic se přijel podívat na mojí první lásku potenciální zájemce a rozhodl se, že jí koupí. Celkem mě to mrzí a budu na ní stále vzpomínat, protože mi dala hodně zkušeností a byl jsem s ní ty 3 roky hodně spokojený. Život jde dál, ale budu na ní ještě dlouho myslet. Tímto zůstávám u značky Yamaha a můj další stroj bude nejspíše Fazer nebo R6. Snad se jí bude u nového majitele líbit a bude se o ní dobře starat, tak jako já. Byla to má srdcová záležitost a měl jsem k ní určitý vztah, který se těžko popisuje, ale každý pravý motorkář to zná.
moc pěkná
Přeji ti hodně štěstí na silnici hlídej se a těma otáčkama to nezadři.nejsem moc příznivec 125 no jo ty řidičaky...ja to uznavam od 250 nahoru..a přes albrechtice budu jezdit pravidelně do krnova přes kr loučky třeba se potkáme?..
Slušná Dávám 10b
http://www.chopperhorse.cz/
Tam Ti ji ušijí-podle té mé-více Ti píšu do zprávy
Já mám doma knihu o historii Lubna, ale ještě jsem se k ní nedostal. Takže moc díky za upozornění a vážím si toho, že tam můžu bydlet. Jo a jen tak mimochodem. Kde bych mohl sehnat tu Lubenskou vlajku?