Velký,černý,těžký,silnýýý jebadlo...akorát pro mně!
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa: Zkúsil jsem si ji a nevím nějak jsme si nepadli nebylo to ono a brzdy,chtěl jsem brzdy s ABS
Yamaha YZF-R1: Byl by to jen úlet, mokrý sen z kterého by nic dobrého nevzniklo, ale furt mně to nějako drží a ne se toho zbavit...
První dojmy - Po delší absenci vymeteno v palici, člověk sedne na mašinu která má 200 kobyl a jen za to tahá a tahá a nic jiného jen tahá přiblblý úsměv v helmě, potom nějaké brzdy a zase jen tahá a tahá, ale brzo jsem zjistil, že to není jen o tom výkonu a jsem za to strašně, ale strašně rád... :-D
Motorku bych doporučil pro - Hlavně mojí mamce,aby věděla že se o mně vůbec nemusí bát a že to není vůbec tak silné,rychlé jak to vypadá.
Recenze
Původ motorky sahá do Anglie, kupovaná jako nová, jezdila hlavně v Německu a od května 2013 je u mě v Čechách, takže docela pestré a kdo ví, kde ještě skončí, ale člověk si moc vybírat nemůže, když chce 08 a vyšší (06-07 nemají spodek), po prvním majiteli, v černé barvě s reál kilometry, taky byla padlá, ale podle mě nic strašného. Spíš "padlá ze stojánku" tady v Čechách velmi oblíbený výraz..., ale jinak krásná neponičená motorka.
Jak už jsem psal, jsme spolu od května 2013, máme najeto lehce přes 10 000 km a nyní s odstupem pár kilometrů a střízlivým myšlením si myslím že to byla dobrá volba.
Ve dvou, a plně naložení, se dá velmi svižně cestovat, omezují vás jen nějaký nálepky na bočních kufrech "do 120km\h" ale v klidu do 180km\h a spotřeba 6,2 litrů, co si myslím, že je velmi uspokojivé, takže na svižné cestovaní velmi dobrá, docela pohodlná motorka...
Singl bez nálože, bez batohu, je to o něčem jiném. K dálnicím jen tolik: jezdíte 220km\h, začnete se nudit a Kawa furt jen čeká, že kdy...kdy už dostane pořádně nažrat těch 203 kobyl tak budíííš, ať se svině nažerou A vy myslíte na to, že když vás někde změří, tak máte po papírech. Na jedničkových, dvojkových okreskách dá se, ale chce to hodně sebezapření, aby jsi jel jak člověk a ne jak hovado, mě se daří plnit něco mezi tím...
Motor krásně tahá už odspodu, spousta výkonu, ale stejně při předjíždění podřadíte, protože jezdíte jak hovado, baví vás to a potřebujete být o sekundu rychlejší, protože vám to prodlouží péro o celé 3cm. V zatáčkách se někdy mááálinko rozvlní, ale odpuštěno, protože poser pruhy minimální a stejně se mi ještě nepodařilo škrtnout stupačkou. Za to ke škrtnutí bočným kufrem už prý nechybělo mnoho, a to jsme jeli v klidu. Brzdy: k ním prostě není co dodat špička v oboru. Hlavně při prudkém brzdění zadní brzdou před zatáčkou a zároveň podřazováním, strašná sranda to ABS... Podvozek: v pohodě, ale rozklepané úseky, slušně napíšu, moc nemusí a já taky ne, jo a ještě "topííí" ale nejezdi pod 130km\h v takových vedrech a bude to v pohodě a pak jezdi podle předpisů, když ti hořííí pod prdelí a zase je to o papíry, proto v úvodu to jebadlo. Celá ta motorka je dobrá a ne jen na nějaký to cestovaní a loudání se po nějakých památkách a různých pičov..., ale i na nějaké to vyblbnutí, odreagovaní se po práci a tak na pohodu prostě, je víc všestranná než se zdá...
