Klasická, poctivá a pohodlná krása z dob, kdy Motorky měly velký M a charismá jak James Bond.
První dojmy - První dojmy z jízdy: pořád jsem chtěl řadit za šest a za zatáčkama mě krásně houpala svýma tlumičema. Nádherné svezení po silnicích druhých tříd, o kterých jsem díky své R1 neměl ani tušení :-) tu mám na silnice prvních tříd.
Motorku bych doporučil pro - Káčko je v uvozovkách krásné umělecké dílo, pro lidi, kteří si chcou odpočinout od supersportů a dalších dnešních futuristických mašin a potěšit oči našich otců - dědečků.
Doplňky na motorce - Doplňky na moto díkybohu nejsou, krom decentních padacích rámů, které slouží hlavně jako praktická věc. A ještě výfuk 4-1, které vyráběla v té době firma Marving. Ty originál 4 koncovky jsou boží. Pořád jsem je hledal, ale prdím na to. Tato jedna koncovka má nádherný hlubší zvuk při zavření plynu. Přitom tichoučký. Super. Nejde mít všechno. A ještě jako doplněk k této motorce doporučuji "starting fluid" ten vyřeší starty po x dnech stání a ušetří startér
Recenze
Po neúspěšném pátrání po veteránu JAWA, jako mazla ke své R1, jsem to vzdal, když si prodejci mysleli, že své renovované JAWY z čínských dílů a polakované bez fotodokumentace, kdy nebylo jasné jaký podklad použili, si říkali za kývačku 30-50Tkč. Pak jsem si uvědomil, že bych se za ty peníze nikdy v životě na ni nesvezl dle mých představ, tak volba byla jasná. Přišetřit a hledat!!! Tento motocykl měl u mě vyhráno už za mlada jsem ročník 1980. takže stejně starej jak Káčko. Mám ji už tři roky a jsem naprosto spokojený s mou volbou nevzít tu Jawinku. Ikdyž bych ji furt chtěl. Byl to přeci jenom můj první motocykl, který jsem si musel celý rozebrat a udělat v tátové garáži, stejně jako všichni husákovy děti. Zpět ke Káčku, nekonečný problém byl s karburací, kdy mě pořád nechtěla jet na čtyři válce. Nesčetněkrát odešla svíčka a nastartování po 5ti dnech byl herodéský výkon. Letos se to už snad doufám vyřešilo a budem jezdit na plný výkon. Zvládla už 800km na všechny čtyři. Brzdy na těchto motorkách nebrzdí, to je jasné, podvozek je velmi nevyzpytatelný od půlky zatáčky, ale chápu že tenkrát nebyly Öhlinse pro seriovou výrobu. Motor jede s překvapením hodně nahoře, což mohli dát tenkrát tu už zmiňovanou šestku. Nic by se nestalo. Tu dávala Suzuka už do Katan o objemu 550ccm a dokonce s mechanickým ukazatelem Škoda. To je jen jedinný nedostatek, ale není zas až tak třeba když se jezdí s Káčkem po těch zábavných okreskách. Negativum na mém kousku je sedlo. To někdo odporně přešil a já z toho mám fóbii. Jenže je bohužel pohodlný nový dělat nechci a originál původní sedlo nemůžu vygooglit.
Naprostá paráda, závist! 10b
Nádhera , motorky z této doby jsou úžasné a mají neskutečné charisma . Samozřejmě za 10b.
Tak to je krasavice. I bych se za ní ohlédl.