Koupena na cesty do zaměstnání a na ježdění jen tak, pro radost - občasná snaha o enduro jízdy
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - První dojem - no, nic moc.. V inzerátu vypadala jako parádní kup, v reálu už to tak slavné nebylo. Ale prodávající slevil na pro mě přijatelnou částku, tak jsme se nakonec dohodli.
Motorku bych doporučil pro - Dnes už není vhodná asi pro nikoho, šestnáctiletí na tom jezdit nemožů (20kW) a pro zbytek populace je to starý krám.. Pro mě je to druhá moto do garáže, abych se měl v čem vrtat.
Doplňky na motorce - jenom kufřík
Recenze
DT 80 co mě vozila do práce 4roky mě už omrzela, chtělo to prostě něco zábavnějšího, co nebrzdí dopravu.
Chtěl jsem pořídit Dtčko 125, ale cca 3/4 roku prohlížení inzerátů nevedlo k ničem. Za tu dobu se objevily jenom dvě, co vypadaly k světu a nebyly ke svému roku výroby předražené, ale samozřejmě byly na druhém konci republiky. Takže nic.. Jinak to byly většinou už dobité motorky nebo v pochybném tuningu, hlavně že nechyběly samolepky Monster...
Pro toto TDR jsem se rozhodl kvůli ceně a taky proto, že jedno TDR bez papírů sehnal bratr na náhradní díly. A taky se mi líbí, to je jasné. Je to takový kočkopes, trochu motard, trochu rally enduro, sportovní brzdy Brembo, doplňky jako na krosce - plastová nádrž Acerbis, zubaté stupačky, harmoniky.
Na silnici je to ve srovnání s Dt obrovský skok dopředu - chová se jako dospělá motorka. Brzdy - super! Motor jede už od spodu a ve vrchu hezky tahá. A to je přívěra vyladěná jen zhruba.
Rozdíl ve výkonu musí být znát: DT 80 - 7kW oproti TDR - 20kW.
V terénu je to horší. Polňačky za sucha, vysypané kamení, šotolina tady TDR nemá chybu, podvozek to zvládá, je stabilnější než Dtečko. Párkrát jsem zajel do blata a to byla zoufalost. Zadní polodrapák se obalí blatem a hrabe a hrabe.. To co vyjede Dt se starou cestovní barumkou na zadku to Tdr nezvládne s polodrapákem...
Opravuju: TDR projede dost - dokud se nezalepí přední blatník - ale je potřeba to aspoň trochu umět.
TDR je motorka spíš do sucha.
Už je z ní takový malý youngtimer
na závěr sem hodím závady, které vyskočily po koupi:
- přívěra měla přehozené lanka (asi ji opravoval odborník) a taky tak podle toho jela..
- nefunkční dobíjení. Nežli shánět specifický regulátor, tak jsem radši předělal alternátor na obyč 1-f. Tady posílám velké díky p.Vašíčkovi z VAPE za pomoc!
- protékající / zůstávající viset jehla v karburátoru - opraveno důkladným vyčištěním
- svařování a laické lakování blatníku a zadního plastu.
- začíná zlobit spojka - zatím neřešeno
Jinak za dvě sezony a 5 000km nic. Na 27let starou motorku to docela jde...
Po 5 letech a něco přes 10 000 km:
Asi 3 svíčky kaput, než jsem poladil karbec zpět na správnou směs.
Nové spojkové lamely a přetěsnění oilmasteru, jinak nic. Na 30 let staré 2T moto je to slušné.
Nádherná
toš ať slúží
super popis... vím co si určitě nekoupím