Kromě bežného servisu olej (motul 7100 10w40), destiček (bremba), vzduchový KN filtr a gum BT021 do budoucna budou Pireli Angel GT, jsem ještě musel řešit únik spojkový kapaliny (těsnění) a na zimu to vypadá na ložiska v krku řízení, ještě uvidíme, dotáhlo se to na moment a zatím dobrýýý.
Sezona 2013
Zima, nuda, absťák, tak sem něco dopíšu... Za sezonu květen až říjen najeto bez mála 20 000 km a to bez nejmenších problémů (až na ten unik spojkový kapaliny). Mašina mě stále baví, radost jezdit kokos ten výkon fakt nemá chybu a když se ho naučíte správně využívat, ne, že by jsem to věděl, stále se učím tak budete vytlemený od ucha k uchu! Jak jsem psal už výš, že jsem si stupačkou ještě neškrtl, (na blackbirdu nebyl problém), tak to už dááávno neplatí a hodně k tomu dopomohla výměna gum za Pirelli Angel GT, i když dopomohla asi jen tak v hlavě Taky jsem dal nějaký ty laďáky za ty prachy no nedej to tam jsou menší, lehčí no a ten zvuk popičovka CarbonCompany...Ale stejně nej nej vypadala bez výfuků a pak ten zvuk Koncem října jsme zazimovali ne, že by nám byla zima, ale párkrát nám to ustřelilo, tak proč to pokoušet a taky nám nějak docházeli přední desky (zase), zadní guma (zase), řetězovka má taky nejlepší za sebou a to nejhorší (finančně) výměna předních kotoučů mě nemine. Přebrždění, zvlnění nevím ale asi už by jsem nekoupil ZZRo s origo kotoučema pokud by nebylo fungl nový Jinak si myslím, že je to slabost těchto motorek, jsou silné, těžké a origo kotouče píííču vydrží i když brzdí luxusně. Plus nějaký ten servis ventily ,kapaliny, olej ve vidlích... Proč mi nikdo neřekl, že mít motorku a jezdit sní, je tak finančně náročný, kdyby jsem to věděl, tak by sem se na to vysral a nevím koupil by sem si asi slona Pak napíšu co mě to stálo...
V listopadu jsem sundal kapoty ne, že by jsem se až tak nudil, ale prodávající vůbec nezapíral, že motorka byla padlá (a která ne), ale všechno je na ní řádně opraveno... Hmmm a k mému překvapení nebylo. Začalo to s jedním strženým závitem na boční kapotě, následoval prasklý úchyt na sání, pak to pokračovalo prasklým úchytem držáku budíků a vlastně držáku celé přední masky, na tom samém držáku byl ještě prasklý úchyt pro sání a aby toho nebylo málo, tak budíky drží na třech matkách z toho jedna strhnutá a druhá neměla na čem držet. Mě z toho šlo jebnút... Takže sání jsem sehnal z druhé ruky 800kč, budíky mi opravili v mototechně Ml.Boleslav 700kč poprvé jsem byl vážně spokojený s jejich prací a držák budíků (celé masky) jsem musel koupit nový 3800kč a až nyní si můžu říct, že je všechno pořádně opraveno a nemusím čekat další nepříjemná překvapení.
Tak ať vám ta zima uteče!!!
13.03.2014 v cca 45 000km se udělal zimní servis...
-výměna ložiska v krku řízení, gufera, olej ve vidlích
-výměna předních brzdových kotoučů+desky oboje od Bremba
-seřízení ventilů (použito osm podložek a všechny na výfukové ventily)
-kontrola rozvodového řetezu (v půlce životnosti)
-výměna svíček
-výměna řetězové sady (DID)
-výměna chladící, brzdové, spojkové kapaliny
-výměna zadní gumy (Pirelli Angel GT)
Podtrženo a sečteno cca 40 000kč
Dá se říct, že až na ty kotouče běžný servis, všechno dělané v MegaMotoservis ve Slaným a můžu jen doporučit od servisu má mašina najeto cca 1 500 km a žádný problém, všechno šlape tak jak má!!
