Kafíčko, to chceš. Štyl, to mušíš! Poslední Káčko už s motorem Boldora.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Jede, ale nezatáčí, nebrzdí a kroutí se jak had, ale to je na ní právě to pěkný. Prostě ty manévry musíš plánovat a být jasnověděc kdo co na silnici zase vymyslí..tak aspoň půl minuty dopředu. Sedlo je asi kilometr nad zemí, café řídítka nízko.. mučírna na kolech. Ale tedy stylovka, takže zatnout zuby a úsměv! Jednou jsme na tom jeli ve dvou až do Varů a pak jsem tejden neudržel tužku v ruce. Jedná se první CB-čko s dohc motorem, které, bohužel, už přišlo o startovací páku :-( Ale možná dobře, startování po delší době, než měsíc je trochu o náhodě.
Recenze
Motor má bez generálky nakrouceno hodně přes 100.000 kilometrů.
Předchozí majitel ji velmi vkusně okrášlil bublinou, kafíčkovými řídítky + je tam laďáček od Sebringu, novější brzdy a stupačky z Boldóra, stabilizátor na předních vidlích Paolo Tarozzi a sedlo z pravé italské usně od pana Giuliariho.
EDIT po letech:
Furt to jezdí, ale spojkový koš rachtá jak suchá spojka u Dukny. Prej je to běžný, tak doufám, že se to nevysype. Kroužky už taky nejsou, co bejvalo, a tak si po startu pěkně začoudíme. V podzemních garážích je neustále veselo a siréna dává všem vědět, že zase jedu. Jak se rozhicuje, přestane hulit, ale chvíli to trvá.
Takže generálka na spadnutí, ale komu to dát? Případné tipy odměním palcem nahoru
Nádhenej kousek
10b
Pecka!
Ahoj !!! jsem rád že ta potvora pořád žije a daří se ji dobře tak at ti to jezdí...
nádhera
Takto má vypadat opravdová motorka!