Klasický enduro opředený spoustou pozitiv.První svého druhu v mojí garáži,velká změna a velká očekávání...
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM LC8 950 Adventure: důvod neuveden
První dojmy - Zvyklý ze supersportů trpím pocitem,že moje motorkaření začíná znovu,včetně samotného ježdění.Vysoké těžiště nutí uvažovat o jízdě do zatáčky jiným způsobem.Schází mi 6. stupeň,pořád hledám a nenacházím,schází mi krouťák,schází mi koně...:(
Motorku bych doporučil pro - Je to cestovní enduro takže nejlepší je pro okruhový vymaštěnce,který nepotřebujou páteř!
Doplňky na motorce - Topcase,padací rámy.
Recenze
Na silnicích to houstne,všude samá díra a mě se chtělo zažít ten pocit,kdy motorka hrabe a práší kontrolovanym driftem.Na to je Afrika dobrá,na suchym nezpevněnym povrchu mě baví,stejně tak,když se projede nějakym brodem vykouzlí tahle Honda usměv na tváři. Horší už je to ale na asfaltu,slabej motor nedává Africe potřebnou dynamiku,ve dvou se situace ještě umocní a tak si musíte každé předjíždění sparávně promyslet.
Spotřeba začíná na cca. 5l/100km,akční rádius mam na rekordu s ujetými 320km-slušné a při ceně benzínu příjemné.
Spolujezdec si libuje v pohodlí a možnost připevnit topcase se hodí pro cestování i převoz menších věcí.
Parádní stroj ! Máš to za 10 !!
Mooc hezkej kousek
Afry jsou krásný, ale jestli ti chybí krouťák, koně, rychlost a šestka, tak si kup KTM Adventure a budeš spokojenej - to je takovej supersport do terénu i na silnici . Aspoň máš kam pokračovat .
Klasika co nemá chybu
mam xtz,ale africa je kočka