PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piwell
Vloženo 26.6.2013
Aktualizováno 22.7.2016
Zobrazeno 3 000x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mnoho lidí tvrdí, že BMW je konečná, že je to prostě motorka na pořád. Těmto lidem tahle divná věc asi prostě stačí ...

Je to pravěk a skutečně ta motorka pro mě skončila.

Více fotografii

Motorka koupena od chstepan (Litomyšl-Město) - Super jednání, motorka v super stavu, žádný důvod ke stížnostem - naopak.

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS Adventure: Je jich míň, jsou dražší, vyšší a celkem mi uniká praktickej přínos tohoto modelu pro moje ježdění. Pak hlavně kvůli sedlu - u mě vítězilo GS. Ale musim uznat, že GSA vypadá líp

První dojmy - První dojmy byly rozpačitý a přesvědčoval jsem se, že si prostě zvyknu. Nezvykl. Těžká velká líná kráva, se kterou je zábava asi jako s Karosou. Vorat s tim brambory na poli leda tak ...

Motorku bych doporučil pro - všechny karbanátky :-) ... rozhodně ne pro mě. Já radši něco, co se neprojevuje jako Zetor, kterej vyřadili po 40 letech služby v JZD ...

Doplňky na motorce - padáky Wunderlich, kryty hlav TT, snížení stupaček Wunderlich, mřížka chladiče,
doraz řízení Wunderlich, origo boční plastové kufry + vnitřní tašky + platle s výstuhou pro topcase, taštička Marselus, víčko oleje wunderlich

Recenze

"Typické BMW. Do nebes vychvalované, silné, rychlé, úsporné, pohodlné, úžasné, prostě zázračné". Docela se divim, že to neprodává Horts Fuchs v teleshoppingu. Moje zkušenost:

Neni to nijak razantní, bouřlivý a výbušný, ale na cestovní styl jízdy je to tak akorát. Nicméně neslaný, nemastný, předpotopní a celkově chod týhle motorky je prostě "zetor". Až moc nápadně mi připomíná Dněpra. Dněpra ale omlouvá fakt, že je z roku 1970, technicky 1940, a pochází ze země bývalého sovětského svazu, kde dnes znamená zítra a nějakej centimetr sem nebo tam přece SSSR nemůže nijak ovlivnit. Abych jen nepindal - R1150 GS je kvalitnějš vyrobený než Dněpr, to jo, ale technika je ve svý podstatě stejně moderní ...

Na cokoliv se podíváš, to je obludné - přístrovka z Avie, podivné, nikterak závratně účinné světlomety, labilní ABS, divný ovládání blinkrů, zadní lampa jak z dědovo vozejku za embéčko. Horkej výfuk zleva je stejně praktickej stejně jako ty rozpálený válce, co tak blbě čumí do stran a o který jsem se párkrát nakopl a spálil. Naložený to má tendence padat z bočního stojanu. Origo boční kufry sice bez rámů (+), bytelný, za to s úplně nepraktickým tvarem a blbě využitelným objemem.

Motor o sobě dává hodně vědět. Hlavně rámusem a vibracema. Výkonem už bohužel moc ne. Ani spotřeba není nikterak nízká, vzhledem k tomu jak to nejede. Nuda. Co ale není nuda je zahřátá jednokotoučová suchá spojka vhodná do auta. To je docela dobrodružství. Stejně jako nulová odezva od předního kola díky teleleveru. Jako celkově mechanicky hrozný zklamání a 100 kroků vzad oproti japoncům. Snad jediný, co mi na ní přišlo dobrý byly brzdy. To jsou ale Bremba takže poděkuju Italům, ne Němcům.

Pohodlný to nijak zvlášť neni. Není to tak zlý, takovej průměr na cestovní motorku. Ale ochrana proti dešti by měla být lepší (porovnám-li to např. s Caponordem).

Celkově mě na tý motorce bavila její rozmanitost - každej den mě nasrala něčím jiným.

Jinak GS ve skvělém stavu a kondici. Krásně zachovalé a šetřené. Vše na něm fungovalo tak jak mělo, resp. jak bylo z výroby zamýšleno ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rkalis
Rkalis napsal 29.10.20 v 18:54 10b.

Konecne objektivni nazor

Anti
Anti napsal 29.10.20 v 13:33 10b.


Ty by sis zasloužil moji přezdívku...Dlouho jsem se tak nezasmál!

ottas
ottas napsal 20.12.13 v 16:50

za nestrannou recenzi Báwa,neustálé
vynášení do nebes všech image-majitelů dostalo na frak.

Macek01
Macek01 napsal 20.12.13 v 16:13 10b.

No leštěnka to teda je

Piwell
Piwell napsal 08.08.13 v 00:50

Toecutter. >> Popravdě horší cesty zvládá Pan kupodivu líp než GS. Teda zvládne je obojí, ale Pan je na nich jistější, klidnější a pohodlnější, GS je samo sebou dá taky, ale už je klepačka. Samozřejmě mluvim o horších cestách, ne o totálně rozm*danejch cestách - tam má logicky GS navrch ...

Více komentářů



TOPlist