Nový přírustek do rodiny litrové TeLátko.
První dojmy - Koupil jsem ji posledního listopadu, takže zatím sem na ni nejel. Ale doufám, že bude skvělá.
Recenze
Po prodeji svého pětikila Hondy CB, sem se rozhodoval co dál. Kamarád furt koukal po Suzuce SV 650. Mě se taky celkem líbila, ale chtěl sem něco silnějšího. Tak jsem přemýšlel, jestli Triumfa Daytonu nebo klasickýho čtyřválce. Nakonec po několika přečtených recenzí mě zaujal motor co má Suzuki SV, to jest dvou válcové Véčko. A tak sem brouzdal po internetu a narazil sem na tohoto krasavce. Je to Suzuki TL 1000S, ale má motor ze Suzuki SV 1000, rok 2005.
Takže sem pro ni vyrazil. Po přijetí ke kupci sem byl stále na vážkách, nevěděl sem jestli chci takhle starou motorku. Ale už na první pohled byla moc hezká. Vše na ní sedělo s TP, vše bylo v originál stavu (krom motoru samozřejmě), dokonce i blinkry má originál. Tak sem si ji důkladně prohlédl. A hodně se mi zalíbila. Po krátké prohlídce jsme ji (sice přes nabíječku) ale natočili. Má hold špatnou baterku, ale to mi nevadí.
Protože to prodejce věděl, tak připojil nabíječku. Cvrnkl do startéru a motorka hned chytla. Hned po natočení se ze dvou laďených výfuků ozvalo neuvěřitelné rachotící bublání. A v tu chvíli sem měl jasno. "Tuhle motorku CHCI!" Ještě sem si preventivně poslechl motor zblízka. Ale jak sem očekával. Vrněl si jako nový. Tak jsme si plácli a motorku sem si odvezl domů.
Doufám že mě na jaře ještě stejným způsobem překvapí svými jízdními vlastnostmi a že spolu ujedeme spoustu šťastných kilometrů bez nehody.
Tak jsem ji byl konečně vyzkoušet.
První dojmy z jízdy na TeLátku jsou skvělé. člověk je úplně nadšený její ovladatelností a hravostí. Motorka má v TP napsanou hmotnost 285kg, což je dost a bez motoru se s ní manipuluje dost obtížně. Hlavně zaparkovat ji za roh v garáži je docela obtížné. Ale když se používá motor, tak je to úplně jiné. Sotva sem se rozjel, motorce jakoby se posunulo těžiště do nejnižšího bodu a sama drží ve svislé poloze. A člověk se nemusí bát, že by spadl i ve velmi pomalé rychlosti. Jak se zrychluje motorka čím dál líp drží stopu. To přičítám asi tomu tlumiči řízení, který už je tam od výroby. A do zatáček jde sama, jen ubrat, naklopit a na výjezdu vzít za plyn. Z výfuků se ozve burácení a motorka vyrazí zase dál.
Na první vyjížďku sem z ní úplně nadšený a opravdu se těším až přijde jaro a já budu moct jít opravdu jezdit a užívat si každou zatáčku.
Krásné tele
Seikos-nevím jak u tebe a TL je fakt dobrá motorka pokud jí dáváš co potřebuje a nešidíš ůdržbu! Jinak Ťuldo správná volba pro další moto level,hodně se na ní naučíš a jízda tě bude bavit stejně jako její zvuk,za 10.b
Trigr: a na konci dráhy to měl zadřený, že?
Dobrá volba TL te opravdu překvapí je to hodně syrový stroj nevím jak z motorem SV ale z puvodním to je pekelná jízda tak si ho užij a opatrně
Pěkné tele , krátkou zimu a dlouhou sezónu