Tak kolama na zemi a ať to líííta
Sezona 20014
Duben-listopad najeto lehce přes 26 000 km a jako supr spousta skvělých zážitků Mašina mě nenechala ani jednou ve štychu, nooo možná jednou, ale to byla asi má chyba, byl jsem strašně moc rychlej, až jsem z toho zapomněl natankovat tak jsem zůstal na dálnici vyset, ale nebudu se tady o tom rozepisovat
Tak něco o mašině... Po tom velkém servise, dělaném v březnu, tak asi po 3000 km mi zčernala spojková kapalina tak jsem jí vyměnil a dal tam kapalinu od Castrolu (předtím Motul) a udělala to samé, tak jsem to pak už neřešil a nic se nestalo. Při posledních dvou výměn oleje jsem si všiml že Kawa si už taky něco vezme cca 4dc ale připisuji to tomu, že je vidět jak mi uniká olej zpod jednoho šroubu, nechám to udělat při ventilech a rozvodech, jinak mě trošku štve a otravuje měnit olej po 6000 km na tak "cestovní" mašinu jakou ZZR by ten interval mohl být trošku delší a mám takový pocit jak v březnu dostala Kawa nové kotouče od Bremba, tak mám jeden tak malinko zase zvlněný v servise mi řekli že to není supersport a já jsem jím odpověděl že občas brzdit taky musím... Tak uvidím jestli půjde srovnat a nebo zase nový ale teď vyměním už jenom ten jeden, vydělávám si poctivou prací nekradu
Jinak jsme si s Kawou fakt sedli, v půlce sezony jsem sundal hlásiče ze stupaček, hodně a často mě otravovali nooo a narazil jsem na kapoty a svody a to jsem si myslel že to byly znova stupačky, došlo mi to až při pohledu na kapoty, když jsem spokojeně seděl na Dubé a pil monstra. Napadla mě myšlenka, tak to prodám a koupím SS ale oproti SS má pro mě Kawa stále víc výhod a proto si jí ještě nějaký ten pátek nechám a hlavně nějakou R1 má už dneska každý Taky jsem zvažoval že ZZRo vyměním za Zeda aby jsem trošku zpomalil, ale tahle ta Kawa je pro mě srdcovka a i když má nějaké své mouchy a to jako určitě má za mě v létě strašně topí a to, že je hladová po spotřebním materiálu, i když nechápu odkud to majitelé ZZR mají, mě to přijde úplně v pohodě (kromě těch kotoučů), ale to spíš záleží na řidiči jak hladová po materiálu bude, tak po ní chci jít zase do ZZRa, ale už to bude funglovka, kterou budu rozmazlovat, jezdit jenom za hezkého počasí, jak kdybych to letos nedělal a hlavně pořád mě to s ní baví a o to přece jde
Sezona 2015
Tak v půlce sezony jela Kawa do světa... Ne kvůli tomu, že by mě přestala bavit a nebo, že by bylo něco špatně, ale kvůli tomu, že bych si chtěl ve svých 33 koupit funglovku a úplně nejlepší kdyby to byla Performance ZZR 1400, ale zase dávat půl mega...??? Kdo ví, jak to ještě všechno bude, ale co vím je, že půl mega nemám tak by bylo potřeba něco našetřit. Mít mašinu a něco našetřit to u mě nefunguje...
K sezoně: najeto něco přes desítku, většinou výlety, žádné blbnutí, víme své A Kawě nebylo co vytknout. Jela jako z praku, žádný problém a vždycky jsme se vrátili ve zdraví domů. Doufám že nový majitel bude s ní spokojený, minimálně aspoň jako já...
krasavec
ten popis
pěkná kawka
Nádherná je
Dělo